به وبلاگ سایت مطالب جالب و زیبا در مورد آشپزی و بیوگرافی بازیگران و تعبیر خواب خوش آمدید

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

طرز تهیه کیک پرتقالی

کیک پرتقالی، طرز تهیه و مواد لازم کیک پرتقالی خوشمزه و مخصوص خانگی با شیر، ماست و پودر کیک، دستور پخت و درست کردن کیک پرتقال ، cake-porteghali
دستور پخت کیک پرتقالی خیس خوشمزه و عالی خانگی مرحله به مرحله

کیک پرتقال از کیک های خوشمزه و پرطرفدار می باشد و همانند کیک نارنگی، بافت نرم و سبکی دارد. اگر تا به حال کیک پرتقالی را امتحان نکرده اید پیشنهاد می کنم برای یکبار هم که شده این کیک خوشمزه و بی نظیر را امتحان کنید. مطمئن باشد بعد از پخت کیک پرتقالی، از عطر و بوی پرتقال مست خواهید شد.

به هر حال اگر با طرز تهیه و درست کردن کیک پرتقالی آشنایی ندارید، ما در این آموزش شیرینی پزی بارونک، طرز تهیه و مواد لازم کیک پرتقال را آماده کرده ایم که شما با این آموزش شیرینی پزی می توانید کیک پرتقال خوشمزه و خوش طعم درست کنید.

مواد لازم کیک پرتقالی
تخم مرغ ۵ عدد
روغن مایع نصف پیمانه
شکر ۲۰۰ گرم – یک پیمانه
آرد دو و نیم پیمانه – 340 گرم
آب پرتقال طبیعی یا سن ایچ ۱ پیمانه
بیکینگ پودر ۱ قاشق غذاخوری
رنده یا پودر پوست پرتقال ۱ قاشق غذاخوری
مراحل تهیه کیک پرتقالی

1. ابتدا همه مواد را از یک ساعت قبل از یخچال خارج می کنیم تا به دمای محیط برسند. البته تخم مرغ ها تا سرد هستند زرده و سفیده آن ها را از هم جدا کنید. چون بعد از گرم شدن، جدا کردن زرده و سفیده تخم مرغ کار سختی است.

2. بعد از اینکه همه مواد به دمای محیط رسیدند، زرده تخم مرغ را در یک ظرف مناسب با همزن هم می زنیم تا کرم رنگ شود و بعدش پوست پرتقال را پس از رنده کردن اضافه می کنیم و دوباره هم می زنیم تا زده و پوست پرتقال باهم مخلوط شوند. سپس آب پرتقال و بعدش روغن مایع را اضافه می کنیم و دوباره هم می زنیم.

3. در ادامه آرد و بیکینک پودر را باهم مخلوط می کنیم و بعد از دو سه بار الک کردن، به تدریج و آرامی در 3 مرحله به زرده تخم مرغ اضافه می کنم و با لیسک به صورت دورانی هم می زنیم تا مخلوط شوند. در این مرحله مایه زرده تخم مرغ کمی غلیظ تر است نگران این موضوع نباشید.

4. در این مرحله سفیده تخم مرغ را در یک ظرف مناسب با همزن هم می زنیم تا از لختگی دربیاید. سپس شکر را در دو مرحله به آرامی و تدریج اضافه می کنیم و هم می زنیم تا سفیده تخم مرغ فرم بگیرد و وقتی ظرف را برمی گرداند مایه نرید. حالا سفیده تخم مرغ را به مایه قبلی اضافه می کنیم و با لیسک به صورت دورانی از یک جهت فولد می کنیم تا مایه صاف و یکدستی داشته باشیم. (آموزش فولد کردن)

5. پس از آماده کردن مایه کیک، حالا قالب مورد نظری را که برای پخت این کیک در نظر گرفته ایم با روغن مایع چرب می کنیم و و بعدش کاغذ روغنی می اندازیم و مایه کیک را داخل قالب می ریزیم. حالا قالب حاوی مایه کیک را داخل فر گرم شده با دمای 180 درجه سانتی گراد و به مدت 45 دقیقه قرار می دهیم تا کیک بپزد.

6. توجه کنید منظور از فر گرم شده یعنی فری که از 15 دقیقه قبل روشن کرده باشیم. همچنین به دلیل متفاوت بودن فرها نمی شود زمان دقیقی را برای پخت مشخص کرد. برای اینکه مطمئن شوید کیک پرتقالی شما کامل پخته است یا نه؟ می توانید سیخ یا خلال دندانی جوبی را داخل کیک فرو ببرید، اگر تمیز بیرون آمد کیک شما به طور کامل پخته شده است.

7. پس از اینک کیک به طور کامل پخت قالب را از فر بیرون می کشیم و بعد از 5 دقیقه خنک شدن، کنارهای کیک را با کارد آزاد می کنیم و کیک را برمی گردانیم تا از قالب جدا شود. سپس سپس پرتقالی را بر روی کیک می ریزیم و بعد از خنک شدن آن را سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این کیک پرتقالی هوشمزه لذت ببرید.

مراحل تهیه سس پرتقالی

برای این کار نصف لیوان آب پرتقال را داخل یک ظرف مناسب می ریزیم و بعدش یک قاشق غذاخوری نشاسته ذرت + 2 قاشق غذاخوری شکر + 1 قاشق غذاخوری پودر ژله پرتقال را اضافه می کنیم و روی حرارت ملایم تمامی مواد را هم می زنیم تا کمی غلیظ تر شود. در انتها یک قاشق غذاخوری کره را اضافه می کنیم و از بعدش حرارت زیر قابلمه را خاموش می کنیم. هم اکنون سس پرتقالی هم آماده استفاده است.



:: برچسب‌ها: کیک پرتقالی , طرز تهیه کیک , آموزش شیرینی پزی , کیک پرتقال ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : سه شنبه 30 بهمن 1397
.

تعبیر خواب ازدواج

تعبیر خواب ازدواج کردن دختر باکره و پسر مجرد با معشوقه ، ازدواج مرد متاهل با دوست دختر و زن شوهر دار با دوست پسر دیگران ، عروسی کردن زن بیوه ، tabir-khab-ezdevaj
دیدن ازدواج کردن دختر باکره و پسر مجرد در خواب چیست؟

دیدن عروسی کردن و ازدواج مجدد و زن گرفتن مرد متاهل زن دار و زن شوهر دار در خواب، دیدن و شنیدن خبر ازدواج اجباری معشوق با دیگران، ازدواج با شاهزاده و محرم شدن با دایی و دیگری در خواب و ... از نمونه خواب های ما در رابطه با خواب ازدواج و زن گرفتن می باشد.

به هر حال اگر شما هم خواب ازدواج دیده اید، ما در این پست بارونک، کامل ترین تعبیر دیدن ازدواج در خواب را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب آماده کرده ایم که در ادامه به راحتی می توانید تعبیر خواب خود را مشاهده کنید.


تعبیر خواب ازدواج و عروسی کردن

امام جعفر صادق (ع) دیدن خواب ازدواج را بر 4 وجه می داند :

بزرگی و مقام – زیادی مال – آرامش و آسایش – خرمی و شاد بودن

لوک اویتنها می گوید :

  • ازدواج و عروسی کردن در خواب نشانه رسیدن به هدف و خوشبختی می باشد.
  • دیدن شوهر در خواب نشانه امیدهای واهی می باشد.

در کتاب سرزمین رویاها درباره ازدواج نوشته شده است :

  • دیدن خواب ازدواج نشانه ایام و روزگار خوش می باشد.
  • شرکت کردن در یک ازدواج نشانه منفعت های بزرگ مالی می باشد.
  • دیدن زن در خواب نشانه درآمد خوب و گذشتن از یک مشکل مالی به خوبی و خوشی می باشد.

لیلا برایت : به طور کلی شوهر کردن در خواب، نشانه رفاه مالی می باشد و طلاق گرفتن نشانه این است که شما مورد تهمت دیگران قرار خواهید گرفت.


تعبیر خواب ازدواج کردن با زن مرده

اگر مردی خواب ببیند که با زن مرده ای ازدواج می کند و با او نزدیکی می کند، نشانه این است که از مال و دارایی آن زن چیزی نصیب شما خواهد شد. ولی اگر با آن زن نزدیکی نکرد، دلیل بر این است که مال و دارایی اندکی نصیب شما خواهد شد.

حال اگر زنی خواب ببیند که با مرد مرده ای ازدواج کرد و در خانه خود با آن مرد نزدکی کرد نشانه این است که مال و اموال زن کم می شود و یا اینکه حال و احوال او متغیر می شود. ولی اگر زن بخواهد ولی مرد نبیند و نزدیکی را قبول نکند، نشانه این است که مرگ آن مرد نزدیک می باشد.

اما اگر آن مرد زن را ببیند و در خانه مرد با او نزدیکی کرد نشانه این است که زن بمیرد.


تعبیر خواب ازدواج مرد با زن شوهردار

اگر زن شوهرداری خواب ببیند که شوهر دیگری دارد و مراسم عروسی را ندید، نشانه فراوانی مال و اموال و شرافت و عزت می باشد.

اگر مردی خواب ببیند که زنش شوهر کرده و شوهرش را به خانه برده است، یعنی اینکه شوهرش مال و اموال فراوانی بدست خواهد آورد.


تعبیر خواب عقد کردن دختر

اگر خواب ببینید که با دختری باکره ای ازدواج کردید و دوشیزگی او را بستند، نشانه این است که در آن سال زن یا کنیزکی خواهید گرفت. اما اگر به حرام دوشیزگی آن دختر را بستند نشانه این است که مال حرامی بدست خواهید آورد.


تعبیر خواب عروس شدن دختر

اگر دختری خواب ببیند که عروس شده است اما اصلا از این موضوع خوشحال نیست، نشانه این است که در زندگی اش به ناامیدی دچار خواهد شد و در امور عاطفی زندگی اش شکست خواهد خورد.

اگر زنی خواب ببیند که عروس شده است و او را به خانه شوهر می برند، یعنی اینکه عمر او به پایان رسیده است و از دنیا خواهد رفت.


تعبیر خواب ازدواج با پیرمرد پولدار

اگر دختری خواب ببیند که با پیرمردی پولدار ازدواج می کند، نشانه این است که با مشکلات فراوانی روبرو خواهد شد.


تعبیر خواب ازدواج و آمیزش

جابر مغربی : اگر خواب ببینید که با دختری ازدواج می کنید و با او نزدکی می کنید و دوشیزگی آن دختر را از بین می برید، این خواب نشانه این است که در آن سال با زن یا کنیزکی ازدواج می کنید و از شخص بالا مقامی خیر خواهید دید.

ابراهیم کرمانی : اگر خواب ببینید که با زن خرابی ازدواج می کنید و با او نزدیکی می کنید، یعنی اینکه کار سخت و دشواری که بر عهده شماست را به آسانی انجام می دهید.


تعبیر خواب ازدواج دیگران

دیدن مراسم ازدواج دیگران در خواب با مهمان هایی که لباس های زیبا و شیک پوشیده اند نشانه این است که شما از زندگی لذت های عالی خواهید برد. اما اگر آن مهمان ها لباس های سیاه بر تن کرده باشند، نشانه این است که در آینده نزدیکی در عزای کسی به سوگ خواهید نشست.

اگر خواب ببینید که در جشن ازدواج کسی شرکت کرده اید؛ نشانه این است که امور شغلی شما به طرز باورنکردنی امید بخش خواهد شد و از فکر کردن به افراد مورد علاقه و دوست داشتنی خود، لذت زیادی خواهید برد.


تعبیر خواب ازدواج با معشوق

این خواب نشان می دهد که شما در مورد اینکه فرد مورد علاقه و دوست داشتنی خود را برای ازدواج از دست بدهید نگران هستید و این نگرانی احتمالا ممکن است بخاطر رفتارهای اخیر او در شما به وجود آمده باشد و فکر می کنید که احتمالا او دیگر شما را مثل سابق دوست ندارد.

برای همین پیشنهاد می کنیم با فرد مورد علاقه خود به صحبت بشینید و علت ناراحتی و یا سردی او را ازش بپرسید. شاید اصلا این موضوع واقعیت ندارد و همه این ها تصورات غلط ذهن ناخودآگاه شما می باشد.


تعبیر خواب افتادن اتفاق ناگوار در ازدواج

اگر خواب ببینید که در جشن ازدواج خود یا دیگران، اتفاق ناگواری رخ داد، نشانه این است که به بیماری مبتلا خواهید شد و یا اینکه از مرگ یکی از اعضای خانواده خود رنج خواهید کشید.


تعبیر خواب پیشنهاد ازدواج

اگر خواب ببینید که به شما پیشنهاد ازدواجی داده شد، نشانه خوشبختی در زندگی می باشد.


تعبیر خواب ازدواج با فرد خارجی

اگر خواب ببیند که با فرد خارجی ازدواج می کنید، علامت این است که شما با دیگران به دعوا و مشاجره خواهید کرد.


در کتاب سرزمین رویاها درباره ازدواج نوشته شده است :

  • دیدن ازدواج یکی از اعضای فامیل نشانه خصومت در خانواده می باشد.
  • دیدن شرکت کردن یک شوهر یا زن در ازدواج نشانه سود می باشد.
  • دیدن خواب ازدواج خواهرتان نشانه یک خطر بزرگ می باشد.
  • دیدن ازدواج برادرتان نشانه پول می باشد.
  • دیدن ازدواج یک دختر باکره نشانه احترام و ارزش می باشد.
  • دیدن ازدواج پسرتان در خواب نشانه بدست آوردن پول می باشد.
  • دیدن ازدواج دختران نشانه ثروت می باشد.
  • دیدن خواب شرکت کردن در مراسم ازدواج یک بیوه نشانه بدست آوردن پول زیادی می باشد.


:: برچسب‌ها: تعبیر خواب , تعبیر خواب ازدواج , تعبیر خواب شوهر کردن , تعبیر خواب زن گرفتن , تعبیر خواب ازدواج معشوق ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : سه شنبه 30 بهمن 1397
.

طرز تهیه شربت بار

شربت بار ، طرز تهیه و آموزش درست کردن شربت بار خوشمزه و حرفه ای با قوام با گلولز برای کیک یزدی و اسفنجی و زولبیا و بامیه و شیرینی مشهدی ، sharbat-bar
دستور تهیه شربت بار خوشمزه برای انواع شیرینی و کیک مرحله به مرحله

شربت بار نوعی شهد به غلظت عسل روان می باشد و استفاده های مختلفی دارد. برای مثال امروزه از شربت بار در تهیه انواع مربا، حلوا، باقلوا، بامیه، زولبیا و یا برای تر کردن کیک اسفنجی و کیک یزدی استفاده می شود. شربت بار از جوشاندن آب و شکر و ترکیب مواد دیگر مانند جوهر لیمو، زعفران و گلوگز تهیه می شود.

به هر حال اگر با طرز تهیه شربت بار آشنایی ندارید ما در این آموزش شرینی پزی بارونک، طرز تهیه و مواد لازم شربت بار را آماده کرده ایم که شما با این آموزش آشپزی می توانید شربت بار خوشمزه و باکیفیت درست کنید.

مواد لازم شربت بار
شکر  2 لیوان
آب 1 لیوان
جوهر لیمو یک چهارم قاشق چایخوری
گلاب 2 قاشق غذاخوری
گلوکز 1 قاشق غذاخوری پر
زعفران سائیده شده به مقدار لازم
مراحل تهیه شربت بار

1. ابتدا در یک قابلمه مناسب شکر و آب را می ریزیم و قابلمه را روی حرارت ملایم می گذاریم تا شکر به آرامی در آب حل شود و به هیچ وجه با قاشق سعی نکنید که شکر را در آب حل کنید. اجازه بدهید شکر با حرارت ملایم، در آب حل شود. همچنین توجه کنید بزرگی قابلمه شما باید مناسب با شعله گاز شما باشد و حرارت هم باید ملایم باشد، چون در غیر اینصورت موجب شکرک زدن شربت بار خواهد شد.

2. وقتی آب داخل قابلمه شروع به جوش زدن کرد، گلاب + جوهر لیمو + زعفران را اضافه می کنیم و حرارت زیر قابلمه را روی خیلی کم می گذاریم و به مدت 5 دقیقه صبر می کنیم تا آب بجوشد و همه مواد باهم حل شوند. بعد از 5 دقیقه گلوگلز را اضافه می کنیم و بعد با یک قاشق چوبی به آرامی هم می زنیم تا اگر کف ظرف شکر باقی مانده باشد حل شود.

3. بعد از کمی جوشیدن کم کم شربت قوام پیدا می کند و کف می کند. البته نمی شود برای قوام پیدا کردن شربت زمان دقیقی را تعیین کرد ولی معمولا اگر با حرارت کم شربت بار را تهیه کنید معمولا از زمان جوش تا قوام پیدا کردن شربت، 10 تا 15 دقیقه طول خواهد شد. همچنین بهتر است در این مرحله دور تا دور قابلمه را با قلموی خیس تمییز کنید تا شکرک دور ظرف بافی نماند.

4. یکی دیگر از مزیت های حرارت کم در تهیه شربت بار این است که حرارت کم به شما کمک می کند تا راحت بتوانید قوام مناسب شربت خود را کنترل کنید و به همین دلیل شربت بار شما شکرک نخواهد شد.

5. برای اینکه مطمئن شوید شربت شما به قوام رسیده و غلظت مناسبی دارد، چند قطره از شربت را در ظرفی بریزید و بعد از کمی خنک شدن آن را بین دو انگشت خود قرار دهید. اگر چسبنده بود و کشدار شد و به صورت نخ درآمد، یعنی قوام شربت شما مناسب است و حرارت را خاموش کنید. توجه کنید معمولا غلظت شربت بار مناسب همانند غلظت عسل روان می باشد. امیدواریم این آموزش طرز تهیه شربت بار مورد توجه تان قرار گرفته باشد.

نکات مهم در تهیه شربت بار

برای تهیه شربت بار حرفه ای یعنی شربت باری که هم با کیفیت باشد و هم قوام کافی و بدون شکرک باشد باید یک سری اصول را رعایت کنید. اصول اول اینکه به هیچ وجه آبلیمو را جایگزین جوهر لیمو نکنید چون نتیجه ای که با جوهر لیمو می گیرید به هیچ وجه با آبلیمو قابل مقایسه نیست.

مورد دوم هم استفاده از گلوگز یا بادکا می باشد و پیشنهاد می کنم یکی از این دو را حتما در تهیه شربت بار استفاده کنید. چون شربت باری که در آن گلوگز یا بادکا به کار نرفته باشد، نمی تواند زولبیا و بامیه شما را شفاف و زیبا کند.

همچنین استفاده از گلولز یا بادکا موجب باکیفیت شدن شربت بار شما می باشد و در قوام بودن آن بسیار مؤثر است. شما می توانید جوهو لیمو، گلوگز یا شربت بار را از قنادی فروش ها تهیه کنید و قیمت مناسبی هم دارند.



:: برچسب‌ها: آموزش آشپزی , طرز تهیه شربت , شربت بار ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : دو شنبه 29 بهمن 1397
.

طرز تهیه خمیر پیتزا

خمیر پیتزا، طرز تهیه و مواد لازم خمیر پیتزای خوشمزه و حرفه ای خانگی سریه و آسان، خمیر پیتزا نرم به روش پیتزا فروشی ها به صورت تصویری، khamir-pitza
دستور تهیه خمیر پیتزای حرفه ای نرم و خانگی مرحله به مرحله

خمیر پیتزا نوعی نان مخصوص است و در پخت همه پیتزاها از این خمیر استفاده می شود. اینکه خمیر پیتزایی که درست می کنید خوشمزه تر باشد و بافت نرمی داشته باشد خیلی مهم است و به جذابیت ظاهری و طعم پیتزای شما تأثیر زیادی خواهد گذاشت.

ما در این آموزش آشپزی بارونک، طرز تهیه نوعی خمیر پیتزا خوشمزه را برایتان آماده کرده ایم که به ساده ترین و راحت ترین روش ممکن برای تهیه خمیر پیتزا می باشد. توجه کنید ما در آموزش، از شیر هم در کنار آب ولرم اسفاده کرده ایم چون در این صورت خمیر پیتزا درست شده کمتر خشک می شود و خوشمزه تر هم می شود.

به هر حال اگر تا به امروز خمیر پیتزا درست نکرده اید، ما در این آموزش آشپزی بارونک، طرز تهیه و مواد لازم خمیر پیتزا برای یک عدد پیتزای بزرگ 3 نفره را آماده کرده ایم که شما با این آموزش آشپزی به تنهایی می توانید خمیر پیتزای خوشمزه و مخصوص درست کنید.

مواد لازم خمیر پیتزا برای 3 نفر
آرد سفید قنادی یک و نیم لیوان
آب ولرم یک چهارم لیوان
شیر ولرم یک چهارم لیوان
پودر خمیر مایه ۱ قاشق مرباخوری سرصاف
نمک یک چهارم قاشق چایخوری
شکر 1 قاشق چایخوری
روغن مایع 6 قاشق غذاخوری
مراحل تهیه خمیر پیتزا

1. ابتدا در یک ظرف مناسب خمیر مایه را به همراه شکر و آب ولرم مخلوط می کنیم و به مدت 10 دقیقه صبر می کنیم تا خمیر مایه عمل بیاید. توجه کنید همیشه بهتر است خمیر مایه خود را به عمل بیاورید و اگر مشکلی نداشت به خمیر اضافه کنید. چون در این صورت از عمل آمدن و تازه بودن خمیرتان مطمئن خواهید شد و زحمت هایتان به هدر نخواهد رفت.

2. در این مدت زمان در ظرف دیگر شیر، نمک و 3 قاشق غذاخوری روغن را باهم مخلوط می کنیم و بعدش خمیر مایه به عمل آمده را اضافه می کنیم و در نهایت آرد سه بار الک شده را اضافه می کنیم و با دست مان ورز می دهیم.

3. بعد از کمی ورز دادن خمیر، روغن مایع را اضافه می کنیم و دوباره ورز می دهیم. توجه کنید اگر احساس می کنید خمیر به دستتان می چسبد مقداری آرد اضافه کنید. البته نباید بیش از اندازه هم آرد بزنید، چون در این صورت نرمی و لطافت خمیر از بین می رود و خمیر شما بعد از پخت سفت می شود.

4. در ادامه خمیر را روی صفحه کار آرد پاشیده خود ورز می دهیم و چند باری به زمین می کوبیم تا خمیر خودش را بگیرد. توجه کنید در این مرحله بهتر است با کف دستتان خمیر را ورز دهید چون اگر با انگشت های خود این کار را بکنید احتیاج به خمیر مجدد پیدا خواهید کرد.

5. بعد از 5 دقیقه ورز دادن و کوبیدن خمیر، آن را توی ظرف چرب شده با روغن می گذاریم و روی آن را با پارچه می پوشانیم و به مدت یک ساعت صبر می کنیم تا خمیر برسد. توجه کنید بعد از یک ساعت باید حجم خمیر شما دو برابر شود.

6. هم اکنون خمیر پیتزای شما آماده استفاده است. توجه کنید به هنگام پخت پیتزا، این خمیر را به مدت یک دقیقه ورز دهید تا پف اضافی آن بخوابد، سپس پنیر و مخلفات دیگر پیتزا را اضافه کنید و بعد بپزد. توجه کنید به هیچ وجه نیازی نیست این خمیر را جداگانه بپزید.

7. همچنین توصیه می کنیم به هنگام تهیه پیتزای خانگی، از درست کردن پیتزا در قالب های تک نفره اجتناب کنید. چون هم کارتان سخت تر می شود و هم اینکه به جای آن بهتراست خمیر پیتزا را داخل یک قالب بزرگ پهن کنید و سپس مخلفات دیگر پیتزا را اضافه کنید و بعد سینی را برای پخت داخل فریزر بگذارید.

8. بعد از اینکه پیتزای شما پخت، می توانید آن را به تعداد نفرات مورد نظر خود برش دهید و سپس سرو کنید. در این صورت پیتزای شما خوشمزه تر هم خواهد شد. امیدواریم این دستور آشپزی طرز تهیه خمیر پیتزای خانگی مورد رضایت تان قرار گرفته باشد.

نحوه نگهداری خمیر پیتزا

شما می توانید خمیر پیتزا را از یک روز قبل درست کنید و در یخچال نگهداری کنید. اما بیشتر از یک روز نگهداری خمیر پیتزا را حتی به روش فریزر کردن پیشنهاد نمی کنیم. چون اگر خمیر پیتزا را فریزر کنید کیفیت خمیر به دشت افت خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: آموزش آشپزی , خمیر پیتزا , طرز تهیه خمیر پیتزا ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : دو شنبه 29 بهمن 1397
.

طرز تهیه کیک خیس شکلاتی

کیک خیس شکلاتی، طرز تهیه و مواد لازم کیک خیس شکلاتی خوشمزه و مجلسی، آموزش دستور پخت و درست کردن کیک خیس شکلاتی خانگی ، cake-khis-shokolati
دستور پخت کیک خیس شکلاتی مجلسی مرحله به مرحله

کیک خیس شکلاتی از کیک های خوشمزه و پرطرفدار ایرانی است و بافت بسیار نرم و لطیفی دارد. کیک خیس در انواع طعم های مختلف همچمون شکلاتی، کاراملی، زعفرانی، براونی، ترکیه ای، وانیلی و یخچالی پخته می شود. اما نوع شکلاتی کیک خیس محبوب تر است.

کیک خیس به دلیل اینکه کمی مربوط است، حس و حال خوبی به شخصی که آن را می خورد می دهد. اگر شما هم مثل من عاشق کیک شکلاتی هستید، پیشنهاد می کنم به هیچ وجه کیک خیس شکلاتی را از دست ندهید و حتما برای یکبار هم که شده، این کیک خوشمزه و خوش طعم را امتحان کنید.

به هر حال اگر با طرز تهیه و درست کردن کیک خیس شکلاتی آشنایی ندارید، ما در این آموزش شیرینی پزی بارونک، طرز تهیه و مواد لازم کیک خیس شکلاتی را آماده کرده ایم که شما با این آموزش آشپزی به تنهایی می توانید کیک خیس خوشمزه و شکلاتی برای تولد + مراسم و مهمانی های خاص خود درست کنید.

مواد لازم کیک خیس شکلاتی
آرد شیرینی پزی 2 پیمانه (300 گرم)
بیکینگ پودر 2 قاشق چایخوری استاندارد
جوش شیرین یک و نیم قاشق چایخوری استاندارد
نمک یک چهارم قاشق چایخوری استاندارد
پودر کاکائو سه چهارم پیمانه
تخم مرغ درشت 2 عدد
روغن مایع نصف پیمانه پیمانه
شیر 1 پیمانه
شکر 1 پیمانه
آب جئش 1 پیمانه
وانیل یک چهارم قاشق چایخوری استاندارد
مراحل تهیه کیک خیس شکلاتی

1. ابتدا همه مواد را از یک ساعت قبل از یخچال خارج می کنیم تا به دمای محیط برسند و فر را با دمای 180 درجه سانتی گراد روشن می کنیم تا گرم شود. همچنین قالبی را که برای پخت کیک در نظر گرفته ایم را با روغن جامد چرب می کنیم و بعدش با پودر کاکائو کاور می کنیم.

2. برای شروع آرد را با پودر کاکائو + نمک + بیکینگ پودر + جوش شیرین را در یک ظرف مناسب می ریزیم و با همزن دستی مخلوط می کنیم. بعد از مخلوط کردن آن را 3 بار الک می کنیم و کنار می گذاریم.

3. حالا در ظرفی دیگر تخم مرغ ها را با شکر و وانیل می ریزیم و با دور تند همزن برقی به مدت 3 دقیقه هم می زنیم تا مایه روشن و سبکی درست شود. سپس روغن مایع را اضافه می کنیم و ان بار به مدت 1 دقیقه با دور متوسط همزن برقی هم می زنیم. بعد از اضافه کردن روغن مایع، حالا جوش شیرین را اضافه می کنیم و این بار هم با دور متوسط همزن برقی به مدت 1 دقیقه هم می زنیم.

4. در این مرحله مخلوط آرد را به تدریج و به آرامی در 3 مرحله اضافه می کنیم و به آرامی همه مواد را باهم مخلوط می کنیم. سپس آب جوش را اضافه می کنیم و با دور تند همزن هم می زنیم تا حدی که همه مواد باهم یکدست شود. توجه کنید بعد از یکدست شدن اگر زیاد هم بزنید کیک شما سفت خواهد شد.

5. بعد از آماده کردن مایه کیک حالا نوبت پخت است. برای این کار، مایه کیک را در داخل قالب چرب شده می ریزیم و آن را به مدت 50 تا 60 دقیقه در فرم گرم شده با دمای 180 درجه سانتی قرار می دهیم تا بپزد. برای اطمینان از پختن کیک، خلال دندان تمییزی را داخل کیک فرو می بریم، اگر خلال دندان تمییز خارج شد کیک مان پخته است. توجه کنید مدت زمان دقیق پخت بسته به نوع فر و قالب انتخابی می تواند متفاوت باشد.

6. بعد از اینکه از پخت کیک مطمئن شدیم، آن را از فر بیرون می آوریم و به مدت 5 تا 10 دقیقه صبر می کنیم تا کیک کمی خنک شود. سپس کنارهای کیک را با کمک کارد آزاد می کنیم و قالب را چند باری تکان می دهیم تا کیک به طور کامل جدا شوند.

7. سپس با کمک خلال دندان، سوراخ هایی روی کیک ایجاد می کنیم و بعدش سس گرم را روی کیک می ریزیم و صبر می کنیم تا سس جذب کیک شود. سپس بلافاصله کیک را از قالب خارج می کنیم. توجه کنید بعد از ریختن کیک اگر کیک به مدت طولانی در داخل قالب بماند ممکن است به قالب بچسبد و بعدا به طور کامل جدا نشود. امیدواریم از خوردن این کیک خیس شکلاتی نهایت لذت را ببرید.

مراحل تهیه سس شکلات

برای تهیه سس شکلات مخصوص کیک خیس، 1 لیوان شیر + 1 قاشق پودر کاکائو + 2 قاشق شکر را در یک ظرف مناسب می ریزیم و روی حرارت ملایم قرار می دهیم تا بدین طریق شکر و پودرکاکائو در شیر حل شوند.



:: برچسب‌ها: طرز تهیه کیک , کیک خیس , کیک خیس شکلاتی , آموزش شیرینی پزی ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : یک شنبه 28 بهمن 1397
.

طرز تهیه فلافل

فلافل ، طرز تهیه و مواد لازم فلافل ساده برای 4 نفر ، آموزش کامل طرز تهیه فلافل ساده خانگی و خوشمزه به روش اهوازی و آبادانی با سیب زمینی و آرد نخودچی، falafel
دستور پخت فلافل خوشمزه اهوازی و آبادانی با آرد نخود و سیب زمینی

فلافل از غذاهای خوشمزه جنوب کشورمون می باشد و بسیار محبوب است. اصالت فلافل به کشورهای عربی باز می گردد، اما به دلیل خوشمزه تر بودن و طرز تهیه آسان هم اکنون پخت آن در کشور ما مخصوصاً جنوب ایران بسیار مرسوم شده است. جالب است بدانید هم اکنون فلافل در تمامی مغازه های ساندویچ فروشی و رستوران های اهواز و آبادان سرو می شود.

همان طور که می دانید فلافل جزو غذاهای فوری به حساب می آید و با مواد ساده و ارزان قیمتی همچون نخود، سیب زمینی، پیاز و ادویه مخصوص تهیه می شود. البته امروزه در بسیاری از مناطق، فلافل را با مواد دیگری همچون گوشت چرخ کرده هم درست می کنند.

به هر حال اگر با طرز تهیه و درست کردن فلافل آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی بارونک، طرز تهیه و مواد لازم فلافل را برای 4 نفر آماده کرده ایم که شما با این آموزش آشپزی می توانید فلافل خانگی خوشمزه و عالی درست کنید.

توجه کنید اگر می خواهید برای 8 یا 12 نفر فلافل خانگی درست کنید می توانید از 2 یا 3 برابر مواد لازم گفته شده استفاده کنید.

مواد لازم فلافل برای 4 نفر
نخود ۳ پیمانه
پیاز متوسط  ۱ عدد
سیر ۴حبه
آب سرد نصف لیوان
ادویه فلافل (پودر تخم گشنی ،فلفل سیاه،پودر زیره سبز) ۲ قاشق چایخوری
نمک  ۳ قاشق چایخوری
روغن سرخ کردنی  به میزان لازم
مراحل تهیه فلافل

1. برای اینکه فلافل خوشمزه و بدون نفخی داشته باشیم بهتر است نخودها را از 48 ساعت قبل خیس کنیم تا جوانه های کوچکی هم بزنند. در این مدت زمان بهتر است چند باری آب نخودها را هم عوض کنید تا نفاخی آن به طور کامل از بین برود. اگر هم فرصت کنید پوست نخودها را بگیرید این طوری هضم نخودها خیلی آسان تر می شود.

2. برای شروع آب نخودهای خیس شده را به طور کامل با آبکش می گیریم و با پیاز، سیب زمینی نیم پز شده، سیر و ادویه و با استفاده از چرخ گوشت دو بار چرخ می کنیم و بعدش حسابی ورز می دهیم تا همه مواد به خوبی باهم مخلوط شوند.

3. توجه کنید لازم نیست نخودها پس از چرخ کردن به صورت کامل له شود، اگر فقط به صورت دانه های ریز باشد کافی است. چون اگر نخود ها را زیاد چرخ کنید و له شوند، فلافل های شما موقع سرخ کردن وا خواهند رفت. در صورتی که احساس کردید موادتان خیلی سفت شده است، می توانید مقداری آب سرد اضافه کنید و دوباره ورز بدهید. توجه کنید باید مایه فلافل باید قابل فرم دهی باشد پس بیش از اندازه آب اضافه نکنید.

4. حالا نوبت اضافه کردن ادویه جات مخصوص فلافل می باشد. بهترین ادویه برای پخت فلافل زیره است. افزودن زیره به فلافل باعث می شود فلافل به خوبی هضم شود. البته فرقی نمی کند که شما از زیره سبز استفاده کنید یا سیاه. پس از افزدون فلافل می توانید مقداری نعنا خشک یا جعفری هم به مواد فلافل اضافه کنید تا فلافل عطر بهتری داشته باشد.

5. پس از آماده کردن مایه فلافل، باید فلافل ها را قالب بزنید. من برای قالب زدن از قالب مخصوص فلافل استفاده کردم. ولی شما می توانید با دست هم فلافل ها را به صورت گنبدی قالب بزنید. اگر داخل خمیر فلافل آب افتاد می توانید با اضافه کردن کمی آرد نخودچی با پودر سوخاری آب خمیر را جمع کنید.

6. پس از اینکه تمامی مواد را قالب زدیم آن ها را داخل روغن داغ قوطور شده می ریزیم تا هر دو طرف فلافل ها با حرارت ملایم سرخ شوند. توجه کنید اگر فلافل ها را با حرارت خیلی زیاد سرخ کنید، فلافل های شما مغز پخت خواهند شد.

7. پس از اینکه فلافل ها به خوبی سرخ شد آن ها را روی دستمال تمیز یا صافی فلزی مخصوص این کار بگذارید تا روغن اضافی فلافل ها گرفته شود. بعد از گرفتن کامل روغن فلافل ها، آن ها را به همراه خیارشو، گوجه فرنگی و سیب زمینی سرخ شده سرو کنید. امیدواریم از خوردن این فلافل های خوشمزه و خانگی لذت ببرید.



:: برچسب‌ها: طرز تهیه فلافل , فلافل , فلافل خانگی خوشمزه , آموزش آشپزی ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : یک شنبه 28 بهمن 1397
.

خرید دستگاه کالباس بر خانگی

دستگاه کالباس بر خانگی ، فروشگاه خرید اینترنتی انواع مدل های جدید دستگاه کالباس بر و برش کالباس خانگی ، دستگاه مخصوص برش کالباس با قیمت مناسب ،

فروشگاه خرید دستگاه کالباس بر و کالباس ساز

دستگاه کالباس بر و برش کالباس یکی از جدیدترین محصولات فروشگاهی اینترنتی ما می باشد که شما با خرید و استفاده از این دستگاه برش زن می توانید تکه های برش زده دقیق از گوشت، نان، کالباس، سبزیجات، میوه ها و ... تهیه کنید. این دستگاه برش زن کالباس 75 ولتی با پلاستیک مقاوم طراحی شده و دارای یک تیغه فولادی ضد زنگ با کیفیت بالا عرضه شده است. همچنین به راحتی میتوانید سینی این دستگاه را جدا و بشویید.

این دستگاه برش زن دارای یک ریموت کنترل کننده ضخامت می باشد که شما به راحتی می توانید اندازه ضخامت برش های خود را تنظیم کنید. همچنین طراحان این دستگاه برش کالباس برای امنیت بیشتر، یک سوئیچ مخصوص را درست کرده اند تا در زمانی که دستگاه در حال استفاده نیست، محدودیت دسترسی مواد غذایی به تیغه را فرام می کند.

دستگاه کالباس بر خانگی ، خرید و قیمت انواع دستگاه کالباس بر خانگی ، دستگاه برش کالباس خانگی جدید برقی

توضیحات بیشتر درباره خرید دستگاه کالباس بر خانگی

آن هایی که عاشق کالباس هستند، مطمئنا مثل من همیشه در خانه با مشکل برش کالباس روبرو هستند. حتی برخی از مغازه دار ها هم از این دستگاه های برش کالباس ندارند و کالباس ها را فقط به صورت بسته بندی شده می فروشند. برای اینکه همیشه با مشکل برش کالباس راحت شوید ما برای شما دستگاه برش زن کالباس خانگی را پیشنهاد می کنیم که قیمت بسیار مناسب دارد و کار شما را به خوبی راه می اندازد.

شما با خرید و استفاده از این دستگاه برش زن کالباس، علاوه بر اینکه می توانید کالباس های خود را در ضخامت مورد نظر خود به آسانی برش دهید. بلکه می توانید انواع نان، گوشت، میوه و ... را به آسانی برش دهید.

راهنمای خرید دستگاه برش زن کالباس

برای خرید و استفاده از این دستگاه برش زن کالباس، لطفا ابتدا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید. بعد از تکمیل فرم خرید سفارش خود را در عرض 2 تا 5 روزی کاری تحویل بگیرید و وجه آن را درب منزل پرداخت نمایید.



:: برچسب‌ها: دستگاه برش کالباس , خرید دستگاه برش کالباس , دستگاه کالباس بر , خرید اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : یک شنبه 28 بهمن 1397
.

طرز تهیه دسر رومانف

دسر رومانف ، طرز تهیه و مواد لازم دسر رومانف خوشمزه و مجلسی با عکس و میوه، آموزش کامل دسر رومانف خانگی برای 4 تا 5 نفر
دستور تهیه دسر رومانف خوش طعم و مجلسی خانگی مرحله به مرحله

دسر رومانف یک دسر فرانسوی خوشمزه و مجلسی می باشد و بسیار محبوب است. دسر رومانف همانند دسر پان اسپانیا از دسرهای خارجی می باشد که هم اکنون در کشور ما در بسیاری از مهمانی های مجلسی و خصوصی سرو می باشد.

شما می توانید دسر رومانف را با انواع میوه ها مثل آناناس، سیب، موز، انبه و ... درست کنید. توجه کنید اگر این دسر را مثل من با موز درست می کنید، به دلیل اینکه موز خیلی زود سیاه می شود، باید این دسر پس از تهیه زودتر سرو شود.

به هر حال اگر با طرز تهیه و درست کردن دسر رومانف آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی بارونک، طرز تهیه و مواد لازم دسر رومانف را آماده کرده ایم که شما با این آموزش آشپزی می توانید دسر رومانف خوشمزه و مجلسی درست کنید.

مواد لازم دسر رومانف
شیر ۳ لیوان
پودر ژلاتین  ۲۵ گرم - دو و نیم قاشق غذاخوری
نشاسته ذرت  ۲۵ گرم - 3 قاشق غذاخوری
شکر ۱۰۰ گرم – نصف لیوان
خامه صبحانه ۱۰۰ گرم
وانیل نصف قاشق چایخوری
آب سرد نصف لیوان
موز یک تا دو عدد
سیب  یک عدد
مراحل تهیه دسر رومانف

1. ابتدا ژلاتین را در یک ظرف آب سرد می ریزیم و روی بخار آب قرار می دهیم تا به روش بن ماری گرم شود و ذرات ژلاتین به طور کامل در آب حل شود.

2. در ادامه در یک ظرف دیگر، شیر سرد و نشاسته ذرت را باهم مخلوط می کنیم و بعدش شکر را هم اضافه می کنیم و روی حرارت قرار می دهیم و به صورت مرتب هم می زنیم تا کمی غلیظ تر شود. بعد از اینکه کمی غلیظ تر شد، مایه ظرف حاوی ژلاتین حل شده در آب سرد را اضافه می کنیم و پس از مخلوط کردن، حرارت را خاموش می کنیم.

3. در این مرحله میوه ها را با مخلوط کن پوره می کنیم. البته در صورت تمایل و با توجه به سلیقه و ذائقه خود می توانید آن ها را خرد کنید تا توی دسر زیر دندون بیاید. من از دو میوه موز و سیب استفاده کرد. موز را با استفاده از گوشتکوب له کردم و سیب را به صورت خیلی ریز رنده کردم و داخل دسر ریختم و مخلوط کردم.

4. پس از آن خامه صبحانه را در یک کاسه با چنگال هم می زنیم و بعدش به همراه مقداری وانیل به ظرف حاوی دسر اضافه می کنیم و به خوبی مخلوط می کنیم. توجه کنید اگر به جای خامه صبحانه از خامه فرم گرفته قنادی استفاده می کنید، میزان شکر را کمتر بریزید جون این خامه نسبت به خامه صبحانه شیرین تر است.

5. حالا قالبی را که برای این دسر اضافه کردیم با چند قطره روغن مایع چرب می کنیم. البته جون این دسر حاوی خامه است نیازی به چرب کردن زیاد ندارد اما من برای راحتی کار قالب را چرب کردم. بعد از چرب کردن دسر را داخل قالب می ریزیم و به مدت 5 ساعت داخل یخچال می گذاریم تا به اصطلاح دسر خوب بسته شود.

6. بعد از اینکه دسر به خوبی بسته شد، با استفاده از یک کارد، دور دسر را آزاد کردم و بعدش روی قالب یک دیس مرطوب گذاشتم و قالب را برگردوندم. برای تزیین می توانید ماسوره مورد نظر خود را با خامه قنادی فرم گرفته پر کنید و روی دسر طرح های مورد نظر خود را ایجاد کنید.



:: برچسب‌ها: طرز تهیه دسر , دسر رومانف , آموزش آشپزی ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : شنبه 27 بهمن 1397
.

تعبیر خواب کوتاه کردن مو

تعبیر خواب کوتاه کردن موی بلند مرد و زن در خواب ، تعبیر دیدن کوتاه کردن موی خود و دیگران به زور و اجبار در خواب چیست؟ ، tabire-khab-kotah-kardan-mo
تعبیر کوتاه کردن موی بلند و کوتاه مرد و زن در خواب چیست؟

دیدن موی کوتاه و بلند سر و بدن مرد و زن - دیدن تراشیدن و کوتاه کردن موی سر خود و دیگران با قیچی توسط آرایشگر و مرده - دیدن مو در صورت، ران پا، دهان و کف دست زنان و ... از نمونه خواب های ما در رابطه با خواب کوتاه کردن مو می تواند باشد.

به هر حال اگر شما هم خواب کوتاه کردن مو دیده اید، ما در این پست بارونک، کامل ترین تعبیر کوتاه کردن مو در خواب را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب آماده کرده ایم که شما در ادامه میتوانید تعبیر خواب خود را مشاهده کنید.


تعبیر خواب موی کوتاه و بلند برای زن زن

اگر زنی خواب ببیند گیسوانی بلند و آراسته دارد و یا اینکه اگر گیسوانی کوتاه داشته باشد و خواب ببیند گیسوانش بلند شده است تعبیر خواب او خوب است و نشان از این است که او نزد شوهر و خانواده اش عزیز و محترم خواهد بود.

اما اگر زنی در بیداری موی بلند داشته باشد و در خواب ببیند موهایش کوتاه شده است عزت و احترام خود را از دست می دهد و سبک می شود.


تعبیر خواب موی کوتاه و بلند برای مرد

مو و گیسوان بلند برای مردان هم نشانه آبرو، شان، جاه و مقام است. ولی اگر مردی با مو و گیسوان بلند، در خواب موهایش را کوتاه ببیند نشانه بی آبروئی و یا از دست دادن شان و مقام نیست. چون که طبق رسم و رسوم مردها گیسو نمی گذارند.


تعبیر خواب کوتاه کردن مو

در حالت کلی دیدن کوتاه کردن مو در خواب خوب نیست مگر در شرایطی خاص و استثنایی. به هر حال اگر خواب ببینید که موی سرتان را به اجبار کوتاه می کنید نشانه این است که عشق تان را از دست خواهی داد و یا اینکه فردی که برای تو عزیز است و بسیار دوستش دارید از خود خواهی رنجاند. برای مثال می توان به شکست در روابط احساسی دختر و پسر اشاره کرد.

کارل یونگ می گوید :
  • اگر خواب ببینید که موهایتان را کوتاه می کنید نشانه این است که قدرت خود را از دست خواهید داد.
  • اگر خواب ببینید که کسی موهای شما را کوتاه می کند نشانه این است که شما احساس کمبود قدرت می کند و ناعادلانه مورد نقد قرار می گیرید.
تعبیر خواب کوتاه کردن مو از نظر حضرت یوسف (ع)
  • تراشیدن موی سر در خواب، نشانه رهایی از غم است.
  • دیدن درازی موی سر در خواب، نشانه درازی عمر است.
  • دیدن موی سر دراز در خواب، نشانه رنج و مصیبت کم است.
  • دیدن کندن موی سر در خواب، نشانه جدایی از همسر است.

تعبیر خواب تراشیدن موی سر

جابر مغربی می گوید :
  • اگر زنی خواب ببیند که موهای سرش را تراشیده است، نشانه این است که دین و ایمان آن زن دچار مشکل می شود.
  • اما اگر مردی چنین خوابی ببیند از غم و اندوه نجات می یابد و اگر بدهکار باشد بدهی اش را پرداخت خواهد کرد.
  • اگر شخص ثروتمندی خواب ببیند که موهای بدن خود را تراشیده است نشانه این است که فقیر می شود ولی اگر این خواب را شخص فقیری ببیند نشانه این است که ثروتمند خواهد شد.
اسماعیل بن اشعت می گوید :
  • اگر زنی در خواب موهای خود را تراشیده ببیند، نشانه این است که شوهرش فوت خواهد کرد.
  • اگر خواب ببیند که در هنگام حج، کسی موهای سر شما را در حرم مکه تراشید بدانید اگر بدهکار باشید بدهی شما پرداخت می شود و اگر غمگین باشید شاد و خوشحال خواهید شد.
حضرت دانیال می گوید :

اگر فرماندهی و یا اینکه شخص بالا مقامی خواب ببیند که موهای سرش را تراشیده است دلیل بر این است که آن شخص از مقام خود عزل می شود.

همچنین می گوید : اگر شخصی خواب ببیند که موهای سر خود را با تیغ یا موبر زده است آن شخص سود و منفعت بدست خواهد آورد.

امام صادق (ع) تراشیدن مو را بر 4 وجه می داند :
  • به جا آوردن حج
  • عزت و مقام
  • مسافرت رفتن
  • کامیابی و بهره مندی
  • امنیت

تعبیر خواب قیچی کردن مو

اگر زنی خواب ببیند که گیسوانش را قیچی کرده اند و یا اینکه حس کند گیسوانش قیچی شده است تعبیر این خواب خوب نیست و آن زن بد نام خواهد شد و مورد اتهام و افترا قرار خواهد گرفت. توجه کنید این تعبیر فقط برای گیسوان قیچی شده درست است و برای کوتاه کردن مو درست نیست.



:: برچسب‌ها: تعبیر خواب , تعبیر خواب مو , تعبیر خواب کوتاه کردن مو ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : جمعه 26 بهمن 1397
.

دانلود آهنگ جدید ابرو کمون ابرو کمون آره شدی آروم جون از یوسف زمانی

دانلود آهنگ جدید ابرو کمون ابرو کمون آره شدی آروم جون از یوسف زمانی

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی بنام ابرو کمون از ترنج موزیک

Download  Music Yousef Zamani – Abro Kamon

ترانه و موزیک : یوسف زمانی , تنظیم : فتاح فتحی

برای دانلود آهنگ ابرو کمون ابرو کمون آره شدی آروم جون به ادامه مطلب بروید …

متن آهنگ جدید یوسف زمانی بنام ابرو کمون :

میشه بگی همیشه اینجوری دل تو صافه

یه جوری عاشقتم که همه رو کرده کلافه

مگه مث تو بازم هست داری میشکنی سر و دست

یه موقع نشی یه مجرم آخه خنده هات کشنده است

♫♫♫♫♫

ابرو کمون ابرو کمون آره شدی آروم چون

بلا ازت دور شه چشم حسودات کور شه عزیزم

ابرو کمون ابرو کمون تورو میخوام از دل و جون

حتی خود رنگین کمون حسودی میکنه به تو فراوون

♫♫♫♫♫

حرص نده انقد منو تنهایی جایی نرو

شوخی ندارم که باهات میمیرم ازم بگیرن تورو

ازت یه تار مو کم شه نمیدونی که چی میشه

میگی خیال تو راحت هست حواسم چیزی نمیشه

ابرو کمون ابرو کمون آره شدی آروم

♫♫♫♫♫

جون بلا ازت دور شه چشم حسودات کور شه عزیزم

ابرو کمون ابرو کمون تورو میخوام از دل و جون

حتی خود رنگین کمون حسودی میکنه به تو فراوون

مگه مث تو بازم هست داری میشکنی سر و دست

یه موقع نشی یه مجرم آخه خنده هات کشنده است

♫♫♫♫♫

ابرو کمون ابرو کمون آره شدی آروم

جون بلا ازت دور شه چشم حسودات کور شه عزیزم

ابرو کمون ابرو کمون تورو میخوام از دل و جون

حتی خود رنگین کمون حسودی میکنه به تو فراوون

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی ابرو کمون ابرو کمون آره شدی آروم جون



:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ ابرو کمون , دانلود آهنگ های حسین زمانی , دانلود آهنگ شاد ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : دو شنبه 22 بهمن 1397
.

طرز تهیه آش شلغم

آش شلغم ، طرز تهیه و دستور پخت آش شلغم خوشمزه و ساده خانگی برای بیماران سرماخوردگی ، مواد لازم آش شغلم ، ash shalgham
دستور پخت آش شلغم با ماش و برنج خوشمزه برای سرماخوردگی

آش شغلم از آش های سنتی و خوشمزه ایرانی است و طرفدارن خاص خودش را دارد. در طبخ این آش به دلیل اینکه از شلغم استفاده می شود، برای سلامتی بدن و مخصوصا افراد سرماخورده بسیار مفید است. آش شلغم در بسیاری از شهرهای ایران همانند بوشهر، اصفهان و فزوین با دستورات مختلفی طبخ می شود.

به هر حال اگر با طرز تهیه و درست کردن آش شلغم آشنایی ندارید ما در این آموزش آشپزی بارونک، طرز تهیه و مواد لازم آش شلغم را برای 5 نفر آماده کرده ایم که شما با این آموزش آشپزی، می توانید آش شغلم خوشمزه و عالی درست کنید.

مواد لازم آش شلغم برای 5 نفر
شلغم 2 عدد
پياز 2 عدد
هويچ 2 عدد
ماش 1 پیمانه
برنج نصف پیمانه
بلغور نصف پيمانه
گوشت گردن ٢٠٠ گرم
سبزی آش خرد شده (گشنیز، جعفری و اسفناج) نیم کیلو
کشک 4 قاشق سوپخورى
زردچوبه به میزان لازم
نعنا داغ سه قاشق سوپخورى
روغن مايع سه قاشق سوپخورى
برنج نصف پیمانه
کشک 4 قاشق سوپخورى
نمک به میزان لازم
فلفل سیاه به میزان لازم
مراحل تهیه آش شلغم

1. ابتدا گوشت گردن را در یک قابلمه به همراه پیاز، زردچوبه، فلفل سیاه و آب روی حرارت می گذاریم تا بپزد. بعد از اینکه گوشت پخت، آب آن را با استفاده از صافی جدا می کنیم و کنار می گذاریم. همچنین گوشت را از استخوان ها جدا می کنیم و با دست به صورت ریش ریش خرد می کنیم.

2. در ادامه پیاز را به صورت خلالی خرد می کنیم و در قابلمه به همراه کمی روغن مایع تفت می دهیم تا طلایی شود. سپس مقداری زردچوبه، نمک و فلفل سیاه اضافه می کنیم و تفت می دهیم. حالا نصف پیاز داغ را کنار می گذاریم و بعدش ماش و بغلور را به همراه مقداری آب اضافه می کنیم و حرارت زیر قابلمه را زیاد می کنم تا آب بجوشید.

3. بعد از اینکه آب جوشید حرارت را ملایم می کنیم تا حبوبات با حرارت ملایم نیم پز شوند. توجه کنید باید در این مرحله هر از گاهی آش را هم بزنید تا آش ته نگیرد. بعد از اینکه حبوبات نیم پز شدند برنج را اضافه می کنیم و صبر می کنیم تا برنج هم نیم پز شود.

4.. بعد از نیم پز شدن برنج، شغلم و هویچ خرد شده را اضافه می کنیم و بعدش سبزی آش، گوشت پخته ریش ریش شده، آب گوشت، دو قاشق نعنا داغ، سیر له شده و کشک را به آش اضافه می کنیم و نمک آش را هم اندازه می کنیم و در صورت نیاز مقداری نمک هم اضافه می کنیم. سپس صبر می کنیم تا آش با حرارت ملایم بپزد و جا بیفتد.

5. بعد از اینکه آش با حرارت ملایم به خوبی پخت و جا افتاد، آن را در ظرف سرو می کشیم و با نعنا داغ، پیاز داغ و کشک تزیین می کنیم. امیدواریم از خوردن این آش شلغم خوشمزه لذت ببرید.



:: برچسب‌ها: آش شلغم , طرز تهیه آش شلغم , آموزش آشپزی , آش شلغم خوشمزه , طرز تهیه آش ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : دو شنبه 22 بهمن 1397
.

طرز تهیه فرنی

فرنی ، طرز تهیه فرنی با نشاسته و آرد برنج، آموزش دستور پخت و مواد لازم فرنی برای کودک و نوازد، آموزش درست کردن دسر فرنی خوشمزه و نذری برای افطاری ، fereni
دستور پخت فرنی خوشمزه برای نوزاد با آرد برنج و نشاسته

فرنی یک دسر فوق العاده خوشمزه و مقوی می باشد و به دلیل طرز تهیه آسان و طعم عالی اش، طرفداران بسیار زیای مخصوصا در شهرهای اصفهان و مشهد دارد. فرنی را با آرد برنج و آرد نشاسته درست می کنند اما خوشمزه ترین و مقوی ترین نوع آن فرنی با آرد برنج است.

همان طور که گفتیم دسر فرنی بسیار خوشمزه و مقوی است و برای همین بیشتر مادران، فرنی را به عنوان کمک وعده غذایی برای فرزند و نوزاد خود درست می کنند. البته در ماه مبارک رمضان هم بیشتر مردم این دسر خوشمزه را برای افطاری خود درست می کنند.

به هر حال اگر با طرز تهیه فرنی آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی بارونک، طرز تهیه و مواد لازم فرنی با آرد برنج را برای 2 نفر آماده کرده ایم که شما به تنهایی با این آموزش آشپزی، می توانید فرنی خوشمزه و مجلسی درست کنید و از مهمان های خود با این دسر فوق العاده پذیرایی کنید.

توجه : در صورتی که می خواهید برای 4 نفر یا 6 نفر فرنی درست کنید می توانید مواد لازم را دو یا سه برابر کنید.

مواد لازم فرنی 2 نفر
شیر 2 لیوان
آرد برنج 1 قاشق غذاخوری
گلاب نصف لیوان
شکر 4 قاشق غذاخوری
مراحل تهیه فرنی

1. ابتدا در یک قابلمه مناسب، شیر را به همراه شکر مخلوط می کنیم و با قاشق هم می زنیم تا شکر به طور کامل در شیر حل شود. سپس گلاب را اضافه می کنیم و بعد از هم زدن، آرد برنج را به آرامی و به تدریج اضافه می کنیم و به صورت مرتب هم می زنیم تا آرد گلوله گلوله نشود و همه مواد باهم به خوبی مخلوط شوند.

2. توجه کنید من همیشه به ازای هر دو لیوان شیر، یک قاشق غذاخوری آرد برنج اضافه می کنم و شکر هم 4 قاشق غذاخوری اضافه می کنم. البته شیرینی فرنی را خودتان می توانید با توجه به ذائقه و سلیقه خود اضافه یا کم کنید.

3. در این مرحله قابلمه حاوی مواد فرنی را روی حرارت ملایم می گذاریم و به صورت مرتب هم می زنیم تا شیر بجوشد. بعد از اینکه شیر جوشید حرارت زیر قابلمه را کم می کنیم و همچنان به صورت مداوم هم می زنیم تا فرنی ته نگیرید. خواهید دید که بعد از چند دقیقه جوشیدن، فرنی در حال غلیظ شدن است.

4. بعد از اینکه فرنی کمی سفت شد و به حرارت مورد نظرمان رسید، حرارت زیر قابلمه را خاموش می کنیم. توجه کنید بخاطر اینکه فرنی زود رویه می بندد بهتر است بعد از خاموش کردن حرارت ، فرنی را به صورت فوری در ظرف سرو بکشیم و در صورت تمایل آن را تزیین کنیم. امیدواریم از خوردن این فرنی خوشمزه لذت ببرید.

نکات پخت فرنی
فرنی زعفرانی و شکلاتی

در صورتی که فرنی زعفرانی دوست داشته باشید می توانید بعد از اضافه کردن آرد برنج، مقداری زعفران دم کرده به مواد فرنی اضافه کنید تا فرنی شما زعفرانی شود. یا اگر فرنی شکلاتی دوست داشته باشید می توانید یک قاشق مرباخوری پودر کاکائو به مواد فرنی اضافه کنید تا فرنی شما شکلاتی شود.



:: برچسب‌ها: طرز تهیه دسر , انواع دسر , فرنی , طرز تهیه فرنی , آموزش آشپزی ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : شنبه 20 بهمن 1397
.

تعبیر خواب حامله بودن

تعبیر خواب حاملگی و حامله بودن -تعبیر خواب بارداری بودن زن متاهل،دختر مجرد و باکره، پسر و مرد در خواب - تعبیر حامله بودن همسر و شوهر در خواب ، tabir khab hamele bodan
تعبیر خواب بارداری و حامله شدن زن متاهل در خواب چیست؟

تعبیر دیدن حامله بودن و شدن خود و دیگران، دختر باکره و پسر مجرد، مرد و زن متاهل – حاملگی در دوران مجردی و ست بارداری دادن و سونوگرافی رفتن و بچه سالم، ناقص و مرده به دنیا آوردن – خبر بارداری شنیدن پسر و دختر نابالغ خود و ... از نمونه خواب های متداوال های ما در رابطه با بارداری و حامله شدن می تواند می باشد.

به هر حال اگر شما هم خواب باردار بودن و حامله شدن دیده اید ما در این پست بارونک، کامل ترین تعبیر خواب باردار بودن را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب آماده کرده ایم که در ادامه می توانید تعبیر خواب خود را مشاهده کنید.


تعبیر خواب حامله بودن زن متاهل

اگر زن متاهی خواب ببیند که حامله است این خواب نشانه این است که آن زن با شوهر خود زندگی آسوده ای نخواهد داشت و فرزندان او مطیع نخواهند بود.

کارل گوستاو یونگ می گوید : اگر زنی خواب ببیند که حامله است این خواب نشانه جنبه ای از خودتان و زندگی شخصی شما می باشد که در حال رشد می باشد و ممکن است نشانه تولد یک ایده یا هدف جدید باشد.


تعبیر خواب حامله بودن دختر باکره

اما اگر دختر باکره و پاکدامنی خواب ببیند حامله شده است نشانه این است که آن دختر بدبخت می شود و رسوا خواهد شد.


تعبیر خواب حامله بودن زن باردار

اگر زنی باردار خواب ببیند که حامله شده است به معنی این است که آن زن، زایمانی راحت و بی خطر خواهد داشت.


تعبیر دیدن زن حامله در خواب

تام چت ویندرا می گوید : این معبر دیدن حامله بودن زن را نشانه زندگی تازه ای می داند و می گوید : اگر کسی در خواب ببیند که انسان یا حیوانی حامله است و یا اینکه زنی خود را حامله ببیند، این خواب نشانه است که آن شخص آرزوی زندگی تازه و از نو دارد، زندگی که در آن پر از نشانه های امید و رفاه وجود داشته باشد.


تعبیر خواب بارداری نامعلوم

اما اگر در خواب نفهمید که حامله هستید یا نه ؟ اگر در حال تلاش برای حامله شدن هستید این خواب ممکن است نشانه تعبیر یک آرزو و خواسته باشد. اما اگر برای باردار شدن تلاش نمی کنید و خواب ببینید که حامله هستید، این خواب نشانه ترس از مسئولیت های جدید می باشد.


تعبیر خواب حامله بودن مرد

اگر مردی خواب ببیند که حامله شده است، نشانه این است که به پول و ثروت فراوانی خواهد رسید.


تعبیر خواب حامله بودن همسر

اگر خواب ببینید که همسر شما حامله شده است، نشانه این که مسئولیتی سنگین بر عهده شما گذاشته می شود و انجام آن کار دشوار می باشد.


تعبیر دیدن زن حامله در کوچه

دیدن گذشتن زن حامله در کوچه، نشانه خبر ناخوشایندی است که به زودی به شما می رسد.


تعبیر خواب بزرگ شدن شکم

اگر خواب ببینید که شکم تان همانند زنان حامله بزرگ شده است، نشانه این است که مال و نعمتی به شما می رسد و هر چقدر شکم شما بزرگ تر شود، مال و اموال شما بیشتر خواهد شد.


تعبیر خواب حامله شدن فرزند نابالغ

اگر در خواب فرزند نابالغ پسر خود را حامله ببینید، نشانه این است که پدرش نعمت و مال فراوان به دست می آورد.

اگر در خواب فرزند نابالغ دختر خود را حامله ببینید، نشانه این است که مادرش نعمت و مال فراوان به دست می آورد.


تعبیر تست بارداری و سونوگرافی در خواب

اگر خواب ببینید که تست بارداری می دهید، نشانه این است که شما وارد مرحله جدیدی از زندگی خود می شود. تعبیر دیگر این خواب این است که شما در رابطه با حامله شدن خود نگران هستید.


تعبیر خواب نامعلوم بودن جنسیت بچه

اگر حامله بودید و خواب هایی در رابطه با جنسیت بچه خود دیدید، این خواب نشانه این است که شما در بیداری این دغدغه را دارید که فرزرند شما پسر است یا دختر و این کاملا طبیعی است. اما هیچ دلیل و شواهدی وجود ندارد که خواب می توانید جنسیت بچه را به شما بگوید.


تعبیر خواب به دنیا آوردن بچه غیر انسان

اگر خواب ببینید که بچه غیر انسان را به دنیا می آورید و حشت می کنید نگران نباشید. چون این خواب ها معمولا در دوران بارداری رایج است و بسیاری از زنان مثل شما خواب می بینند که حیوان یا هیولا به دنیا می آوردند. اصلا نگران نباشید چون این خواب ها بازتابی از نگرانی های شما درباره سلامت نوزادتان می باشد.

معبر دیگری هم در این باره می گوید :

اگر در سه ماهه اول بارداری بودید معمولا خواب هایی در رابطه با مخلوقات و حیوانات ریز و پشمالو، میوه، گل و آب خواهید دید.

اگر در سه ماهه دوم بارداری بودید خواب های شما بازتابی از نگرانی های شما که آیا مادر خوب خواهید بود یا نه و حتی نگرانی های شما در رابطه با زایمان بچه تان خواهد بود. معمولا خواب های به دنیا آوردن بچه غیر انسان در این دوران بارداری رایج تر است.

اگر در سه ماهه سوم بارداری بودید خواب شما شامل کارگری کردن، مورد حمله واقع شدن و یا اینکه هر اتفاق غیر منتظره ای برای بچه شما ممکن است اتفاق بیفتد خواهید دید. هر چقدر هم که بچه شما بزرگ تر می شود خواب های در مورد به دنیا آوردن فیل، دایناسور، اژده ها و سایر حیوانات بزرگ تر ممکن است به سراغ شما بیایند و این خواب ها در این دوران هم رایج تر است.


تعبیر خواب حامله بودن دیگران

اگر خواب ببینید که کسی دیگر حامله است بیانگر این است که شما قبلا ارتباط نزدیک تری با این فرد تجربه کرده اید.


تعبیر خواب حامله شدن از دیگران

اگر خواب ببینید که دوست دختر یا فرد مهم زندگی شما از فرد دیگری حامله شده است این خواب نشانه این است که فرد مهم زندگی شما به سمتی که شما انتظارش را ندارید حرکت می کند.


تعبیر خواب سقط جنین

اگر خواب ببینید که حامله هستید و بچه شما در شکم تان در حال مردن است، تعبیر این خواب خوب نیست. ممکن است شما در پروژه ای که ماه ها برایش تلاش کردید شکست بخورید و ...

اما نگران نباشید چون این خواب ها معمولات بازتاب اضطراب شما هستند و هیچ دلیلی وجود ندارد که شما جنین خود را از دست بدهید.


تعبیر خواب زایمان زودترس

اگر حامله بودید و خواب دیدید که زایمان زودرس دارید نگران نباشید چون این خواب ها معمولا در بین زنان رایج است و بازتاب ترس آن ها از زایمان می باشد.

اما اگر باردار نبودید و خواب زایمان زودرس دیدید نشانه این است که شما احساس می کنید برای تعییرات جدید در زندگی تان آماده نیستید.


تعبیر خواب عمل سزارین

اگر حامله بودید و خواب عمل سزارین دیدید نشانه این است که شما در انجام کارهای خود به فردی دیگر نیاز دارید و به تنهایی نمی توانید آن ها را انجام بدهید.



:: برچسب‌ها: تعبیر خواب , تعبیر خواب حامله بودن , تعبیر خواب حامله شدن , تعبیر خواب بارداری ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : پنج شنبه 18 بهمن 1397
.

طرز تهیه کیک نارنگی

کیک نارنگی خوشمزه و مجلسی ساده ، دستور تهیه کیک نارنجی برای کودکان ، آموزش کیک نارنگی + تزیین با سس مخصوص نارنگی ، cake-tangerine
دستور پخت کیک نارنجی ساده و خوشمزه مرحله به مرحله

کیک نارنگی از کیک های خوشمزه و خوش طعم می باشد و طرفداران خاصی دارد. این کیک را به دلیل اینکه در پخت آن از نارنگی استفاده می شود بیشتر در فوصل سرد سال که نارنگی در بازار موجود می باشد درست می کنند.

اگر تا به حال کیک نارنگی نخورده اید پیشنهاد می کنم حتما برای یکبار هم که شده طعم ویژه آن را امتحان کنید. شما می توانید کیک نارنگی را به عنوان یک عصرانه و یا صبحانه خوب میل کنید.

به هر حال اگر با طرز تهیه و درست کردن کیک نارنگی آشنایی ندارید ما در این آموزش آشپزی بارونک، طرز تهیه و مواد لازم کیک نارنگی را آماده کرده ایم که شما با این آموزش شیرینی پزی می توانید کیک نارنگی خوشمزه و عالی درست کنید.

مواد لازم کیک نارنگی
تخم مرغ  سه عدد
شکر یک لیوان
آرد یک و نیم لیوان
روغن مایع نصف لیوان
آب نارنگی نصف لیوان
بیکینگ پودر یک قاشق مرباخوری
رنده پوست نارنگی 1 قاشق چایخوری
وانیل نوک قاشق
مراحل تهیه کیک نارنگی

1. ابتدا همه مواد را از یخچال خارج می کنیم تا به دمای محیط برسند. برای شروع پوست نارنگی را در یک ظرف مناسب رنده می کنیم. توجه داشته باشید نباید قسمت سفید نارنگی را رنده کنید در این صورت تلخ می شود.

2. پس از رنده کردن پوست نارنگی، حالا تخم مرغ، شکر و وانیل را اضافه می کنیم و با همزن به مدت 5 دقیقه خوب هم می زنیم تا کرم رنگ و کشدار شود. بعدش روغن مایع را هم اضافه می کنیم و این بار فقط به مدت چند ثانیه با همزن هم می زنیم.

3. در این مرحله نصف لیوان آب نارنگی نیاز داریم. برای این کار آب دو یا سه عدد نارنگی را با استفاده از آبمیوه گیر می گیریم و آن را داخل مواد می ریزیم و دوباره با همزن در حد چند ثانیه هم می زنیم. همچنین آرد و بکینگ پودر را مخلوط می کنیم و بعد از الک کردن به مواد کیک مان اضافه می کنیم و این بار با یک لیسک یا قاشق به مدت چند ثانیه هم می زنیم. اگر زیاد هم بزنید پف کیک تان خواهد خوابید.

4. حالا قالب را با روغن مایع یا روغن جدا کننده کیک از قالب کمی چرب می کنیم و مواد کیک را داخل قالب می ریزیم. سپس قالب را داخل فر از قبل گرم شده با دمای 170 درجه سانتی گراد به مدت تقریبا 45 دقیقه قرار می دهیم تا بپزد. فر گرم شده یعنی فری که از 15 دقیقه قبل روشن شده و گرم شده است.

5. بعد از اینکه از پخت کیک مطمئن شدیم، قالب را از داخل فر بیرون می آوریم و به مدت 10 دقیقه صبر می کنیم تا کمی خنک شود. بعد از 10 دقیقه قالب را در یک سینی برمی گردانیم. بعدش روی کیک نارنگی خود را با سس مخصوص نارنگی تزیین می کنیم و سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این کیک نارنگی خوشمزه لذت ببرید.

مراحل تهیه سس نارنگی

برای تهیه این سس خوشمزه نصف لیوان آب نارنگی را با یک قاشق غذاخوری نشاسته ذت و یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط می کنیم و روی حرارت قرارر می دهیم تا کمی غلیظ تر شود. بعدش حرارت زیر سس را خاموش می کنیم و صبر می کنیم کمی از حرارت بیفتد. بعد از اینکه از حرارت افتاد و کمی خنک شد آن را روی کیک نارنگی خود می ریزیم.



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : پنج شنبه 18 بهمن 1397
.

خرید تفاله گیر سینک ظرفشویی مرسی

خرید اینترنتی تفاله گیر سینک ظرفشویی مرسی، فروشگاه خرید تفاله گیر سینک ظرفشویی مرسی با قیمت مناسب

فروشگاه خرید اینترنتی تفاله گیر سینک مرسی 2 عددی پلاستیکی

تفاله گیر سینک مرسی محصول جدید فروشگاه ما برای آشپزخانه های مدرن امروزی می باشد. این محصول که با طراحی زیبا و شیک در انواع رنگ های شاد و زیبا برای فرار گرفتن بر روی آب راه سیفون طراحی شده است.

تفاله گیر سینک ظرفشویی مرسی علاوه بر اینه ظاهر بسیاری زیبایی دارد و موجب زیبا شدن سینک ظرفشویی شما خواهد می شود از عبور هر گونه زباله به داخل سیفون شما هم جلوگیری خواهد کرد.

این تفاله گیر سینک مرسی به دلیل اینکه طراحی ارگانومیک دارد شما به راحتی میتوانید آن را بر روی سیفون خود نصب و یا جدا کنید.

خرید تفاله گیر برای سینک ظرفوشویی

ویژگی های اصلی تفاله گیر سینک مرسی

  • تفاله گیر مخصوص سینک ظرفشویی با جنس پلاستیک انعطاف پذیر PP
  • با طراحی فانتزی و زیبا و در رنگ های سفید ، آبی ، صورتی
  • فاقد مواد سمی و سازگار با محیط زیست + شستشوی آسان
  • جلوگیری از ورود آشغال ها به داخل راه آب سینک و عدم چسبیدن تفاله ها به تفاله گیر

توضیحات بیشتر در رابطه با تفاله گیر سینک مرسی

حتما شما هم تا به حال با مشکل رفتن زباله به داخل سیفون خود روبرو شده اید و آب در سینک ظرفشویی شما جمع شده است و این موضوع هرکسی را کلافه می کند.

اما شما با خرید و استفاده از تفاله گیر سینک مرسی دیگر برای همیشه از این مشکل خداحافظی کنید. طراحی گرد و معقر این محصول و از همه معم تر جنس پلاستیکی انعطلاف پذیر آن، این قابلیت را فراهم می کند که تفاله ها در وسط تفاله گیر جمع شده و به راحتی می توانید از لبه آن بگیرید و زباله ها را در سطل زباله بریزید.

انواع مدل های تفاله گیر سینک ظرفشویی

راهنمای خرید تفاله گیر سینک مرسی

برای خرید این تفاله گیر لطفا ابتدا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید. سپس سفارش تفاله گیر سینک مرسی خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت نمایید.



:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی , تفاله گیر سینک , خرید تفاله گیر سینک ظرفشویی ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : پنج شنبه 18 بهمن 1397
.

طرز تهیه روغن جدا کننده کیک از قالب

روغن جدا کننده کیک از قالب ، طرز تهیه و درست کردن و پخت روغن جدا کننده کیک از قالب به صورت مایه، ژله ای، اسپری در خانه ، roghan joda konande cake
دستور تهیه روغن مخصوص جدا کردن کیک از فالب

روغن جدا کننده کیک از قالب بهترین پیشنهاد برای کسانی است که همیشه کیک شان به قالب می چسبد و این کار کلافه شون کرده است. روغن جدا کننده کیک از قالب قالب را شما می توانید با کره، روغن مایع و آرد درست کنید و دیگر هر قالبی با هر جنسی که داشته باشید مطمئن باشید هیچ وقت کیک تان به قالب نخواهد چسبید.

البته در بازار انواع روغن، اسپری، و ژله هایی مخصوص این کار وجود دارد اما من همیشه خودم این روغن جدا کننده کیک از قالب را استفاده می کنم و خیلی هم راضی هستم و تا حالا نشده کیک هایم به قالب بچسبند.

اگر با طرز تهیه و درست کردن روغن جدا کننده کیک از قالب آشنایی ندارید ما در این آموزش آشپزی بارونک، طرز تهیه و مواد لازم روغن جدا کننده کیک از قالب را آماده کرده ایم که شما به تنهایی با این آموزش آشپزی می توانید روغن جداکننده کیک از قالب را درست کنید.

مواد لازم روغن جدا کننده کیک از قالب
کره یا روغن جامد 50 گرم
روغن مایع 50 گرم
آرد 50 گرم
مراحل تهیه روغن جداکننده کیک از قالب

1.ابتدا همه مواد را از یخچال خارج می کنیم تا به دمای محیط برسند. برای شروع کره، روغن مایع و آرد را در یک ظرف مناسب باهم مخلوط می کنیم و با دور تند همزن به مدت 10 دقیقه هم می زنیم تا روغن جدا کننده ما آماده شود.

2.برای از آماده کردن روغن جدا کننده کیک از قالب، با استفاده از قلمو آن را به دیواره های قالب می زنیم و سپس مایه کیک خود را می ریزیم و بعدش قالب را داخل فر می گذاریم تا کیک بپزد. بعد از پخت کیک، قالب را از فر بیرون می آوریم و به مدت 15 دقیقه صبر می کنیم تا کمی کیک خنک شود.

3.بعد از 15 دقیقه، روی قالب دیس می زاریم و برمی گردانیم. خواهید دید کیک شما با استفاده از روغن جدا کننده کیک از قالب به راحتی از قالب جدا می شود. توجه کنید شما می توانید هر مقدار از این روغن که نیاز داشتید استفاده کنید و بقیه اش را در یک ظرف دربسته در یخچال نگهداری کنید تا بعدا ازش استفاده کنید.

4.امیدواریم آموزش طرز تهیه روغن جدا کننده کیک از قالب مورد پسندتان قرار گرفته باشد. شما می توانید در این پست سایر آموزش های شیرینی پزی ما را مشاهده کنید.



:: برچسب‌ها: آموزش شیرینی پزی+کیک+روغن جدا کننده کیک از قالب+طرز تهیه کیک ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : پنج شنبه 18 بهمن 1397
.

دانلود آهنگ جدید دلم که میدونی باهاته تو بگی بله حله از سروش هامون

دانلود آهنگ جدید دلم که میدونی باهاته تو بگی بله حله از سروش هامون

دانلود آهنگ جدید سروش هامون بنام تو بگی بله حله از ترنج موزیک

Download  Music Soroosh Hamoon – To Begi Bale Halle

ملودی و تنظیم : سعید ساشا , ترانه : مهدی منافی

میکس و مسترینگ : محمد کلهر , ساکسیفون : هادی جداری

برای دانلود آهنگ دلم که میدونی باهاته تو بگی بله حله ادامه مطلب بروید …

متن آهنگ جدید سروش هامون بنام تو بگی بله حله

عاشقت شدم یکی یه دونه دیوونت شدم خدا میدونه

عاشقت شدم دل نگرانتم دلواپسته این دل دیوونه

♫♫♫♫♫

دلم که میدونی باهاته تو بگی بله حله

عاشق چشای سیاته تو بگی بله حله

این دلم همه جوره باهاته تو بگی بله حله

دلم که میدونی باهاته تو بگی بله حله

عاشق چشای سیاته تو بگی بله حله

این دلم همه جوره باهاته تو بگی بله حله

♫♫♫♫♫

شهرو به هم میزنه چشات میدونی دلم میمیره برات

عاشقته این دل دیوونه هر جوری بخوای با تو میمونه

شهرو به هم میزنه چشات میدونی دلم میمیره برات

عاشقته این دل دیوونه هر جوری بخوای با تو میمونه

♫♫♫♫♫

دلم که میدونی باهاته تو بگی بله حله

عاشق چشای سیاته تو بگی بله حله

این دلم همه جوره باهاته تو بگی بله حله

دانلود آهنگ جدید سروش هامون بنام دلم که میدونی باهاته تو بگی بله حله



:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ دلم که میدونی باهاته , دانلود آهنگ های سروش هامون , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : پنج شنبه 18 بهمن 1397
.

دانلود آهنگ جدید کاش می دونستم عشقم نمی مونی پای حرفت از میثم ابراهیمی

دانلود آهنگ جدید کاش می دونستم عشقم نمی مونی پای حرفت از میثم ابراهیمی

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام یادگاری از ترنج موزیک

Download  Music Meysam Ebrahimi – Yadegari

ترانه : هادی زینتی , آهنگ : یوسف زمانی , تنظیم : ناصر عباسی

برای دانلود آهنگ کاش می دونستم عشقم نمی مونی پای حرفت به ادامه مطلب بروید …

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام یادگاری :

نمی دونی تو بارون گریه کردنم شیرینه

خوبی بارون اینه اشکات و هیچکس نمی بینه

برگرد دارم می میرم از درد شدم

یه عاشق ولگرد نمیری از تو خاطرم

♫♫♫♫♫

بسه این دوری دلم و یکی شکسته

منتظر تو یکی نشسته

با این پاهای خسته کجا برم

کاش می دونستم عشقم نمی مونی پای حرفت

تو رو به یادم میاره شیشه ی یادگاری عطرت

♫♫♫♫♫

بی تو قلبم همیشه می گیره

نفسم واسه نفس تو میره

واسه برگشتنت نگو دیره

طفلی قلبم بی تو داره می میره

♫♫♫♫♫

یه روزی بی تو عشقم می میرم از درد دوری

میگی طاغت بیارم آخه عزیزم چجوری

برگرد دارم می میرم از درد شدم

یه عاشق ولگرد نمیری از تو خاطرم

بسه این دوری دلم و شکسته

منتظر تو نشسته

♫♫♫♫♫

با این پاهای خسته کجا برم

کاش می دونستم عشقم نمی مونی پای حرفت

تو رو به یادم میاره شیشه ی یادگاری عطرت

بی تو قلبم همیشه می گیره

♫♫♫♫♫

نفسم واسه نفس تو میره

واسه برگشتنت نگو دیره

طفلی قلبم بی تو داره می میره

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام کاش می دونستم عشقم نمی مونی پای حرفت



:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ های میثم ابراهیمی , دانلود آهنگ کاش می دونستم ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : پنج شنبه 18 بهمن 1397
.

دانلود آهنگ جدید عشق یعنی تنها نذاری کسی رو که میخوادت از پویا بیاتی

دانلود آهنگ جدید عشق یعنی تنها نذاری کسی رو که میخوادت از پویا بیاتی

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی بنام عشق یعنی از ترنج موزیک

Download  Music Pouya Bayati – Eshgh Yani

ترانه و ملودی: پویا بیاتی , تنظیم: حمید احدی

کلارینت : هادی جداری , گیتار: مجتبی تقی پور , میکس و مستر : آرش شعیب

برای دانلود آهنگ عشق یعنی تنها نذاری کسی رو که میخوادت به ادامه مطلب بروید …

متن آهنگ جدید پویا بیاتی بنام عشق یعنی :

اونی که گم شد فالش قصه مردم شد حالش رفت و نیومدی دنبالش من بودم من بودم

اونی که پیرش کردی از همه چی سیرش کردی با غصه درگیرش کردی من بودم من بودم

عشق یعنی تنها نذاری کسی رو که میخوادت

یعنی اون توی تابوتم نره از یادت یعنی راز سکوتتو علت فریادت

♫♫♫♫♫

عشق یعنی هیچی نمونه توی قلب تو الا اون

یعنی تب کنه لیلی و بمیره براش مجتنون

یعنی اون که هواش مستت کنه مث بارون مث بارون

آره عشق یعنی تنها نذاری کسی رو که میخوادت

یعنی اون توی تابوتم نره از یادت

یعنی راز سکوتتو علت فریادت

♫♫♫♫♫

آره عشق یعنی هیچی نمونه توی قلب تو الا اون

یعنی تب کنه لیلی و بمیره براش مجتنون

یعنی اون که هواش مستت کنه مث بارون مث بارون مث بارون

اونی که تمومش کردی زندگیشو حرومش کردی کشتیشو آرومش کردی من بودم من بودم

اونی که دردش بودی آتیش دل سردش بودی فاتح یه نبردش بودی من بودم من بودم

♫♫♫♫♫

عشق یعنی تنها نذاری کسی رو که میخوادت

یعنی اون توی تابوتم نره از یادت

یعنی راز سکوتتو علت فریادت

عشق یعنی هیچی نمونه توی قلب تو الا اون

یعنی تب کنه لیلی و بمیره براش مجتنون

یعنی اون که هواش مستت کنه مث بارون مث بارون

♫♫♫♫♫

آره عشق یعنی تنها نذاری کسی رو که میخوادت

یعنی اون توی تابوتم نره از یادت

یعنی راز سکوتتو علت فریادت

آره عشق یعنی هیچی نمونه توی قلب تو الا اون

یعنی تب کنه لیلی و بمیره براش مجتنون

یعنی اون که هواش مستت کنه مث بارون مث بارون مث بارون

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی عشق یعنی تنها نذاری کسی رو که میخوادت



:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ عشق یعنی , دانلود اهنگ های پویا بیاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : سه شنبه 16 بهمن 1397
.

دانلود آهنگ جدید آهای بارون تو خودت شاهدی من چه حالیم با اون از محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ جدید آهای بارون تو خودت شاهدی من چه حالیم با اون از محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بنام  آهای بارون تو خودت شاهدی من چه حالیم با اون از ترنج موزیک

Download  Music Mohsen Ebrahimzadeh – Mano To

ترانه و آهنگ : محسن ابراهیم زاده – تنظیم : امین کاوه

تهیه کننده : مهدی کرد

برای دانلود آهنگ آهای بارون تو خودت شاهدی من چه حالیم با اون به ادامه مطلب بروید …

متن آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بنام من و تو :

هر بار منو میبینی اخمات تو همه آخه هر روز دیدنت واسم بازم کمه

دوست دارم میدونی عذابم نده قهرای طولانی واسه هردومون بده

آهای بارون تو خودت شاهدی من چه حالیم با اون

آهای بارون دونه دونه تو بریز رو آرزوهامون

♫♫♫♫♫

شب من و تو خیابون نم بارون زده دل به هیشکی به غیر از من عاشق نده

نه حساب منو با همه قاطی نکن نه منو به یه لحظه دیدنت راضی نکن

شب من و تو خیابون نم بارون زده دل به هیشکی به غیر از من عاشق نده

نه حساب منو با همه قاطی نکن نه منو به یه لحظه دیدنت راضی نکن

♫♫♫♫♫

دورت بگردم یکی هست که واست تب میکنه اون چشماته که دلمو معلق میکنه

راه به راه دور تو هی گشتنو از تو هی پیش من

دل بردنو واسه تو دل به دریا زدنو دوست دارم آره دوست دارم

شب من و تو خیابون نم بارون زده دل به هیشکی به غیر از من عاشق نده

♫♫♫♫♫

نه حساب منو با همه قاطی نکن نه منو به یه لحظه دیدنت راضی نکن

شب من و تو خیابون نم بارون زده دل به هیشکی به غیر از من عاشق نده

نه حساب منو با همه قاطی نکن نه منو به یه لحظه دیدنت راضی نکن

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زده بنام آهای بارون تو خودت شاهدی من چه حالیم با اون



:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ شاد , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ بارون , دانلود آهنگ بارون تو شاهدی , دانلود آهنگ های محسین ابراهیم زاده ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : سه شنبه 16 بهمن 1397
.

دانلود آهنگ جدید آهای بارون تو خودت شاهدی من چه حالیم با اون از محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ جدید آهای بارون تو خودت شاهدی من چه حالیم با اون از محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بنام  آهای بارون تو خودت شاهدی من چه حالیم با اون از ترنج موزیک

Download  Music Mohsen Ebrahimzadeh – Mano To

ترانه و آهنگ : محسن ابراهیم زاده – تنظیم : امین کاوه

تهیه کننده : مهدی کرد

برای دانلود آهنگ آهای بارون تو خودت شاهدی من چه حالیم با اون به ادامه مطلب بروید …

متن آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بنام من و تو :

هر بار منو میبینی اخمات تو همه آخه هر روز دیدنت واسم بازم کمه

دوست دارم میدونی عذابم نده قهرای طولانی واسه هردومون بده

آهای بارون تو خودت شاهدی من چه حالیم با اون

آهای بارون دونه دونه تو بریز رو آرزوهامون

♫♫♫♫♫

شب من و تو خیابون نم بارون زده دل به هیشکی به غیر از من عاشق نده

نه حساب منو با همه قاطی نکن نه منو به یه لحظه دیدنت راضی نکن

شب من و تو خیابون نم بارون زده دل به هیشکی به غیر از من عاشق نده

نه حساب منو با همه قاطی نکن نه منو به یه لحظه دیدنت راضی نکن

♫♫♫♫♫

دورت بگردم یکی هست که واست تب میکنه اون چشماته که دلمو معلق میکنه

راه به راه دور تو هی گشتنو از تو هی پیش من

دل بردنو واسه تو دل به دریا زدنو دوست دارم آره دوست دارم

شب من و تو خیابون نم بارون زده دل به هیشکی به غیر از من عاشق نده

♫♫♫♫♫

نه حساب منو با همه قاطی نکن نه منو به یه لحظه دیدنت راضی نکن

شب من و تو خیابون نم بارون زده دل به هیشکی به غیر از من عاشق نده

نه حساب منو با همه قاطی نکن نه منو به یه لحظه دیدنت راضی نکن

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زده بنام آهای بارون تو خودت شاهدی من چه حالیم با اون



:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ شاد , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ بارون , دانلود آهنگ بارون تو شاهدی , دانلود آهنگ های محسین ابراهیم زاده ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : سه شنبه 16 بهمن 1397
.

دانلود آهنگ جدید جای خالیت کنارمه بی تو یه دیوونم از اتابک

دانلود آهنگ جدید جای خالیت کنارمه بی تو یه دیوونم از اتابک

دانلود آهنگ اتابک بنام جای خالیت کنارمه بی تو یه دیوونم از ترنج موزیک

Download  Music Atabak – Jaye Khalit

برای دانلود آهنگ جای خالیت کنارمه بی تو یه دیوونم به ادامه مطلب بروید...

متن آهنگ جدید اتابک بنام جای خالیت

انگار واسه تو کم بود اون همه عاشقیمو

جات توی قلب من بود بردی تو زندگیمو

اون کوچه ها رو یادت میاد به زیر بارون

قدم زدیم دوتایی خیس شدیم هردوتامون

خواب دارم میبینم نیستی کنارم دیگه

رفتم از تو دل تو شادی ندارم دیگه

بازی دادی منو اخه چرا آخرش

ترسوندی دلمو نداشتی اونو باورش

جای خالیت کنارمه بی تو یه دیوونم

وقتی تو باشی پا به پام عاشق بارونم

نمیکشم به جون تو نمیشه تنهایی

دلمو دست کی بدم بگو که اینجایی

کجایی که دلم تنگ شده واست

من دیوونتم پرته توعه عقل و هواسم

کجایی که همش میگیره قلبم

من عاشقتم سمت تو باز راهی جادم

دانلود آهنگ جدید اتابک بنام جای خالیت کنارمه بی تو یه دیوونم

دانلود آهنگ با کيفيت 320


:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جای خالیت , دانلود آهنگ های اتابک ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : سه شنبه 16 بهمن 1397
.

طرز تهیه دسر پان اسپانیا

دسر پان اسپانیا ساده و خوشمزه مجلسی اصل ، طرز تهیه دسر پان اسپانیا مرحله به مرحله برای 4 نفر - 10 نفر - 20 نفر ، dessert pan espana
دستور تهیه دسر پان اسپانیا خوشمزه و مجلسی ساده

دسر پان اسپانیا از دسرهای خوشمزه و شیک می باشد و درست کردن آن بسیار ساده و آسان می باشد. این دسر از لایه های نوعی کرم ساده و کاکائو دار به همراه لایه هایی از بیسکویت پتی پودر + موز و گردوی خرد شده درست می شود.

اگر به دنبال یک دسر فوق العاده خوشمزه و مجلسی خاص برای پذیرایی از مهمان خود می باشد دسر پان اسپانیا می تواند برای شما بهترین پیشنهاد باشد. این دسر علاوه بر اینکه ظاهر زیبایی دارید بسیار خوشمزه می باشد و کمتر کسی پیدا می شود که با خوردن این دسر عاشقش نشود.

به هر حال اگر با طرز تهیه و درست کردن دسر پان اسپانیا آشنایی ندارید ما در این آموزش آشپزی بارونک، طرز تهیه دسر پان اسپانیا را به همراه مواد لازم برای 4 نفر آماده کرده ایم که شما به تنهایی با این آموزش آشپزی می توانید دسر پان اسپانیا خوشمزه و مجلسی درست کنید.

توجه کنید این مقدار گفته شده مواد برای 4 نفر می باشد. در صورتی که می خواهید دسر پان اسپانیای را برای تعداد نفرات بیشتری درست کنید می توانید مواد لازم گفته شده را دو برابر یا سه برابر و ... بکنید.

مواد لازم دسر پان اسپانیا - 4 نفر
تخم مرغ 2 عدد
شکر 1 لیوان
شیر 1 لیتر
آرد نصف پیمانه
نشاسته ذرت 2 قاشق سوپ خوری
وانیل نصف قاشق چایخوری
کره 50 گرم
بیسکوییت پتی بور وانیلی و کاکاوویی 2 بسته
پودر کاکائو  3 قاشق سوپ خوری
خامه 150گرم
موز و گردوی خرد شده به میزان لازم
مراحل تهیه دسر پان اسپانیا

1. ابتدا همه مواد را از یخچال خارج می کنیم تا به دمای محیط برسند. برای شروع تخم مرغ و شکر را در یک ظرف مناسب با همزن هم می زنیم تا به خوبی باهم مخلوط شوند و بعدش آن را کنار می گذاریم.

2. در این مرحله در یک ظرف جدا، نشاسته را با کمی شیر مخلوط می کنیم و پس از مخلوط کردن، بقیه شیر را هم اضافه می کنیم و بعدش روی حرارت ملایم می گذاریم. سپس آرد الک شده را هم به تدیج اضافه می کنیم و هم می زنیم.

3. بعد از اضافه کردن آرد، حالا ظرف مخلوط شیر و تخم مرغ را هم اضافه می کنیم و روی حرارت ملایم هم می زنیم تا خودش را بگیرد و بعدش کره و وانیل را اضافه می کنیم و هم میزنیم تا همه مواد به خوبی باهم مخلوط شوند.

4. پس از مخلوط شدن همه مواد، حرارت را خاموش می کنیم و بعدش خامه را اضافه می کنیم. حالا مواد مان را نصف می کنیم و در یکی از نصف ها، پودر کاکائو را اضافه می کنیم و تا مواد مان داغ هست هم می زنیم تا مخلوط شوند.

5. در این مرحله می توانیم دسر را داخل لیوان ها بریزیم و یا اینکه در یک ظرف مناسب دسر را بریزیم. برای این کار، ابتدا کمی از مایه موادمان را می ریزیم و بعدش کمی بیکوسیت می چنیم و بعد دوباره از مایه مون می ریزیم و این بار گردو و موز را اضافه می کنیم و بعدش این بار مایه کاکائو دار می ریزیم که زیباتر دیده شود.

6. همین رویه را تا تمام شدن مواد مون ادامه می دهیم. بعد از اینکه مایه مون تمام شد روی دسر مان را تزیین می کنیم و به مدت 12 ساعت در یخچال می گذاریم تا به اصطلاح دسر خودش را بگیرد. امیدواریم از خوردن این دسر پان اسپانیا خوشمزه و فوق العاده لذت ببرید.



:: برچسب‌ها: طرز تهیه دسر , انواع دسر , دسر پان اسپانیا , طرز تهیه دسر پان اسپانیا , آموزش آشپزی ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : دو شنبه 15 بهمن 1397
.

طرز تهیه خورشت آلو اسفناج

خورشت آلو اسفناج خوشمزه و مجلسی با گوشت گوساله و گوسفندی و بدون گوشت ، فیلم و عکس تهیه خورشت آلو اسفناج برای 5 نفر ، khoresht-aloo-esfenaj
دستور پخت خورشت آلو اسفناج با گوشت مرحله به مرحله

خورشت آلو اسفناج یکی از خوشمزه ترین و مجلسی ترین خورش های ایرانی است و پخت آن در بین خانواده های ایرانی بسیار رایج است. خورشت آلو اسفناج را معمولا با گوشت یا مرغ درست می کنند اما این خورش با گوشت گوساله یا گوسفند یک چیز دیگر است و برای همین پخت خورشت آلو اسفناج با گوشت رایج تر است.

برای همین ما در این آموزش آشپزی بارونک، طرز تهیه خورشت آلو اسفناج را به همراه مواد لازم برای 5 نفر آماده کرده ایم که شما با این آموزش آشپزی می توانید خورشت آلو اسفناج خوشمزه و مجلسی درست کنید.

مواد لازم خورشت آلو اسفناج - 5 نفر
گوشت گوسفندی یا گوساله با استخوان ۴۰۰ گرم
اسفناج 700 گرم
جعفری و تره ۲۰۰ گرم
آلو خورشتی یا بخارا 10 عدد
پیاز یک عدد بزرگ
سیر دو حبه
رب آلوچه یا رب انار یا آبلیمو به میزان لازم
روغن به میزان لازم
نمک به میزان لازم
فلفل سیاه به میزان لازم
فلفل قرمز به میزان لازم
وزردچوبه به میزان لازم
مراحل تهیه خورشت آلو اسفناج

1. پیاز را خلالی خرد می کنیم و در قابلمه ای که برای پخت خورش در نظر گرفته ایم به همراه چند قاشق روغن تفت می دهیم تا پیازها سبک شود. سپس گوشت خورشتی که از قبل به صوت قورمه ای خرد کردیم اضافه می کنیم وسرخ می کنیم. بهتر است

2. بعد از سرخ شدن گوشت، سیر و زردچوبه اضافه می کنیم و تفت می دهیم. سپس به اندازه کافی آب جوش اضافه می کنیم و درب قابلمه را می گذاریم تا گوشت به به خوبی بپزد.

3. در این مدت زمان اسفناج ها را پس از شستن به صورت ریز خرد می کنیم و در یک تابه به همراه مقداری روغن سرخ می کنیم. بعد از اینکه گوشت پخته شد اسفناج های سرخ شده را اضافه می کنیم و به مدت 20 دقیقه صبر می کنیم تا اسفناج ها هم به همراه گوشت پخته شود. (از ساقه های اسفناج کمتر استفاده کنید)

4. در این مرحله آلوها را که از نیم ساعت قبل داخل آب سرد انداختیم، در یک تابه با مقداری روغن تفت می دهیم و سپس آلوها را به همراه فلفل سیاه، فلفل قرمز و نمک اضافه می کنیم و درب قابلمه را میگذاریم تا خورشت آروم آروم قل بزند و آلوها پخته شوند. مواظب باشید که آلوها زیادی نپزند و از هم وا نروند.

5. در 10 دقیقه آخر پخت، رب آلوچه را با چند قاشق آب رقیق می کنیم و بعدش به خورش اضافه می کنیم. همچنین به جای رب آلوچه می توانید از رب انار و یا آبلیمو هم استفاده کنید. بعد از اینکه خورشت به آرامی پخت و جا افتاد حرارت زیر قابلمه را خاموش می کنیم و آن را در ظرف سرو می کشیم و به همراه پلو سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این خورشت آلو اسفناج نهایت لذت را ببرید.

نکات پخت خورشت آلو اسفناج

جا افتادن خورش

توجه کنید خورشت آلو اسفناج باید با حرارت ملایم بپزد و جا بیفتد. همچنین دقت کنید خورشت آلو اسفناج نباید آبکی باشد پس آب به اندازه کافی بریزید.

اضافه کردن سبزی

اضافه کردن مقداری تره و جعفری خوشت آلو اسفناج را خوشمزه تر می کند. در صورت تمایل می توانید مقداری تره و جعفری را با دست به صورت ریز خرد کنید و در یک تابه به همراه مقداری روغن آن ها را سرخ کنید و در انتها بعد از خاموش کردن حرارت، آن را به خورشت اضافه کنید.

10توجه کنید سبزی خورشت آلو اسفناج را مانند سبزی خورشت قورمه سبزی زیاد سرخ نکنید و رنگ آن نباید تیره شود.



:: برچسب‌ها: انواع خورشت , طرز تهیه خورشت , طرز تهیه خورشت آلو اسفناج , خورشت آلو اسفناج , آموزش آشپزی ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : دو شنبه 15 بهمن 1397
.

طرز تهیه آش ترش

آش ترش، طرز تهیه و پخت آش ترش خوشمزه و سنتی، آموزش کامل درست کردن آش ترش سنتی در خانه به همراه مواد لازم برای 5 نفر ، ash torsh
دستور پخت آش ترش خوشمزه و مجلسی مرحله به مرحله

آش ترش از آش های خوشمزه و سنتی ایرانی می باشد و اصالت آن به شمال ایران مخصوصا شهر مازندارن برمی گردد. اما امروزه در شهرهای دیگر ایران نظیر تبریز، رشت، ارومیه، اردبیل، اراک، زنجان، گیلان و انزلی این آش را با مواد و دستورهای متفاوتی درست می کنند.

آش ترش پیشنهادی بی نظیر برای روزهای سرد پاییز و زمستان می باشد و واقعا خوردن این آش در هوای سرد لذت خاصی دارد. ما در این آموزش آشپزی بارونک رایج ترین و بهترین دستور پخت آش ترش را آماده کرده ایم که شما با به تنهایی با این آموزش آشپزی می توانید آش ترش خوشمزه و مخصوص درست کنید.

مواد لازم آش ترش 5 نفر
لوبیا پخته شده یک پیمانه
نخود پخته شده یک پیمانه
هویچ پخته و خرد شده یک پیمانه
پیاز 1 عدد
چغندر خرد شده و پخته شده یک و نیم لیوان
سبزی آش شامل استفناج، تره، گشنیز، جعفری 300 گرم
بزرگه زردآلو یک پیمانه
آلوچه یک پیمانه
رشته آش 200 گرم
آبلغوره نصف لیوان
مراحل تهیه آش ترش

1. ایتدا حبوبات را از شب خیس می کنیم تا هم نفخ شان از بین برود و هم راحت تر پخته شوند. برای شروع هویچ را به صورت نگینی و ریز خرد می کنیم و در یک قابلمه به همراه آب روی حرارت می گذاریم تا بپزد. همچنین چغندر قند را به همین روش خرد می کنیم و می پزیم.

2. همچنین نخود و لوبیا را در قابلمه های جداگانه روی حرارت قرار می دهیم تا بپزند. توجه کنید نباید در یک قابلمه آن ها را بپزید چون لوبیا در عرض دو ساعت می پزد ولی نخود به زمان خیلی بیشتری نیاز دارد.

3. در ادامه پیاز را به صورت زیر و نگینی خرد می کنیم و به همراه روغن روی حرارت قرار می دهیم و تفت می دهیم سپس سبزی آش را به همراه یک پیمانه برگه زردآلو و یک پیمانه آلوچه و یک لیتر آب به آش اضافه می کنیم و حدود 40 دقیقه صبر می کنیم تا همه مواد باهم بپزند.

4. حالا نخود و لوبیای پخته شده را به همراه هویچ و چغندر پخته و خرد شده به مواد داخل قابلمه اضافه می کنیم و هم می زنیم تا همه مواد باهم مخلوط شوند. همچنین در این مرخله 200 گرم رشته آش را هم اضافه می کنیم و زمان می دهید تا همه مواد آش به خوبی بپزند.

5. در انتهای پخت، کمی نمک به همراه نصف لیوان آبغوره یا هر مقداری که تمایل داشتید به آش اضافه می کنیم و صبر می کنیم تا آش با حرارت ملایم بپزد و جا بیفتد. توجه کنید مقدار آبغوره کاملا به سلیقه و ذائقه شما بستگی دارد اما یادتان باشید اصل این آش به ترش بودنش است.

6.پس از اینکه آش با حرارت ملایم پخت و به غلظت مطلوب رسید، آش را از روی حرارت برمیداریم و در ظرف سرو می کشیم و با نعنا داغ تزیین می کنیم. امیدواریم از خوردن این آش ترش خوشمزه و مخصوص لذت ببرید.

نکات پخت آش ترش

همان طور که می دانید آش ترش مخصوص زمستان و هوای سرد می باشد. پس تا وقتی که چقندر در بازار موجود است این آش خوشمزه را درست کنید و امتحانش کنید.

البته برخی از افراد چغندر اضافه نمی کنند. شما هم در صورتی که به چغندر دسترسی نداشتید می توانید همین کارو بکنید.

 


:: برچسب‌ها: طرز تهیه آش , طرز تهیه آش ترش , آش ترش , آموزش آشپزی ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : شنبه 13 بهمن 1397
.

طرز تهیه شیرینی نان خامه ای

شیرینی نان خامه ای ، طرز تهیه و درست کردن کردن نون خامه ای خانگی خوشمزه و مجلسی کتابی بدون فر و تصویری و مرحله به مرحله ، shirini noon khamei
دستور پخت شیرینی نون خامه ای خانگی به سبک و روش قنادی ها

نون خامه ای از خوشمزه ترین و محبوب ترین شیرینی های خامه ای می باشد و طرفدارن بی شماری دارد. کمتر کسی پیدا می شود که عاشق شیرینی نون خامه ای نباشید و دست رد به سینه این شیرینی های خوشمزه بزند. در ابتدا شاید فکر کنید درست کردن شیرینی نان خامه ای به سبک قنادی فروشی ها در خانه بسیار مشکل باشد.

ولی در واقعیت اصلا این طور نیست و فقط کافی است یکبار دست به کار شوید و این شیرینی های نون خامه ای خوشمزه را در خانه درست کنید. مطمئنا بعدش همیشه از این نون خامه های خوشمزه درست خواهید کرد و از مهمان خود با این شیرینی های خوشمزه پذیرایی خواهید کرد.

به هر حال اگر با طرز تهیه و درست کردن شیرینی های نون خامه ای آشنایی ندارید ما در این آموزش شیرینی پزی بارونک، طرز تهیه و مواد لازم شیرینی های نان خامه ای را آماده کرده ایم که شما به تنهایی با این آموزش شیرینی پزی می توانید شیرینی نون خامه ای خوشمزه و مجلسی درست کنید.

مواد لازم شیرینی نون خامه ای
تخم مرغ  ۴ عدد
آرد 120 گرم
خامه قنادی نیم کیلو
شکر یک قاشق مرباخوری
وانیل مصف قاشق مرباخوری
بکینگ پودر نصف قاشق چایخوری
کره    ۵۰ گرم
آب ۲۰۰ میلی لیتر
مراحل تهیه شیرینی نان خامه ای

1. ابتدا همه مواد را از یخچال بیرون می آوریم تا به دمای محیط برسند. برای شروع در یک تابه مناسب کره را به همراه مقداری آب, روغن و شکر روی حرارت می گذاریم تا کره آب شود و شروع به جوش های زدن های ریز بکند. وقتی یک دو جوش ریز زد، آرد را اضافه می کنیم و تند تند هم می زنیم تا آرد مثل حلوا یک طرف ظرف جمع شود.

2. حالا خمیر شیرینی نون حامه ای را از روی حرارت برمی داریم و بازش می کنیم تا کاملا خنک شود. در این مدت زمان 4 تا تخم مرغ را در یک ظف مناسب می شکنیم و هم می زنیم تا زرده و سفیده تخم مرغ ها باهم مخلوط شود. بعد از اینکه خمیر خنک شد تخم مرغ ها را طی سه مرحله به خمیر اضافه می کنیم و با همزن هم می زنیم تا به خورد خمیر برود.

3. وقتی تخم مرغ ها به صورت کامل با خمیر مخلوط شد وانیل و و بکینگ پودر را اضافه می کنیم و خوب هم می زنیم. سپس خمیر شیرینی نان خامه ای را توی قیف با ماسوره شکوفه یا بامیه می ریزیم. توجه کنید خمیر شیرینی نان خامه ای براق، چسبنده و کشدار می باشد.

4. در این مرحله کف سینی فر کاغذ روغنی می انداریم و مواد را با فاصله توی سینی می ریزیم و این کار را تا تمام شدن خمیر شیرینی نون خامه ای انجام می دهیم. پس از آن سینی را داخل فر با دمای 200 درجه سانتی گراد به مدت 30 تا 40 دقیقه می گذاریم تا نون های خامه ای حجم شون سه برابر شود و رنگ شان تغییر کند. (فر گرم شده یعنی فری که از 15 دقیقه قبل با دمای 200 درجه سانتی گراد داغ شده)

5. پس از اینکه شیرینی های نون خامه ای به خوبی پختند آن ها را از فر بیرون می آوریم و صبر می کنیم تا کاملا سرد شوند. توجه کنید بافت نان خامه ای بعد از پخت، پوک و تو خالی می شود. حالا نوبت اضافه کردن خامه به داخل شیرینی های نان خامه ای است.

6. برای این کار خامه قنادی را توی میکسر می ریزیم و با دور تند به مدت یک ریع می زنیم تا فرم بگیرد. حالا خامه فرم گرفته را توی قیف می ریزیم و با ماسوره داخل شیرینی های نان خامه ای سرد شده می زنیم و بعد از تمام شدن کار، شیرینی های نون خامه ای را داخل یخچال نگهداری می کنیم. امیدواریم از خوردن این شیرنی های نان خامه ای خوشمزه لذت ببرید.

تزیین شیرینی نان خامه ای

برای تزیین شیرینی نان خامه ای می توانید از گاناش شکلاتی استفاده کنید. (طرز تهیه گاناش شکلاتی)

همچنین در صورت تمایل می توانید مقداری مغز پوسته را به وسیله میکسر پودر کنید و بر روی شیرینی های نان خامه ای بپاشید.

 


:: برچسب‌ها: طرز تهیه شیرینی خامه ای , شیرینی خامه ای , طرز تهیه شیرینی,شیرینی , نون خامه ای , نان خامه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : شنبه 13 بهمن 1397
.

طرز تهیه شیرینی نان خامه ای

شیرینی نان خامه ای ، طرز تهیه و درست کردن کردن نون خامه ای خانگی خوشمزه و مجلسی کتابی بدون فر و تصویری و مرحله به مرحله ، shirini noon khamei
دستور پخت شیرینی نون خامه ای خانگی به سبک و روش قنادی ها

نون خامه ای از خوشمزه ترین و محبوب ترین شیرینی های خامه ای می باشد و طرفدارن بی شماری دارد. کمتر کسی پیدا می شود که عاشق شیرینی نون خامه ای نباشید و دست رد به سینه این شیرینی های خوشمزه بزند. در ابتدا شاید فکر کنید درست کردن شیرینی نان خامه ای به سبک قنادی فروشی ها در خانه بسیار مشکل باشد.

ولی در واقعیت اصلا این طور نیست و فقط کافی است یکبار دست به کار شوید و این شیرینی های نون خامه ای خوشمزه را در خانه درست کنید. مطمئنا بعدش همیشه از این نون خامه های خوشمزه درست خواهید کرد و از مهمان خود با این شیرینی های خوشمزه پذیرایی خواهید کرد.

به هر حال اگر با طرز تهیه و درست کردن شیرینی های نون خامه ای آشنایی ندارید ما در این آموزش شیرینی پزی بارونک، طرز تهیه و مواد لازم شیرینی های نان خامه ای را آماده کرده ایم که شما به تنهایی با این آموزش شیرینی پزی می توانید شیرینی نون خامه ای خوشمزه و مجلسی درست کنید.

مواد لازم شیرینی نون خامه ای
تخم مرغ  ۴ عدد
آرد 120 گرم
خامه قنادی نیم کیلو
شکر یک قاشق مرباخوری
وانیل مصف قاشق مرباخوری
بکینگ پودر نصف قاشق چایخوری
کره    ۵۰ گرم
آب ۲۰۰ میلی لیتر
مراحل تهیه شیرینی نان خامه ای

1. ابتدا همه مواد را از یخچال بیرون می آوریم تا به دمای محیط برسند. برای شروع در یک تابه مناسب کره را به همراه مقداری آب, روغن و شکر روی حرارت می گذاریم تا کره آب شود و شروع به جوش های زدن های ریز بکند. وقتی یک دو جوش ریز زد، آرد را اضافه می کنیم و تند تند هم می زنیم تا آرد مثل حلوا یک طرف ظرف جمع شود.

2. حالا خمیر شیرینی نون حامه ای را از روی حرارت برمی داریم و بازش می کنیم تا کاملا خنک شود. در این مدت زمان 4 تا تخم مرغ را در یک ظف مناسب می شکنیم و هم می زنیم تا زرده و سفیده تخم مرغ ها باهم مخلوط شود. بعد از اینکه خمیر خنک شد تخم مرغ ها را طی سه مرحله به خمیر اضافه می کنیم و با همزن هم می زنیم تا به خورد خمیر برود.

3. وقتی تخم مرغ ها به صورت کامل با خمیر مخلوط شد وانیل و و بکینگ پودر را اضافه می کنیم و خوب هم می زنیم. سپس خمیر شیرینی نان خامه ای را توی قیف با ماسوره شکوفه یا بامیه می ریزیم. توجه کنید خمیر شیرینی نان خامه ای براق، چسبنده و کشدار می باشد.

4. در این مرحله کف سینی فر کاغذ روغنی می انداریم و مواد را با فاصله توی سینی می ریزیم و این کار را تا تمام شدن خمیر شیرینی نون خامه ای انجام می دهیم. پس از آن سینی را داخل فر با دمای 200 درجه سانتی گراد به مدت 30 تا 40 دقیقه می گذاریم تا نون های خامه ای حجم شون سه برابر شود و رنگ شان تغییر کند. (فر گرم شده یعنی فری که از 15 دقیقه قبل با دمای 200 درجه سانتی گراد داغ شده)

5. پس از اینکه شیرینی های نون خامه ای به خوبی پختند آن ها را از فر بیرون می آوریم و صبر می کنیم تا کاملا سرد شوند. توجه کنید بافت نان خامه ای بعد از پخت، پوک و تو خالی می شود. حالا نوبت اضافه کردن خامه به داخل شیرینی های نان خامه ای است.

6. برای این کار خامه قنادی را توی میکسر می ریزیم و با دور تند به مدت یک ریع می زنیم تا فرم بگیرد. حالا خامه فرم گرفته را توی قیف می ریزیم و با ماسوره داخل شیرینی های نان خامه ای سرد شده می زنیم و بعد از تمام شدن کار، شیرینی های نون خامه ای را داخل یخچال نگهداری می کنیم. امیدواریم از خوردن این شیرنی های نان خامه ای خوشمزه لذت ببرید.

تزیین شیرینی نان خامه ای

برای تزیین شیرینی نان خامه ای می توانید از گاناش شکلاتی استفاده کنید. (طرز تهیه گاناش شکلاتی)

همچنین در صورت تمایل می توانید مقداری مغز پوسته را به وسیله میکسر پودر کنید و بر روی شیرینی های نان خامه ای بپاشید.

 


:: برچسب‌ها: طرز تهیه شیرینی خامه ای , شیرینی خامه ای , طرز تهیه شیرینی,شیرینی , نون خامه ای , نان خامه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : شنبه 13 بهمن 1397
.

دانلود آهنگ جدید عاشقم کردی حال دلو بد کردی بیخیال آخه از هوروش بند

دانلود آهنگ جدید عاشقم کردی حال دلو بد کردی بیخیال آخه از هوروش بند

دانلود آهنگ جدید هوروش بند بنام عاشقم کردی از ترنج موزیک

Download  Music Hoorosh Band – Ashegham Kardi

ترانه ، موزیک : حمید فریزند , تنظیم : مسعود جهانی

برای دانلود آهنگ عاشقم کردی حال دلو بد کردی به ادامه مطلب بروید …

متن آهنگ جدید هوروش بند بنام عاشقم کردی :

با اون نگاه گیرات خودتو جا دادی تو قلبم

نمیدونم چی شد که شدم عاشق تو کم کم

خدا میدونه من دیوونه دلم آروم نمیبشه نبینمت

یه لحظه آره این حال خوبم به همه دنیا می ارزه

عاشقم کردی حال دلو بد کردی بیخیال آخه

دست توئه دیگه قلق دل وامونده

♫♫♫♫♫

تو چیکار کردی آتیشی به پا کردی

میدونی نباشی میگیره دلی که پیش تو جا مونده

عاشقم کردی حال دلو بد کردی بیخیال آخه

دست توئه دیگه قلق دل وامونده

تو چیکار کردی آتیشی به پا کردی

میدونی نباشی میگیره دلی که پیش تو جا مونده

♫♫♫♫♫

پیشم بمون ابرو کمون با دلو جون دوست دارم

خوشم باهات دلم میخواد سر روی زانوت بذارم

بی قرارتم خودم تکی حرف دلمو بگم به کی

که عاشقش شدمو کشتی منو تو یکی عاشقم کردی حال دلو بد کردی بیخیال آخه

دست توئه دیگه قلق دل وامونده

♫♫♫♫♫

تو چیکار کردی آتیشی به پا کردی

میدونی نباشی میگیره دلی که پیش تو جا مونده

عاشقم کردی حال دلو بد کردی بیخیال آخه

دست توئه دیگه قلق دل وامونده

تو چیکار کردی آتیشی به پا کردی

میدونی نباشی میگیره دلی که پیش تو جا مونده

دانلود آهنگ جدید هوروش بند بنام عاشقم کردی حال دلو بد کردی

 


:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ عاشقم کردی ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : جمعه 12 بهمن 1397
.

دانلود آهنگ جدید من به تو فکر میکنم هر روز هفته رو از فرزاد فرخ

دانلود آهنگ من به تو فکر میکنم هر روز هفته رو از فرزاد فرخ

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ بنام رویای من از ترنج موزیک

Download  Music Farzad Farokh – Royaye Man

ترانه و آهنگ : فرزاد فرخ , تنظیم، میکس و مسترینگ : فرشاد فارسیان , گیتار : حسام جعفری

برای دانلود آهنگ من به تو فکر میکنم هر روز هفته رو به ادامه مطلب بروید …

متن آهنگ جدید فرزاد فرخ بنام رویای من :

من به تو فکر میکنم هر روز هفته رو از تو خواهش میکنم از پیش من نرو

دلم همش واسه تو داره هی چنگ میزنه این صدای قلبمه که داره آهنگ میزنه

وای اون خندیدنت یهو رنجیدنت بوی عطر پیرهنت هرروز تورو دیدنت

دیوونه تر میکنه منو وابسته تر میکنه منو رویای من

♫♫♫♫♫

تو مال منی قلبمو میبری بگو تا کی کجا دلو میخوای ببری

تو مال منی قلبمو میبری بگو تا کی کجا دلو میخوای ببری

تو با این چرب زبونی هوش از سرم میپرونی

هی منو میترسونی قلبمو میلرزونی

♫♫♫♫♫

دل فقط با توئه حرف من با توئه رویای من

تو مال منی قلبمو میبری بگو تا کی کجا دلو میخوای ببری

تو مال منی قلبمو میبری بگو تا کی کجا دلو میخوای ببری

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ بنام من به تو فکر میکنم هر روز هفته رو



:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ به تو فکر میکنم , دانلود آهنگ های فرزاد فرخ ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : جمعه 12 بهمن 1397
.

طرز تهیه کیک مرغ

کیک مرغ ساده و خوشمزه ، طرز تهیه کیک مرغ مجلسی و مخصوص با سس مایونز و ماست ، دستور پخت کیک مرغ بدون تخم مرع برای 20 نفر به صورت تصویری ، cake morgh
دستور پخت کیک مرغ ساده و خوشمزه به صورت مرحله به مرحله

کیک مرغ از غذاهای خوشمزه و مجلسی است و بسیار پرطرفدار و محبوب می باشد. طعم و مزه کیک مرغ بسیار شبیه سالاد الویه می باشد و برای همین می توانید آن را به عنوان پیش غذا هم سرو کنید. همچنین امروزه در بسیاری از جشن های تولد و مناسبت های خانوادگی این کیک خوشمزه سرو می شود و شما هم می توانید کیک مرغ را برای جشن تولد و یا مراسمات خود تدارک ببینید.

به هر حال اگر تا به امروز کیک مرغ درست نکردید و با طرز تهیه آن آشنایی ندارید، نگران نباشید ما در این آموزش شیرینی پزی بارونک، طرز تهیه و مواد لازم کیک مرغ را آماده کرده ایم که شما به تنهایی با این آموزش شیرینی پزی می توانید کیک مرغ خوشمزه و مجلسی درست کنید.

مواد لازم کیک مرغ
سینه مرغ پخته شده یک عدد
خیارشور نگینی 5 عدد
گردوی خرد شده نصف لیوان
پیازچه خرد شده 5 قاشق غذاخوری
شوید خرد شده 5 قاشق غذاخوری
سس مایونز به میزان لازم
ماست چکیده نصف لیوان
نمک به میزان لازم
فلفل به میزان لازم
مراحل تهیه کیک مرغ

1. ابتدا مرغ را در یک قابلمه به همراه آب، پیاز، زردچوبه و نمک روری حرارت می گذاریم تا بپزد. بعد از اینکه مرغ پخت آن را به صورت ریش ریش با دست خرد می کنیم. خیارشور را هم به صورت نگینی خرد می کنیم و گردو را هم به صورت ریز خرد می کنیم. شوید و پیازچه را هم پس از شستن خرد می کنیم.

2. حالا مرغ ریش شده، خیارشور، شوید، پیازچه و گردوی خرده شده را در یک ظرف باهم مخلوط می کنیم ودر ظرف دیگری سس مایونز را با ماست و مقداری نمک و فلفل مخلوط می کنیم و بعد به ظرف مرغ اضافه می کنیم. بعدش همه مواد را باهم مخلوط می کنیم. البته مقداری از آن را برای کاور کیک کنار می گذاریم.

3. در این مرحله کنارهای نان تست را با چاقو میبریم و کف ظرف مون اول یه لایه نان تست قرار می دهیم و بعدش کمی با سس روی نان تست را کاور می کنیم و بعدش مقداری از مواد را می ریزیم و با قاشق صاف می کنیم.

عدش دوباره نان تست قرار می دهیم و با سس نان تست را کاور می کنیم و دوباره کمی از مواد را اضافه می کنیم. این رویه را تا تمام شدن مواد کیک ادامه می دهیم و در لایه آخر نان تست را می گذاریم و روی کیک را با سس کاور می کنیم.

4. پس از آن دور تا دور کیک را با نان تست می پوشانیم و در صورت تمایل می توانید کنارهای کیک را هم با سس کاور کنید. در انتها روی کیک را با شوید، پیازچه و گوجه گیلاسی تزیین می کنیم و بعدش به مدت دو تا سه ساعت آن را داخل یخچال می گذاریم تا خودش را پیدا کند و خوشمزه تر شود. امیدواریم از خوردن این کیک مرغ خوشمزه و عالی لذت ببرید.



:: برچسب‌ها: کیک مرغ , طرز تهیه کیک , طرز تهیه کیک مرغ , آموزش شیرینی پزی , انواع کیک , کیک مرغ خوشمزه ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : پنج شنبه 11 بهمن 1397
.

دانلود آهنگ جدید من به عشقت به نامت ترانه می خونم از ماهور

دانلود آهنگ جدید من به عشقت به نامت ترانه می خونم از ماهور

دانلود آهنگ جدید ماهور بنام افتخار از ترنج موزیک

Download Music Mahoor – Eftekhar

برای دانلود آهنگ من به عشقت به نامت ترانه می خونم به ادامه مطلب بروید ...

متن آهنگ جدید ماهور بنام افتخار

من به عشقت به نامت ترانه می خونم

با تموم وجودم کنارت میمونم

تو مرد میدونی نماد ایرونی

بدون که واست میمیرم

♫♫♫♫♫

تو عشق هر روزی همیشه پیروزی

سرم رو بالا میگیرم

تو افتخار سرزمین عاشقایی

نور چشم آدمای شهر مایی

در همه جای جهان گل بزن ای قهرمان

فاتح دروازه هایی

♫♫♫♫♫

من به عشقت به نامت ترانه میخونم

با تموم وجودم کنارت میمونم

تیم خوبم همیشه حماسه میسازه

هر حریفی تو میدون خودش رو می بازه

دانلود آهنگ جدید ماهور بنام من به عشقت به نامت ترانه می خونم

 



:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ های ماهور , دانلود آهنگ من به عشقت ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : سه شنبه 9 بهمن 1397
.

دانلود آهنگ ای وای ای وای از چشم سیاهو و لب خندون عزیزم از فرهاد داروغه

دانلود آهنگ ای وای ای وای از چشم سیاهو و لب خندون عزیزم از فرهاد داروغه

دانلود آهنگ جدید فرهاد داروغه بنام نور چشمی از ترنج موزیک

Download Music Farhad Daroghe – Nore Cheshmi

ترانه : مسعود میرشاهی , موزیک : ایمان یمینی ، پیمان عدالت

تنظیم : آرش آزاد , ساکسیفون : هومن نامداری

برای دانلود آهنگ ای وای ای وای از چشم سیاهو و لب خندونت عزیزم به ادامه مطلب بروید...

متن آهنگ جدید فرهاد داروغه بنام نور چشمی

نور چشمی منی تو پیشم باشی نری تو

ندیدم تا حالا بدیتو ای جان ای جان

واسم مثل پری شدی تو چه دلبری شدی تو

دردسری شدی تو ای جان ای جان

♫♫♫♫♫

ای وای ای وای از چشم سیاهو و لب خندون عزیزم

هر چی بدیه دور بشه ازجونت عزیزم

چشمات چشمات دل قربون چشمات شه که آتیشی ترینه

اما گاهی وقتا نمیخواد ما رو ببینه

♫♫♫♫♫

ای وای ای وای از چشم سیاهو و لب خندون عزیزم

هر چی بدیه دور بشه ازجونت عزیزم

چشمات چشمات دل قربون چشمات شه که آتیشی ترینه

اما گاهی وقتا نمیخواد ما رو ببینه

♫♫♫♫♫

عشقم درد تو به جونم تو که میدونی همونم

که میخوام همیشه تا همیشه فقط پیش تو بمونم

نگات عشقمونو کم کرد داره میکوبه به قلبم

بزار دستتو بگیرم واسه تو بمیرم و دیوونه تر شم

♫♫♫♫♫

ای وای ای وای از چشم سیاهو و لب خندون عزیزم

هر چی بدیه دور بشه ازجونت عزیزم

چشمات چشمات دل قربون چشمات شه که آتیشی ترینه

اما گاهی وقتا نمیخواد ما رو ببینه

دانلود آهنگ جدید فرهاد داروغه بنام ی وای ای وای از چشم سیاهو و لب خندون عزیزم



:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ های فرهاد داروغه,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : سه شنبه 9 بهمن 1397
.

دانلود آهنگ  گل پونه خودش میدونه اگه بره دنیام یه زندونه از محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ گل پونه خودش میدونه اگه بره دنیام یه زندونه از محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بنام گل پونه از ترنج موزیک

Download Music Mohsen Ebrahimzadeh – Gole Poone

تنظیم ، میکس و مسترینگ : معین راهبر , گیتار : فرشید ادهمی

برای دانلود آهنگ گل پونه خودش میدونه اگه بره دنیام یه زندونه به ادامه مطلب بروید…

متن آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بنام گل پونه :

گل پونه خودش میدونه اگه بره دنیام یه زندونه

واسه همه بی قراریام میدونه دوا و درمونه

دل پونه گیره آخه بونه گیره

بگو اصلا نشسته تا بهش بشم خیره

♫♫♫♫♫

اگه به من باشه ستاره های آسمونو براش

میکنم فرش زیر پاهاش که عوض بشه حال و هواش

اگه به من باشه ستاره های آسمونو براش

میکنم فرش زیر پاهاش که عوض بشه حال و هواش

♫♫♫♫♫

دل تورو میخواد کوتاه نمیاد حتی اگه بشه

یه دیوونه تا هستی خوبه حال گل پونه

همین علاقه خوب و عالیه که بینمونه

دل پونه گیره آخه بونه گیره

♫♫♫♫♫

بگو اصلا نشسته تا بهش بشم خیره

اگه به من باشه ستاره های آسمونو براش

میکنم فرش زیر پاهاش که عوض بشه حال و هواش

اگه به من باشه ستاره های آسمونو براش

میکنم فرش زیر پاهاش که عوض بشه حال و هواش

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بنام گل پونه خودش میدونه اگه بره دنیام یه زندونه

دانلود آهنگ با کيفيت 320


:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ گل پونه , دانلود آهنگ های محسن ابراهیم زاده ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : سه شنبه 9 بهمن 1397
.

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده بنام آره عاشقم یار تویی تو تنها دلدار

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده بنام آره عاشقم یار تویی تو تنها دلدار

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده بنام حس قشنگ از ترنج موزیک

Download Music Sina Derakhshande – Hesse Ghashang

ترانه : کیانا ناطقی , تنظیم : شجاعت شفایی

برای دانلود آهنگ آره عاشقم یار تویی تو تنها دلدار به ادامه مطلب بروید…

متن آهنگ جدید سینا درخشنده بنام حس قشنگ :

اینو میدونی که شدی دارو ندارم من آمارتو دارم

آخه با تو پر از حس قشنگ عاشقونم آخه اومدی تو زندگی آروم جونم

آره عاشقم یار تویی تو تنها دلدار همیشه توی قلبت عشق منو نگه دار

آره عاشقم یار تویی تنها امیدم از وقتی تورو دیدم یه آدم جدیدم

♫♫♫♫♫

بازم نزدیک غروبه نگا حال ما چه خوبه نگو دیگه خیلی زوده

میخوای باشی کنارمو بگم که مث تو واسه من نبوده

نگو دیگه نمیتونه یه روزم تنها بمونه همین عاشق دیوونه

آره عاشقم یار تویی تو تنها دلدار همیشه توی قلبت عشق منو نگه دار

♫♫♫♫♫

آره عاشقم یار تویی تنها امیدم از وقتی تورو دیدم یه آدم جدیدم

آره عاشقم یار تویی تو تنها دلدار همیشه توی قلبت عشق منو نگه دار

آره عاشقم یار تویی تنها امیدم از وقتی تورو دیدم یه آدم جدیدم

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده بنام آره عاشقم یار تویی تو تنها دلدار



:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ های سینا درخشنده ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : سه شنبه 9 بهمن 1397
.

طرز تهیه سوپ پیازچه

سوپ پیازچه ، طرز تهیه و مواد لازم سوپ پیازچه خوشمزه و مخصوص ، سوپ پیازچه و جعفری و شیر و خامه و قارچ ، soap-piyazche
دستور تهیه سوپ پیازچه ساده و خیلی خوشمزه مرحله به مرحله

سوپ پیازچه از سوپ های خوشمزه و مقوی ایرانی است و این سوپ همانند سوپ تره فرنگی طرفداران خاص خودش را دارد. در طبخ سوپ پیازچه معمولا از پیازچه، هویچ و قارچ استفاده می شود. اما برخی از افراد همانند خود من دوست دارند مقداری شیر و خامه هم به این سوپ استفاده می کنند که در این صورت طعم و مزه آن واقعا عالی می شود.

به هر حال اگر با طرز تهیه و درست کردن سوپ پیازچه آشنایی ندارید ما در این آموزش آشپزی بارونک، طرز تهیه سوپ پیازچه خوشمزه را به همراه مواد لازم آماده کرده ایم که شما به تنهایی با این آموزش آشپزی می توانید سوپ پیازچه خوشمزه و عالی درست کنید.

مواد لازم سوپ پیازچه
آب مرغ ۱ لیوان
پیازچه  ۲۰۰ گرم
قارچ ۱۵۰ گرم
هویج ۲ عدد
جو پرک یک و نیم پیمانه
شیر ۱ لیوان
خامه ۳ قاشق سوپ خوری
آبلیمو به میزان لازم
نمک به میزان لازم
فلفل به میزان لازم
مراحل تهیه سوپ پیازچه
1.ابتدا در یک قابلمه مناسب جو را به همراه آب مرغ و چند لیوان آب روی حرارت زیاد می گذاریم تا آب بجوشد. سپس حرارت را کم می کنیم و هویچ را به صورت نوارهای نازک طولی رنده می کنیم و به مواد داخل قابلمه اضافه می کنیم. اگر آب مرغ در دسترس نداشتید می توانید از عصاره مرغ هم استفاده کنید.

2. بعد از اضافه کردن هویچ، حالا قارچ و پیازچه ها را که از قبل خرد کرده ایم به همراه کمی نمک و زردچوبه اضافه می کنیم و بعدش صبر می کنیم تا سوپ با حرارت ملایم بپزد و جا بیفتد.

3. در 5 دقیقه آخر پخت و وقتی که از پختن تمامی مواد داخل سوپ مطمئن شدیم و شوپ مون به غلظت مورد نظرمون رسید شیر را اضافه می کنیم و بعد از چند بار غوطه خوردن، حرارت زیر قابلمه را خاموش می کنیم.

4. در مرحله آخر مقداری از آب سوپ را جدا می کنیم و به کاسه خامه اضافه می کنیم و بعد از اینکه خوب هم زدیم آن را به سوپ اضافه می کنیم. هم کنون سوپ سوپ پیازچه ما آماده سرو است و در صورت تمایل می توانید چند قاشق آبلیمو ترش هم اضافه کنید تا مزه سوپ تان کمی تلخ و خوشمزه شود.

5. برای تزیین سوپ پیازچه می توانید از جعفری تازه استفاده کنید. امیدواریم از خوردن این سوپ پیازچه خوشمزه لذت ببرید.

 
 


:: برچسب‌ها: طرز تهیه سوپ , انواع سوپ , آموزش آشپزی ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : سه شنبه 9 بهمن 1397
.

تعبیر خواب شیر دادن

تعبیر خواب شیر دادن به بچه و نوزاد دختر و پسر ، تعبیر خواب کامل شیر دادن به بچه و شوهر و همسر در شب از دید معبرین ، tabir khab shir dadan
تعبیر خواب شیر دادن چیست؟

تعبیر دیدن شیر دادن به نوزاد و بچه دختر و پسر خود، شیر دادن خواهر به برادر و پاشیدن شیر از پستانی که شیر دارد، شیر دادن به حیوانات از جمله ماهی و خرس و .. از نمونه خواب های ما در رابطه با شیر دادن می تواند می باشد.

به هر حال اگر شما هم خواب شیر دادن دیده اید ما در این پست بارونک، کامل ترین تعبیر خواب شیر دادن به نوزاد را طبق تعبیر معبرین بزرگ تعبیر خواب آماده کرده ایم که در ادامه مشاهده می کنید.


تعبیر خواب شیر دادن

آنلی بیتون : اگر خواب ببینید که مادری به نوزاد خود شیر می دهد نشانه این است که به سعادت و خوشبختی خواهید رسید.

کارل گوستاو یونگ می گوید :

اگر زن متاهلی خواب ببیند که شیر می دهد یا اینکه پرستاری می می کند این خواب نمادی از عشق، محبت، مراقبت و عشق مادرانه می باشد.

اگر در خواب زنی را در حال شیر دادن ببینید نشانه این است که شما یک جنبه نهان از خودتان را پرورش می دهید.


تعبیر خواب شیر خوردن

اگر زنی خواب ببیند که از پستان خودش مشغول خوردن شیر است نشانه این است که در کسب و کارش دچار کاهش و ضرر و زیان مالی خواهد شد.

اگر زنی خواب ببیند که از پستان او شیر جاری می شود این خواب نشانه افزایش رزق و روزی دختر او می باشد و مال و اموال حلال بدست می آورد.

جابر مغربی : اگر زنی خواب ببینید که مشغول خوردن شیر از هر دو پستان خودش می باشد آن زن دچار غم و ناراحتی خواهد شد و او را ملامت و سرزنش خواهند کرد.

محمد بن سیرین : اگر خواب ببینید که نوزاد شده اید و مشغول شیر خوردن هستید، این خواب نشانه نرسیدن به آرزوهایتان می باشد.


تعبیر خواب شیر دادن به نوزاد پسر

منوچهر مطیعی تهرانی : شیر خوردن در خواب نشانه نعمت، برکت، سود و بهره است و شیر دادن در خواب به معنای نثار کردن این نعمت ها و برکات می باشد. حال اگر نوزاد پسر باشد این نعمت ها را حتما باید در راهی منطقی نثار کرد.

کتاب جمعه تعبیر خواب : شیر دادن به نوزاد پسر نشانه غم و اندوه می باشد.


تعبیر خواب شیر دادن به نوزاد دختر

اگر خواب ببینید که فرزند دختری دارید و به او شیر می دهید بدانید نعمت و خرمی به شما به اندازه شیری که به فرزند خود می دهید اضافه خواهد شد. (این تعبیر برای کسانی صادق است که در بیداری چنین فرزندی ندارند)


تعبیر خواب شیر دادن دختره باکره با نوزاد

اگر دختر باکره ای که هنوز ازدواج نکرده خواب ببیند که به نوزادی از طریق سینه اش شیر می دهد این خواب نشانه این است که آن دختر به زودی با فرد مورد علاقه خود زندگی می کند و یا اینکه در مدتی کوتاه فرد مورد علاقه خود را پیدا می کند و با او ازدواج می کند.


تعبیر خواب شیر دادن به بچه دیگری

اگر خواب ببیند که به نوزاد دیگری شیر می دهید بدانید به اندازه ای که به او شیر می دهید به خرمی و نعمت شما اضافه خواهد شد.

تعبیر خواب جمع شدن شیر

محمد بن سیرین : اگر زنی خواب ببیند که شیر در پستان او جمع شده است این خواب نشانه این است که او بچه دار خواهد شد.


تعبیر خواب بچه شیرخوار

اگر بچه ای را در حال شیر خوردن ببینید این خواب نشانه آینده خوب و آرام می باشد.


تعبیر خواب شیر دادن مرد به نوزاد

اگر مردی خواب ببیند که کودکی را شیر می داد نشانه این است که او را زندانی خواهند کرد.



:: برچسب‌ها: تعبیر خواب , تعبیر خواب شیر , تعبیر خواب شیر دادن ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : سه شنبه 9 بهمن 1397
.

طرز تهیه سالاد کلم

سالاد کلم ، طرز تهیه سالاد کلم سفید و هویچ خوشمزه و مجلسی ، مواد لازم سالاد کلم سفید خوشمزه با ذرت، شوید، هویچ، خیار، گردو، کشمش و کالباس، salad kalam
دستور تهیه سالاد کلم سفید و هویج خوشمزه و مجلسی

سالاد کلم سفید یکی از انواع سالاد های خوشمزه و پر طرفدار ایرانی است و به دلیل اینکه در تهیه این سالاد از کلم استفاده می باشد برای بدن بسیار مفید می باشد. سالاد کلم سفید و هویچ طرز تهیه بسیار ساده و آسانی دارد و می توانید آن را در عرض نیم ساعت درست کنید.

شما می توانید این سالاد را با کلم سفید و کلم قرمز درست کنید اما من همیشه دوست دارم با کلم سفید درست کنم. به هر حال اگر با طرز تهیه سالاد کلم آشنایی ندارید ما در این آموزش آشپزی بارونک طرز تهیه سالاد کلم سفید را به همراه مواد لازم آماده کرده ایم که شما با این آموزش آشپزی می توانید سالاد کلم خوشمزه و عالی درست کنید.

 
مواد لازم سالاد کلم سفید
کلم سفید 1 عدد
هویج 3 عدد
سس مایونز 1 قاشق سوپ خوری
ماست غلیظ 1 قاشق سوپ خوری
شکر 1 قاشق غذاخوری
آبلیمو ترش به میزان لازم
نمک به میزان لازم
فلفل سیاه به میزان لازم
مراحل تهیه سالاد کلم و هویچ

1. ابتدا کلم سفید را پس از شستن به چند قسمت کوچک تقسیم می کنیم و بعدش به صورت نوارهای نازک طولی و رشته ای رنده می کنیم. حالا کلم سفید رنده شده را به ظرفی که برای سالاد در نظر گرفتیم اضافه می کنیم.

2. در ادامه هویج را هم پس از شستن و پوست گرفتن همانند کلم سفید به صورت نوارهای نازک طولی و رشته ای رنده می کنیم و آن را هم به ظرف سالاد اضافه می کنیم و با کلم سفید رنده شده مخلوط می کنیم.

3. در این مرحله باید سس مخصوص سالاد را آماده کنیم. برای این کار سس مایونز را در یک کاسه به همراه آبلیمو ترش ، ماست غلیظ  و مقداری نمک، شکر و فلفل سیاه می ریزیم و تمامی مواد را باهم مخلوط می کنیم تا سس یکدستی بدست بیاید. توجه کنید طعم اصلی این سالاد باید شیرین باشد و برای همین شکر اضافه می کنیم.

4. بعد از اینکه سس را آماده کردیم آن را روی مواد سالاد می ریزیم و بعدش مواد را زیر و رو می کنیم تا همه مواد به سس آغشته شوند. سپس سالاد را به مدت دو ساعت داخل یخچال قرار می دهیم تا سالاد به اصلاح خودش را بگیرد و آماده سرو شود.

5. برای تزیین سالاد کلم سفید و هویچ می توانید از کشمش، ذرت و گردو استفاده کنید. امیدواریم از خوردن سالاد کلم سفید و هویچ لذت ببرید.

نکات تهیه سالاد کلم
اضافه کردن مواد دیگر

در دستور تهیه سالاد کلم می توانید شکر را حذف کنید و به جای آن مقداری کشمش پلویی اضافه کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید مواد دیگری مانند خیار، ذرت، خیارشور، شوید و فلفل دلمه ای هم به این سالاد اضافه کنید. این موارد کاملا اختیاری و سلیقه ای می باشد.

 


:: برچسب‌ها: سالاد کلم , طرز تهیه سالاد کلم , انواع سالاد , آموزش آشپزی ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : دو شنبه 8 بهمن 1397
.

بیوگرافی رها خدایاری

رها خدایاری و همسرش ، بیوگرافی رها خدایاری و خانواده اش، همسر رها خدایاری کیست؟، رها خدایاری چند سالشه؟
عکس رها خدایاری

رها خدایاری در 27 آبان 1363 در شهر تهران متولد شد و فارغ التحصیل رشته عکاسی می باشد. او از جمله بازیگران ایرانی است که بازیگری را با تئاتر شروع کرده است و هم اکنون هم در این حوزه بسیار فعال است.

رها خدایاری بیشتر اوقات فراغت خود را با ورزش سپری می کند و عاشق سفر کردن است. او بیشتر اوقات به جنوب ایران سفر می کند و و می گوید : کویر نوردی از بهترین سفرها می باشد.

ازدواج و همسر

رها خدایاری تا به امروز ازدواج نکرده و به همراه خانواده اش زندگی می کند. به محض انتشار هر خبری در مورد ازدواج و نامزدی رها خدایاری در این پست درج خواهد شد.

رها خدایاری ، عکس های جدید رها خدایاری

عکس های جدید رها خدایاری

شروع فعالیت بازیگری

رها خدایاری بازیگری را در سن 21 سالگی برای اولین بار با تئاتری بنام گلوله جادویی در سال 84 شروع کرد و در آن زمان هیچ گونه تجربه رفتن به کلاس آموزش بازیگری را نداشت. با این حال در این تئاتر به خوبی درخشید.

خانم خدایاری پس از چندین سال فعالیت در تئاتر، در سال 89 و در سن 26 سالگی با فیلم کوچه بن وست اولین فعالیت تلویزیونی خودش را شروع کرد. و در سال 95 با فیلم ماه در مه وارد سینما شد.

او هم اکنون با سریال لحظه گرگ و میش به تلویزیون بازگشته است. رها خدایاری در سریال لحظه گرگ و میش نقش دختری بنام طاهره در کنار بازیگرانی همچون فاطمه گودرزی را بازی می کند و انتظار می رود با بازی خوب و عالی اش در این سریال پرمخاطب، بیش از گذشته بر شهرت خود بیفزاید و این سریال سکوی پرتابی برای او باشد.

رها خدایاری در کنار بازیگران لحظه گرگ و میش

رها خدایاری در سریال لحظه گرگ و میش

در شبکه های اجتماعی فعال نیستم

رها خدایاری از جمله بازیگران ایرانی است که در شبکه های اجتماعی فعال نیست. او در این باره می گوید : حضور و فعالیت من در شبکه های اجتماعی موجب می شود برخی افراد برای خانواده ام حاشیه درست کنند و قرار هم نیست آن ها درگیر شغل من شوند.

همچنین برخی اتفاقات ناخواسته ممکن است به کار من هم آسیب جدی بزند. برای همین ترجیح میدهم با هوادارانم از طریق رسانه های رسمی در ارتباط باشم.

رها خدایاری در کنار فاطمه گودرزی

رها خدایاری و فاطمه گودرزی

اهداف رها خدایاری

رها خدایاری با اینکه به زبان انگلیسی تسلط دارد اما با این حال تمامی سعی اش را می کند تا زبان انگلیسی را به طور کامل یاد بگیرد. چون یکی از اهداف او بازی در فیلم های بین المللی می باشد.

جالب است بدانید تا به امروز پیشنهادات زیادی در خصوص مدلینگ به او داده شده است اما او مثل اینکه علاقه زیادی برای این حوزه ندارد و دوست دارد در حرفه بازیگری به اوج برسد.



:: برچسب‌ها: رها خدایاری , بیوگرافی رها خدایاری , بیوگرافی بازیگران ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : یک شنبه 7 بهمن 1397
.

خرید باکس گل

خرید باکس گل ، خرید جعبه گل ارزان قیمت خالی ، خرید باکس گل زیبا و شیک لاکچری با ارسال فوری برای هدیه دادن

فروشگاه خرید باکس و جعبه گل خالی لاکچری و شیشه ای شیک و زیبا

باکس گل جدیدترین محصول فروشگاه اینترنتی ما و محصولی بی نظیر و عالی برای قرار دادن گل می باشد. شما می توانید این باکس گل را به همراه گل های رز قرمز به همسر و یا نامزد خود هدیه بدهید و عشق و علاقه خود را به او نشان دهید.

این باکس گل طوری طراحی و ساخته شده است که تمام فضای آن را گل دربرمی گیرد و این موجب زیبایی هر چه بیشتر جعبه گل می شود. این جعبه گل بهترین هدیه برای انواع مناسبت ها مانند تبریک روز خاص و عشق و دوستی می باشد.

این باکس گل از جنس کریستال و در دو رنگ مشکی و سفید عرضه شده است و ابعاد آن 16 در 16 می باشد.

باکس گل ، جعبه گل

باکس گل هدیه ای با ارزش

اگر به دنبال خرید هدیه ای بی نظیر و فراموش نشدنی برای همسر و دوست خود هستید باکس گل بهترین پیشنهاد ممکن برای شما می باشد. باکس و جعبه گل شیشه ای با شکوه منحصر به فرد خود نه تنها هدیه ای لوکس و شیک برای مخاطب خاص می باشد ، بلکه پیشکشی شایسته و مناسب برای مراسم های شما خواهد بود.

بپیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این هدیه باارزش را از دست ندهید و همین الان آن را برای همسر خود سفارش دهید.

قیمت باکس گل و جعبه گل شیشه ای شیک و زیبا

خرید اینترنتی باکس گل زیبا و شیک خالی لاکچری

باکس گل شیشه ای

راهنمای خرید باکس گل

برای خرید این باکس گل رز یا هر گل دیگر لطفا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس سفارش خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت نمایید.

قیمت این محصول 30000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید



:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی , خرید باکس گل , باکس گل ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : یک شنبه 7 بهمن 1397
.

طرز تهیه دسر پاناکوتا

دسر پاناکوتا زعفرانی خوشمزه و مجلسی خانگی ، طرز تهیه انواع دسر دسر پاناکوتا شکلاتی و وانیلی و زعفرانی با خامه و شیر و بدون خامه ، مواد لازم دسر پاناکوتا ، deser panna cotta
دستور تهیه دسر پاناکوتای زعفرانی خوشمزه و مجلسی مرحله به مرحله

دسر پاناکوتا با نام انگلیسی Panna cotta یک پودینگ ساده و خوشمزه ایتالیایی می باشد و با لبنیات غلیظ شده با پودر ژلاتین درست می شود. دسر پاناکوتا یک دسر فوق العاده خوشمزه و محبوب در بسیاری از کشورها از جمله ایران می باشد و امروزه در منوی بسیاری از رستوران ها سرو می شود.

طرز تهیه دسر پاناکوتا بسیار ساده و آسان است و شما می توانید این دسر خوشمزه را از یک یا دو روز قبل برای پذیرایی از مهمان های خود درست کنید و آن را در یخچال نگهداری کنید. امروزه دسر پاناکوتا در انواع طعم های مختلف درست می شود که رایج ترین آن ها دسر پاناکوتای زعفرانی – شکلاتی و وانیلی می باشد.

به هر حال اگر با طرز تهیه دسر پاناکوتا آشنایی ندارید ما در این آموزش آشپزی بارونک، طرز تهیه و مواد لازم دسر پاناکوتای زعفرانی را آماده کرده ایم که شما با این آموزش آشپزی می توانید دسر پاناکوتای زعفرانی خوشمزه و مخصوص درست کنید.

مواد لازم دسر پاناکوتا
شیر ۳ پیمانه
شکر ۱ پیمانه
خامه ۱ بسته
پودر ژلاتین ۳ قاشق سوپ خوری
وانیل ۱/۴ قاشق چایخوری
گلاب ۲ قاشق غذاخوری
زعفران به میزان لازم
مراحل تهیه دسر پاناکوتا

1. ابتدا همه مواد را از یخچال خارج می کنیم تا به دمای محیط برسند. برای شروع در یک ظرف مناسب، پودر ژلاتین را با مقداری آب حل می کنیم و روی حرارت غیر مستقیم قرار می دهیم تا به روش بن ماری به طور کامل حل شود و مایع شفاف و یکدستی حاصل شود. (به گرم کردن مواد به وسیله بخار آب بن ماری گفته می شود)

2. در این مرحله شیر، زعفران و شکر را در یک قابلمه باهم مخلوط می کنیم و روی حرارت قرار می دهیم تا به جوش بیاید. اگر احساس کردید رنگ زعفران خوشرنگ نیست می توانید مقدار بیشتری زعفران هم اضافه کنید.

3. پس از به جوش آمدن مواد داخل قابلمه، حرارت زیر قابلمه را خاموش می کنیم و گلاب و وانیل را اضافه می کنیم و هم می زنیم تا تمامی مواد باهم مخلوط شوند. توجه کنید اگر گلاب را زودتر از این مرحله اضافه کنید هم بوی گلاب از بین می رود و هم اینکه اینکه دسر شما را تلخ تر می کند.

4. در این مرحله ژلاتین قرار داده شده روی بخار آب که با شیر هم دما است را اضافه می کنیم و صبر می کنیم تا دسر کاملا خنک شود. در این مدت زمان خامه را در یک ظرف مناسب هم می زنیم تا باز شود.

5. وقتی دمای دسر با خامه یکی شد خامه را اضافه می کنیم. برای این کار بهتر است کمی از مواد دسر را توی ظرف خامه بریزید و وقتی رقیق شد آن را به بقیه مواد اضافه کنید و خوب هم بزنید. توجه کنید اگر خامه و مواد دسر باهم هم دما نباشند خامه می پرد.

6. بعد از آماده کردن دسر، آن را در قالب مورد نظر می ریزیم و و به مدت دو ساعت در یخچال می گذاریم تا دسر به اصطلاح خودش را بگیرد. امیداوریم از خوردن این دسر پاناکوتای زعفرانی خوشمزه لذت ببرید.



:: برچسب‌ها: طرز تهیه دسر , انواع دسر , دسر پاناکوتای زعفرانی , دسر پاناکوتا , آموزش آشپزی ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : یک شنبه 7 بهمن 1397
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی