به وبلاگ سایت مطالب جالب و زیبا در مورد آشپزی و بیوگرافی بازیگران و تعبیر خواب خوش آمدید

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

طرز تهیه کیک هندوانه ای

کیک هندوانه ای ، دستور تهیه و درست کردن کیک هندوانه ای شب یلدا با ژله ، مواد لازم پخت کیک هندوانه با خامه و بدون خامه ، cake hendevane
دستور تهیه کیک هندوانه با تزیین ویژه شب یلدا

درست کردن کیک هندوانه ای خوشمزه و شیک ممکن است یکی از تدارکات شب یلدای برخی از بانوان ایرانی می باشد. همان طور که می دانید هندوانه و انار از نماد های شب یلدا هستند و برای همین برخی از بانوان خوش ذوق و خانواده دوست ایرانی سعی می کنند برای شب یلدا ایده هایی به کار ببرند تا خوردنی های شب یلدا شون از اون حالت یکنواختی دربیاورند و با اجرای این ایده ها خانواده و دوستان خود را غافلگیر کنند.

از جلمه این ایده ها می توان به درست کردن کوکی هندوانه و کوکی انار + درست کردن آش انار ، خورشت انار ، سالاد انار و انواع دسرهایی که با ترکیب میوه ها و خوردنی های شب یلدا درست می شود.

برای همین ما در این پست شیرینی پزی بارونک ، طرز تهیه و تزیین کامل کیک هندوانه ای را برای این دسته از بانوان ایرانی قرار داده ایم که شما با این آموزش شیرینی پزی می توانید به تنهایی کیک هندوانه ای خوشمزه و عالی همانند یک شیرینی پز حرفه ای برای شب یلدا درست کنید.

توجه : بریلو را می توانید از قنادی فروشی ها تهیه کنیدو مجبور هستید آن ها را به صورت بسته ای بخرید و به مقدار لازم از آن ها استفاده کنید.

مواد لازم کیک هندوانه
بریلو قرمز به میزان لازم
بریلو سبز به میزان لازم
بریلو صدفی به میزان لازم
رنگ ژله ای سبز خوراکی به میزان لازم
شکلات چیپسی به میزان لازم
مراحل تهیه کیک هندوانه ای

1. برای تهیه کیک هندوانه ای من از کیک اسفنجی 4 تخم مرغی استفاده کردم اگر با طرز تهیه این کیک آشنایی ندارید می توانید در این پست طرز تهیه کیک اسفنجی را یاد بگیرید. بعد اینکه کیک اسفنجی را پختید آن را با یک چاقوی بلند به سه قسمت مساوری به صورت لایه ای برش دهید و بین لایه ها را با خامه فرم گرفته آستر کشی کنید. (طرز تهیه خامه فرم گرفته)

2. برای این کار روی لایه اول را با خامه فرم گرفته می پوشانیم سپس لایه دوم را می گذاریم و رویه لایه دوم را هم با خامه آسترکشی می کنیم و در انتها لایه سوم را را قرار می دهیم و رویه کیک و کناره های کیک را به طور کامل با خامه فرم گرفته آسترکشی می کنیم و می پوشانیم.

3. بعد از خامه کشی کامل کیک اسفنجی آن را به مدت 45 دقیقه داخل فریزر می گذاریم تا خامه کاملا یخ بزند سپس از فریزر خارج می کنیم تا آن را به شکل هندوانه تزیین کنیم. برای این کار رنگ ژله سبز را با چند قطره آب رقیق می کنیم و مشابه خطوط سبزی که روی هندوانه قرار دارد روی دیواره های کیک می کشیم. دقت کنید اگر خامه سفت و یخ نزده باشه به هنگام کشیدن خطوط به مشکل برخواهید خورد و ظاهر خامه بهم خواهد خورد.

4. بعد از کشیدن خطوط روی دیوار ، بریلوها را از داخل ماکروفر یا روی بخار کتری آب قرار می دهیم تا کمی گرم شوند. توجه کنید بریلوها نباید زیادداغ شود. سپس مقداری آب اضافه می کنیم و هم می زنیم تا کمی رقیق شود. بعد از رقیق شدن بریلوها را داخل قیف می ریزیم و نوک قیف را به صورت نازک و ریز قیچی می کنیم.

5. اکنون بریلو سبز را روی دیواره های کیک می ریزیم و بعد از آن با یک جسم گرد روی سطح کیکمرز بین قسمت قرمز و سفید را مشخص می کنیم همان قسمت قرمز و سفیدی که در هندوانه است. سپس با بریلو قرمز مرکز کیک را پر می کنیم و برای کنارهای کیک از بریلو صدفی استفاده می کنیم.

6. در این مرحله اگر بریلو اضافه روی سطح ریخته باشد جمع می کنیم و برای تزیین تخم های داخل هندوانه از شکلات چیپسی استفاده می کنیم. شما می توانید همانند من برای زیبایی بیشتر بر روی قسمت صدفی کیک (همان پوست هندوانه) با خامه فرم گرفته و قیف مخصوص ، گل های خامه ای درست کنید و دور تا دور دیواره های کیک را تزیین کنید. امیدواریم از خوردن این کیک هندوانه خوشمزه لذت ببرید.



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : پنج شنبه 29 آذر 1397
.
عکس ژاکت بافتنی نوزاد و بچه گانه دخترانه پسرانه ، انواع مدل ژاکت های بافتنی شیک مجلسی و اسپرت ، ژاکت بافتنی دخترونه پسرونه کودک ، gasket baftani bachegan
انواع مدل ژاکت بافتنی نوزاد و بچه گانه مجلسی شیک و اسپرت

هر ساله با سرد شدن هوا بازار لباس های زمستانی گرم می شود و در این میان برخی از بانوان خوش ذوق ایرانی که بافتنی بلد هستند برای کودک شان ، لباس های بافتنی در انواع مدل های زیبا و شیک می بافند. یکی از این نوع لباس های بافتنی ژاکت می باشد که این نوع بافتنی به دلیل اینکه در پوشیدن و درآوردن کودک اذیت نمی شود بیش از مدل های دیگر طرفدار دارد.

به هر حال اگر شما هم به فکر بافتن ژاکت برای فرزند دختر و پسر خود هستید ما در این پست بارونک در بخش مدل لباس بچه گانه ، انواع مدل ژاکت بافتنی بچه گانه زیبا ، اسپرت و مدل روز را گردآوری کرده ایم که شما با دیدن این مدل ها می توانید از آن ها ایده بگیرید و یا حتی از خود مدل ها برای بافتن ژاکت خود استفاده کنید.

مدل ژاکت بافتنی بچه گانه جدید و زیبا

ژاکت بافتنی پسرانه شیک و مجلسی

مدل ژاکت بافتنی بچه گانه دخترانه بلند 4 دگمه ای

مدل ژاکت بافتنی بلند دخترانه رنگ طوسی

ژاکت بافتنی پاپیون دخترانه

ژاکت به چه نوعی لباسی گفته می شود؟

اگر نمی دانید ژاکت به چه نوعی لباس گفته می شود بهتر است بدانید که ژاکت لباسی است که از زیر گردن تا کمر آدمی کشیده می شود و دگمه دار و یا زیب دار هستند. امروژه بیشتر ژاکت ها را به صورت آستین دار می بافند اما با این حال برخی از بانوان ژاکت های بلند و بدون آستین هم می بافند.

ژاکت بافتنی دخترونه آستین کوتاه قرمز و سفید زیبا

انواع مدل ژاکت بافتنی سفید دخترانه شیک و اسپرت

مدل ژاکت بافتنی و حوله بافتنی و کلاه بافتنی پسرانه جدید

ست ژاکت و حوله بافتنی نوزاد پسر

عکس مدل ژکت بافتنی دخترانه با کلاه

ژاکت بافتنی ، مدل ژاکت بافتنی جدید پسرونه ، انواع مدل های جدید ژاکت برای نوزاد پسر

ست ژاکت بافتنی دخترانه با شلوار

ژاکت بافتنی بچه گانه پسرانه کلاه دار قهوه ای جیب دار

عکس مدل ژاکت بافت کلاه دار پسرانه جیب دار رنگ قهوه ای

جدیدترین مدل های ژاکت بافتنی بچه گانه دخترانه

ژاکت بافتنی دخترانه کمردار اسپرت شیک و زیبا

عکس مدل ژاکت بافتنی دخترانه با کلاه رنگ لیمویی زیبا

انواع مدل های ژاکت بافتنی نوزاد دختر و پسر

عکس ژاکت های بافتنی زیبا و شیک نوزاد دختر با کلاه

ژاکت بافتنی راه راه دخترانه پسرانه زیبا و شیک برای مهمانی

ژاکت و کت بافتنی دخترونه اسپرت زیبا هلالی

مدل ژاکت و کت بافتنی دخترونه زیبا و شیک مجلسی

ژاکت بافتنی سفید و نارنجی دخترانه زیبا مدل اسپرت

ست بافتنی ژاکت ، کلاه ، دستکش و کفش پسرانه جدید

ژاکت بافت دخترانه دو رنگ زرشکی و صورتی اسپرت

ژاکت بافتنی بلند به همراه شلوار بافت به رنگ مرجانی زیبا رنگ سال

ست مدل بافتنی ژاکت بلند کلاه دار به همراه شلوار

منبع : ژاکت بافتنی بچه گانه



:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : پنج شنبه 29 آذر 1397
.

بیوگرافی پروانه معصومی

پروانه معصومی ، بیوگرافی عکس پروانه معصومی و همسرش معسود معصومی ، همسر پروانه معصومی کیست؟ ، خانواده پروانه معصومی ، ، parvaneh masoomi
عکس پروانه معصومی

پروانه معصومی با نام قبلی سکینه کبودرآهنگی در سال 1323 در یک خانواده مذهبی در شهر تهران متولد شد. او پس از گرفتن دیپلم خود ، تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته زبان های خارجی در دانشگاه ملی ایران که همان دانشگاه شهید بهشتی فعلی است ادامه داد.

و پس از فارغ التحصیل شدن در این رشته در سن 22 سالگی برای ادامه تحصیل در رشته مترجمی زبان انگلیسی ، آلمانی و فراسنه به آلمان رفت.

ماجرای آشنایی و ازدواج با مسعود معصومی

پروانه معصومی در دوران دانشجویی خود در آلمان با عکاس سرشناس و معروف ایرانی بنام مسعود معصومی آشنا می شود و این آشنایی منجر به ازدواج می شود. او پس از ازدواج با مسعود معصومی نام خود را از سکینه کبودرآهنگی به پروانه معصومی تغییر می دهد.

و بعدش آن ها صاحب فرزندی بنام نیما می شوند که فارغ التحصیل رشته معماری است و در همین رشته در شمال ایران مشغول به کار است.

عکس پروانه معصومی و همسرش مسعود معصومی

پروانه معصومی و همسر مرحومه اش مسعود معصومی

بیوگرافی مسعود معصومی و علت فوت

مسعود معصومی متولد 1316 می باشد و 50 سال قبل برای تحصیل در رشته عکاسی به آلمان می رود و پس از فارغ التحصیل شدن در این رشته به همراه پروانه معصومی به ایران باز می گردد و در حرفه عکاسی در ایران مشغول به کار می شود. او همچنین سال های زیادی از عمر خود را صرف تدریس عکاسی در دانشکده های ایران گذرانده است.

مسعود معصومی به دلیل بیماری نارسایی قبلی ، دیابت و کلیه در 12 اسفند 95 در ساعت ده و نیم شب در بیمارستان گلسار شهر رشت از دنیا رفت و در 14 اسفند در آرامگاه خانوادگی شان به خاک سپرده شد.

تصاویر و عکس های جدید پروانه معصومی

تصاویر پروانه معصومی

شروع فعالیت های بازیگری قبل و بعد از انقلاب

پروانه معصومی پس از فارغ التحصیل شدن در رشته مترجمی به ایران بازمی گردد و در یک شرکت تجاری در زمینه مدیریت و مترجمی مشغول به کار می شود. ولی به علت افکار مردم در آن زمان که می گفتند زن نباید بیرون از خانه کار کند و در ادارات جایی برای خانم ها وجود نداشت تصمیم می گیرد دیگر کار نکند و خانه نشین شود.

در آن زمان یادمه پیش از اینکه من نگران این وضعیت خودم باشم همسرم نگرانم بود که مبادا من به این خاطر افسردگی بگیرم. تا اینکه یک روز که من مغشولم کارای خونه بودم همسرم با من تماس گرفت و از من خواست به دفترش که نزدیک خونه مون بود بروم و من وقتی رفتم دیدم آقای احمدرضا احمدی و بهرام بیضایی در دفتر کار همسرم حضور دارند.

و همان روز آقای احمدی پیشنهاد بازی در فیلم رگبار را به من دادند. البته من قبلا در فیلم بی تا در یک نقش خیلی کوتاه بازی کرده بودم ولی چون نقشم خیلی کوتاه بود نمی شد جزو کارهایم حساب کنم. در آن زمان من علاقه ای به بازیگری نداشتم و دوست هم نداشتم بازی کنم اما بخاطر همسرم که خیلی نگرانم بود بازی در این فیلم را قبول کردم.

بعد از بازی در فیلم رگبار من احساس کردم که می توان این کار را ادامه داد و بازیگر خوب شد بازیگری که کسی از حضورش احساس سرافکندگی نکند. البته در آن زمان هم خانواده پدرم که کرد بود نسبت به این مسئله واکنش نشان دادند و به پدرم نامه ای نوشتند که اگر نمی توانی جلوی دخترت را بگیری خودمان بیاییم و این کار را انجام دهیم اما پدرم خیلی قاطعانه بهشون گفته بود که دخترم دیگر بزرگ شده و شوهرش برای او تصمیم می گیرد و به من گفت اصلا از این موضوع ناراحت نشده و تو کارت را با جدیت تمام ادامه بده فقط تمام سعی ات را بکن که هیچ وقت مرا سرافکنده نکنی.

پروانه معصومی هم اکنون یکی از بازیگران موفق در عرصه سینما و تلویزیون ایران می باشد و در فیلم ها و سریال های زیادی از جمله یوسف پیامبر بازی کرده است.

پروانه معصومی بازیگر

عکس های جدید پروانه معصومی

افشاگری پروانه معصومی

پروانه معصومی در مصاحبه به وضعیت بد حجاب در سینمای ایران واکنش شدیدی داد و گفت : من بسیار متاسف هستم که باید بگویم امروزه در سینمای ما مسأله ای بنام عفاف و حجاب وجود ندارد. قبل از انقلاب بسیاری از بازیگران برای گذراندن زندگی شان و علیرغم میل باطنی شون ، بدون حجاب جلوی دوربین می رفتند اما با وقوع انقلاب اسلامی ، سینمای ما سینمایی شد که قرار بود در آن مبانی اسلامی مد نظر قرار بگیرد و رعایت شود.

در این سال ها خوشبختانه تلویزیون عملکرد بسیار خوبی داشته و خلوط قرمز ها را رعایت کرده است اما متاسفانه امروزه ما نشانی از عفاف و حجاب در آثار سینمایی نمی بینیم و این وظیفه سینما و مسئولان سینما می باشد که حجاب را تبلیغ و ترویج کنند. به هر حال امیدوارم روزی را ببینیم که سینمای ما هم در راستای اسلام حرکت می کند و جامعه ما را به سوی اسلامیت و انسانیت هدایت کند.

پروانه معصومی در گلخانه اش در صومعه سرای گیلان

پروانه معصومی در گلخانه اش


:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : پنج شنبه 29 آذر 1397
.
سلمان فرخنده و همسرش ، بیوگرافی و عکس سلمان فرخنده و پسرش و دخترش ، همسر سلمان فرخنده کیست؟ ، فرزندان سلمان فرخنده salman farkhondeh
عکس سلمان فرخنده

سلمان فرخنده در دهه شصت در یک خانواده مذهبی و کم جمعیت به دنیا آمده است و فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر می باشد. بزرگ شدن در یک خانواده مذهبی موجب شده تا او اطلاعات زیادی در مورد دین و مذهب داشته باشد و همین موضوع در حرفه بازیگری به او کمک زیادی کرده است.

علاوه بر این موضوع سلمان فرخنده به دلیل اینکه متولد دهه شصت است به خوبی مسائل مربوط به جنگ و درگیری را لمس کرده و به همین دلیل او اکنون به عنوان یک بازیگر به خوبی می تواند از پس نقش هایی که مربوط به دفاع مقدس است بربیاید.

ازدواج و همسر

سلمان فرخنده سال ها پیش با میترا مومنی ازدواج کرده و متاهل می باشد. اطلاعات بیشتری در مورد همسر و فرزندان او تا به امروز منتشر نشده است.

عکس سلمان فرخنده و همسرش ، همسر سلمان فرخنده ، سلمان فرخنده و همسرش میترا مومنی

سلمان فرخنده و همسرش میترا مومنی

شباهات سلمان فرخنده به خسرو شکیبایی

سلمان فرخنده علاوه بر شباهت ظاهری به خسرو شکیبایی صدای بم مانندی هم دارد که این صدا هم بسیار شبیه صدای مرحوم شکیبایی است.

سلمان فرخنده این شباهت ها را برای خودش افتخاری می داند و می گوید : افتخار می کنم که به بازیگر توانمند و بزرگی همچون عمو خسرو شباهت دارم و این شباهت کاملا اتفاقی است و من به هیچ وجه اهل کپی و تقلید نیستم.

تصاویر جدید سلمان فرخنده ، عکس های سلمان فرخنده

تصاویر سلمان فرخنده

شروع فعالیت بازیگری

سلمان فرخنده از اواخر ده هشتاد بازیگری را با تئاتر شروع کرده و فیلم سینمایی 50 قدم آخر به کارگردانی کیومرث پوراحمد اولین فعالیت جدی او در عرصه بازیگری می باشد. البته این اثر زیاد دیده نشد. اما بعد از این سریال او برای سریال آسپرین انتخاب شد سریالی که نقطه عطفی در کارنامه بازیگری سلمان فرخنده شد. مخصوصا همکاری و بازی در کنار بازیگران بزرگی همچون طناز طباطبایی ، بابک حمیدیان و ...

سلمان فرخنده پس از بازی در سریال آسپرین در سال 1396 برای بازی در سریال بچه مهندس انتخاب می شود و در کنار بازیگرانی همچون بهناز جعفری ، ساناز سعیدی ، برروز ارجمند و عباس جمشیدی فر بازی می کند. تا اینکه در سال 97 برای بازی در یکی از سه نقش اصلی سریال مینو شبکه یک سیما انتخاب می شود.

سلمان فرخنده در سریال مینو

عکس سلمان فرخنده در سریال مینو

سلمان فرخنده در سریال مینو

سلمان فرخنده در این سریال نقش پسری بنام عماد را بازی می کند. عماد پسری ثروتمند و وابسته به رژیم شاه می باشد و عاشق زنی پزشک بنام مینو (مهدیه نساج) شده است. از طرفی او رقیب عشقی قدرتمندی بنام رضا (عباس غزالی) دارد که به شدت وطن دوست و جوان انقلابی است و باید دید در یک رقابت عشقی کدام یک موفق تر خواهند بود ...



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : دو شنبه 26 آذر 1397
.
دیدن مدفوع در خواب ، تعبیر خواب مدفوع پسربچه و دختربچه و نوزاد، تعبیر خواب خوردن مدفوع انسان و همسر ، دیدن مدفوع در دهان و شستن ، tabir khab madfo
تعبیر دیدن مدفوع در خواب چیست؟

تعبیر دیدن مدفوع انسان ، بچه و نوزاد دختر و پسر + رفتن به دستشویی و شستن مدفوع خود و دیگران در توالت + دیدن مدفوع در دهان و خوردن آن + مدفوع کردن و آلوده شدن بدن و لباس با مدفوع و ... از نمونه خواب های ما در رابطه با تعبیر خواب مدفوع می تواند باشد.

در این پست بارونک ، ما برای شمایی که خواب مدفوع دیده اید کامل ترین تعبیر دیدن مدفوع در خواب را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب آماده کرده ایم که در ادامه مشاهده می کنید.


تعبیر دیدن مدفوع در خواب

در حالت کلی برخی معبران دیدن مدفوع انسان یا بچه در خواب را خوب نمی دانند و برخی دیگر دیدن مدفوع در خواب را به پول حرام تعبیر کرده اند. با این حال علامه مجلسی دیدن مدفوع در خواب را خوب می داند و می گوید : چون شخص بیننده خواب از غم ، غصه و رنج رهایی می یابد و قرض هایش را می پردازد.

مدفوع در خواب مال و اموالی است که ظن حرام بودن آن وجود دارد و مدفوع کردن هم نشانه رها شدن از غم ، رنج و مشکلات می باشد و برای همین است که معبران دیدن مدفوع در خواب را بیشتر به پول تعبیر کرده اند مخصوصا اگر درد ، رنج و مشکلات از بی پولی باشد تعبیر مدفوع در این خواب به یقین پول می باشد.

حضرت دانیال (ع) : تعبیر مدفوع انسان در خواب نشانه مال و اموال حرام می باشد.


تعبیر خواب مدفوع کردن

ابراهیم کرمانی می گوید : اگر شخصی خواب ببیند که در جایی که تا به جال ندیده مدفوع کرد نشان این است که آن شخص مال و اموال خودش را جایی خرج می کند که برایش مزد و ثوابی ندارد. و اگر فردی خواب ببیند که از شکم اش مثل سیل مدفوع بیرون می آید نشانه این است : از جانب کسی که در زندگی آن فرد قدرت فراوان دارد غم و اندوه به او خواهد رسید.

محمد بن سیرین می گوید:

  • مدفوع کردن در رختخواب نشانه این است که مقداری از مال و اموال خودت را به زنت خواهی داد.
  • اگر پس از مدفوع کردن آن را با خاک پنهان کردی و پوشاندی یعنی اینکه مال خودت را در زمین پنهان می کنید.
  • جابر مغربی : تعبیر مدفوع کردن انسان در خواب نشانه جدا شدن از مال و اموال می باشد.

تعبیر خواب مدفوع کردن در توالت

محمد بن سیرین : اگر کسی خواب ببیند که در مستراح و توالت مدفوع یا ادرار کرد نشانه این است که غرق در ثروت می شود و از آن ثروت را خرج می کند.


تعبیر خواب مدفوع در دهان

اگر فردی خواب ببیند که در دهانش مدفوع خود یا دیگران را دارد به ثروت بزرگی که از راه حرام بدست آمده می رسد.


تعبیر خواب شستن مدفوع

اگر خواب ببینید که مدفوع خودتان را می شویید یا اینکه محلی که با مدفوع آلوده شده می شویید نشانه این است که به ثروتی که بسیار حلال و پاک می باشد می رسید و به زودی خبر خوشی به شما می رسد که باعث روشنی چشم شما خواهد شد.


تعبیر خواب شستن مدفوع نوزاد

شستن مدفوع نوزادی که می شناسد نشانه رسیدن به ثروت است ولی اگر آن نوزاد را نشناسید هم به ثروت می رسید و هم در کاری که به تازگی شروع کرده اید به موفقیت های زیادی خواهید رسید و سرمایه شما افزایش پیدا خواهد کرد.


تعبیر خواب دستشویی رفتن

اگر خواب ببینید که به دستشویی می روید تا در آنجا مدفوع و ادرار کنید بدانید به ثروت می رسید و پولدار خواهید شد.


تعبیر خواب شستن توالت

اگر خواب ببینید که دستشویی و توالت را می شویید شما از راه حلال به امرار معاش خواهید پرداخت و روزی پاکیره بدست خواهید آورد.


تعبیر خواب آلوده شدن با مدفوع

محمد بن سیرین : اگر فردی خواب ببیند که در چاه توالت افتاده است یعنی اینکه آن فرد مال و اموال کسی را به زور تصاحب می کند.

جابر مغربی : اگر شخصی خواب ببیند که در بین مدفوع راه می رود یا اینکه در خانه یا جاده ای در بین مدفوع غرق شده است نشانه این است که شخصی قدرتمند موجب غم و اندوه او می شود.

و اگر شخصی خواب ببیند که پایش را روی مدفوع قرار داد و به زمین افتاد و تمام بدنش آلوده شد و اگر موقعیت کاری و و جایگاه اش پست و زشت باشد شخصی قدرتمند برایش مسئله و مشکل ناخوشایندی درست خواهد کرد.

همچنین می گوید : اگر شخصی خواب ببیند که از مقعدش مدفوع و نجاست بیرون آمده و بدنش به آن مدفوع آلوده شده است نشانه این است که مال و اموال حرام بدست می آورد.

ابراهیم کرمانی : اگر خواب ببینید که همه بدن خود را با مدفوع آلوده کرده اید نشانه این است که مرتکب گناهی خواهید شد.

خالد بن علی : اگر فردی خواب ببیند که در بسترش مدفوع وجود دارد آن فرد زنش را طلاق می دهد و به بیماری مبتلا می گردد و اگر بدن و لباس هایش را به مدفوع آلوده کرد یعنی اینکه مرتکب جرم و گناهی می شود.


تعبیر خواب خوردن مدفوع

ابراهیم کرمانی : اگر خواب ببینید که مدفوع انسان ها را می خورید نشانه این است که شما پول و مال حرام می خورید و از راه حرام روزی بدست می آورید.


تعبیر خواب مدفوع حیوانات

حضرت دانیال (ع) : دیدن مدفوع و پهن حیوانات چهارپا نشانه مال و اموال حرام می باشد و دیدن مدفوع جانوران درنده نشانه مال و اموالی است که با ظلم و ستم حاصل شود.

محمد بن سیرین : این معبر دیدن پهن و مدفوع اسب و گاو را نشانه مال و نعمت می داند و اگر خواب ببینید که پهن های فراوانی دارید یعنی اینکه مال و نعمت فراوانی به دست خواهید آورد.



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : شنبه 24 آذر 1397
.

بیوگرافی مهدیه نساج

مهدیه نساج ، یوگرافی و عکس مهدیه نساج و همسرش ، مهدیه نساج و دخترش ملینا ، همسر مهدیه نساج کیست؟ ، mahdie nassaj
عکس مهدیه نساج

مهدیه نساج متولد بیست و یکم آبان ماه 1360 در تهران است. بعد از گرفتن دیپلم خود به دلیل علاقه ای که به هنر داشت تصمیم می گیرد تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته کارگرانی سینما در دانشگاه سوره ادامه می دهد و پس از فارغ التحصیلی در این رشته دست از تحصیل و فرا گیری علم برنداشته و هم اکنون دانشجوی کارشناسی ارشد روان شناسی بالینی از دانشگاه آزاد است.

ازدواج و همسر

مهدیه نساج متاهل می باشد و دختری بنام ملینا دارد. اطلاعات بیشتری در مورد اسم همسر و ازدواج مهدیه نساج منتشر نشده است.

مهدیه نساج و دخترش ملینا ، عکس دختر مهدیه نساج

مهدیه نساج و دخترش ملینا

آغاز فعالیت بازیگری

مهدیه نساج همانند خیلی از بازیگران ، بازیگری را با صحنه نمایش و تئاتر شروع کرده است. او بازیگری را در سال 87 و در سن 27 سالگی با سریال چل تیکه به کارگردانی امیر فیضی شروع کرد. بعد از حضور موفق در این سریال در آزمون ورودی کلاس های استاد سمندریان قبول شد و بعد از اتمام این دوره ، در کلاس های بازیگری موسسه کارنامه شرکت کرد و سپس بازیگری به سبک متد اکتینگ را زیر نظر دکتر مسعود دلخواه فرا ی گیرد.

سریال های مهدیه نساج

مهدیه نساج بعد از گذراندن دورهای بازیگری متعدد ، اولین کار تلویزیونی خود را در سال 1396 و در سن 27 سالگی با سریال زیر پای مادر در نقش سارا شروع کرد و پس از آن برای سریال خانگی آسپرین و بعدش سریال خانگی آشوب انتخاب شد و هم اکنون در سریال مینو در شبکه یک سیما نقش اصلی مینو را در کنار بازیگرانی همچون عباس غزالی بازی می کند.

عکس های زیبای مهدیه نساج

تصاویر زیبای مهدیه نساج

خصوصیات اخلاقی

مهدیه نساجدختری بسیار صبور و مهربان است و اهل خانواده است و به هیچ وجه دوست ندارد تنهایی زندگی کند. او به شدت مقرراتی است و همیشه در قرارهایش سر وقت حاضر می شود.

رنگ آبی رنگ مورد علاقه اش است و عاشق رانندگی است. دوست دارد موقع رفتن به سفر بیشتر وقت ها خودش رانندگی کند.

عکس های جدید مهدیه نساج ، تصاویر شخصی مهدیه نساج

عکس های مهدیه نساج

ورزش مورد علاقه

طبق گفته مهدیه نساج دویدن و پیاده روی ورزش هایی است که دوست دارم و آن ها را دنبال می کنم چون من بازیگر جوانی هستم و صد در صد استایلم در موفقیت هایم نقش مهمی دارد بنابراین این موضوع را جدی می گیرم و با بی توجهی و بی تفاوتی از کنارش رد نمی شوم.

برای همین به تغذیه ام خیلی خوب می رسم و سعی میکنم به اندازه کافی هم بخوابم و هر روز هم ورزش می کنم تا بدنی سالم و قوی داشته باشم.

سلفی مهدیه نساج ، عکس مهدیه نساج

سلفی مهدیه نساج

فعالیت جدی در حوزه مد و لباس

مهدیه نساج علاقه خاصی به دنیای مد و لباس دارد و لباس هایش را خودش طراحی می کند. طبق گفته خودش فعالیت های جدی در این حرفه انجام می دهد و به زودی برندی در این زمینه راه اندازی خواهد کرد ولی تا اون موقع دوست ندارد در این مورد چیزی بگوید.



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : جمعه 23 آذر 1397
.
کوکی انار ، دستور تهیه و درست کردن کوکی انار ، آموزش طرز تهیه کوکی انار و مواد لازم کوکی کره ای انار ، cookie anar
دستور پخت کوکی انار و کوکی فانتزی و عروسکی

کوکی انار نوعی بیسکویت خوشمزه و فانتزی می باشد که بیشتر مردم ایران آن را برای شب یلدا به همراه کوکی هندوانه درست می کنند. مواد اصلی کوکی انار ، آرد ، پودر قند و کره تهیه می شود. البته در صورتی که پودر قند نداشتید می توانید شکر را آسیاب کنید و استفاده کنید.

شما می توانید با این آموزشی شیرینی پزی که در این پست بارونک قرار دادیم کوکی انار و یا هر میوه دیگر و حتی کوکی عروسکی و فانتزی شیک درست کنید. فقط باید قالب کوکی مورد نظر خود را از قبل از قنادی فروشی تهیه کنید.

به هر حال اگر دستور تهیه و درست کردن کوکی آشنا نیستید ، می توانید با این آموزش شیرینی بارونک به تنهایی همانند یک شیرینی پز حرفه ای ، کوکی کره ای انار خوشمزه و مخصوص برای مهمان های خود در شب یلدا درست کنید.

مواد لازم کوکی انار
کره ۱۵۰ گرم
پودر قند ۱۰۰ گرم
آرد 280 گرم
تخم مرغ ۱ عدد
بیکینگ پودر نصف قاشق چایخوری
وانیل نصف قاشق چایخوری
مراحل تهیه کوکی انار

ابتدا تمامی مواد را از نیم ساعت قبل از یخچال خارج می کنیم تا به دمای محیط برسند. برای شروع کره را به مدت 3 دقیقه با همزن هم می زنیم تا کرمی رنگ شود و بعدش پودر قند را اضافه می کنیم و به مدت 3 دقیقه دیگر هم می زنیم.

در این مرحله تخم مرغ را به همراه وانیل اضافه می کنیم و به مدت 3 دقیقه دیگر هم می زنیم تا همه مواد باهم به خوبی مخلوط و یکدست شود. سپس آرد و بکینگ پودر را که از قبل باهم مخلوط کردیم در سه مرحله اضافه می کنیم و با دور کند همزن به آرامی هم می زنیم. در مرحله سوم اضافه کردن آرد ، به دلیل اینکه خمیر سفت می شود نمی توانیم از همزن اضافه کنیم و باید با انگشت ، آرد را به خورد خمیر دهیم. توجه کنید به هیچ وجه نباید خمیر کره ای را ورز داد.

حالا بر روی خمیر آماه شده کیسه فریزر می کشیم و به مدت یک ساعت داخل یخچال می گذاریم تا خمیر خودش را پیدا کند. بعد از یک ساعت خمیر را از یخچال خارج می کنیم و بر روی سینی فر کاغذ روغنی می اندازیم یا اینکه کمی آن را چرب می کنیم و خمیر را بر روی سینی پهن می کنیم و شروع به قالب زدن می کنیم. بهتر است در این مرحله خمیر را از وسط نصف کنید و بعد از اینکه نصف خمیر را قالب زدید نصف دیگر را از یخچال خارج کنید و قالب بزنید. در مورد قالب کوکی انار یا هر قالب کوکی فانتزی و عروسکی دیگر که دوست داشتید می توانید از قنادی فروشی ها تهیه کنید.

فر را از 15 دقیقه قبل روشن می کنیم و بر روی درجه 180 درجه سانتی گراد تنظیم می کنیم. حالا سینی حاوی کوکی ها را به مدت 10 تا 15 دقیقه داخل می گذاریم و صبر می کنیم تا کوکی ها بپزد. حتما بعد از 10 دقیقه پخت ، کوکی ها را بررسی کنید. کوکی پخته شده به راحتی داخل سینی جابه جا می شود. بعد از پخت کامل کوکی های کره ای ، آن ها را از فر خارج می کنیم و بعد از خنک شدن با رویال آیسینگ تزیین می کنیم. (طرز تهیه رویال آیسینگ). امیداوریم از خوردن این کوکی انار خوشمزه لذت ببرید.



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : پنج شنبه 22 آذر 1397
.
عباس غزالی ، بیوگرافی و عکس های عباس غزالی و همسرش ، همسر عباس غزالی کیست؟ ، خانواده عباس غزالی و مادرش و برادرش ، abbas ghazali
عکس عباس غزالی

عباس غزالی متولد چهاردهم بهمن ماه 1363 در شهر تهران است و در یک خانواده مذهبی هشت نفره بزرگ شده است. پدرش سال ها قبل به دلیل بیماری فوت کرده و پنج برادر و یک خواهر دارد. عباس غزالی با برادر کوچکترش یونس غزالی در سریال وضعیت سفید همباری شده است و طرفدار تیم پرسپولیس است.

ازدواج و همسر عباسی غزالی

عباس غزالی در بیست و هفتم مهرماه 1393 ازدواج کرده و متاهل می باشد و همه اتفاقات خوب زندگی اش را مدیون دعاهای مادرش و همچنین پاقدمی همسرش می داند. همسر عباس غزالی شاغل است. تا به امروز اطلاعات بیشتری در مورد همسر عباس غزالی منتشر نشده است.

خیلی از همکاران من فکر می کند که اگه ازدواج کنند ادامه کار در این حرفه برایشان سخت می شود و ممکن است به مشکل بخورند. اما من به عنوان بازیگری که متاهل هستم هیچ وقت این موضوع را حس نکردم . اتفاقا همسرم انگیزه ام را برای ادامه کار و موفق شدن در این حوزه چند برابر کرده است و با ورودش به زندگی من ، موجب پیشرفت من در این حرفه شده است.

همسر عباس غزالی کیست؟ ، عکس همسر عباس غزالی ، عباس غزالی و همسرش

عباس غزالی در کنار همسرش

عباس غزالی ، عکس مادر عباس غزالی ، عباس غزالی و مادرش

عباس غزالی در کنار مادرش

نحوه بازیگر شدن عباس غزالی

او از دوران کودکی عاشق هنر و فوتبال بود اما به خوبی می دانست برای موفق شدن باید یکی از این دو راه را انتخاب کند. به گفته خودش وزنه هنر سنگین تر بود چون احساس می کردم از جانب خداوند جوهره ای در وجود من ترزیق شده که می توانم در این حرفه موفق شوم و برای همین دنبال بازیگری رفتم.

عباس غزالی از سن 12 سالگی در کلاس های بازیگری و تئاتر کانون فرهنگی تربیتی حر شرکت می کند و علم و فنون بازیگری را یاد می گیرد. بعد از آن تئاتر های زیادی را جشنواره های مختلف در شهر تهران انجام می دهد و رتبه های خوبی هم کسب می کند و نهایتاً با بازی در سریال وضعیت سفید در نفش بهروز به شهرت می رسد.

همسر مونا کرمی کیست؟
همسر مونا کرمی کیست؟
مونا کرمی بازیگر نقش شیوا در سریال حوالی پاییز متولد هجدهم آذر ...

به گفته عباس غزالی کلاس اول راهنمایی بودم که یک آگهی تئاتر دیدم و این آگهی مسیر زندگی من را به طور کامل تغییر داد. من برای تست دادن برای تئاتر رفتم و از بین 150 نفری که تست دادند اولش 30 نفر انتخاب شدند و بعد از تست دوباره 10 نفر انتخاب شد که من هم جزو آن ها بودم. بالاخره تئاتر را اجرا کردیم و من در استان جایزه گرفتم.

یادمه در آن زمان یکی از داوران به من گفت که هنرپیشه موفقی خواهی شد. الان هم از بازگیر شدنم به هیچ وجه پشیمان نیستم و اگر بازیگر نمی شدم حتما فوتبالیست می شدم و یا اینکه نقاشی می کردم.

عکس های جدید عباس غزالی ، سلفی عباس غزالی

سلفی عباس غزالی

خصوصیات اخلاقی عباس غزالی

به گفته خودش آدم بسیار احساسی هستم و گاهی وقت ها عجیب دلم می گیرد احساس می کنم پنج نفر آدم گنده مرا گرفته اند و فشارم می دهند و این وقت ها سعی می کنم در تنهایی گوشه ای را پیدا کنم و اگر شب باشد می روم جایی که آسمان بالای سرم باشد و رو به آسمان می کنم و با بغض حرف می زنم و آخرش گریه ام می گیرد و اشک می ریزم.

عاشق خدا هستم

من در یک خانواده مذهبی بزرگ شدم و یاد گرفته ام خدا بهترین دوست من است. عاشق خدا هستم و احساس می کنم خدا هم عاشق من هست. اگر بفهمم راضی نیست بازی کنم بازیگری را برای همیشه کنار می گذارم چون هدایت من در زندگی کاملا در دست خدا است و به من انرژی می دهد.

مادرم می گوید : تو یک قدم برای خدا بردار ، خدا هزار قدم برای تو برمی دارد و من قدم های خدا را احساس می کنم و با عشق نماز می خوانم ، با عشق روزه هامو می گیرم و همیشه خدا را شکر می کنم.

عباس غزالی و برادرش یونس غزالی

عباس غزالی و برادر بازیگرش یونس غزالی

خط قرمز های عباس غزالی

مهم ترین خط قرمز زندگی من مادرم است. چند ماه پیش پدرم را به دلیل بیماری از دست دادم و الان مادرم عزیزترین فرد زندگی من است و سرم را برایش می دهم.



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : پنج شنبه 22 آذر 1397
.

طرز تهیه رویال آیسینگ

، طرز تهیه رویال آیسینگ ، درست کردن رویال آیسینگ ، آموزش دستور تهیه رویال آیسینگ ، رویال آیسینگ کوکی ، royal icing
دستور تهیه و درست کردن رویال آیسینگ حرفه ای برای تزیین

رویالآیسینگ royal icing ماده ای سفید رنگ ، صاف ، براق و رنگ پذیر است و از محبوب ترین رویه های تزئینی برای انواع شیرینی ، بیسکویت و کیک به شمار می آید. رویال آیسینگ از هم زدن سفیده تخم مرغ و پودر قند درست می شود. البته می توانید به جای سفیده تخم مرغ از پودر آیسینگ قنادی فروش ها استفاده کنید.

شاید یکی از دلایلی اصلی محبوبیت رویال آیسینگ این باشد که پس از تزیین بیسکویت یا شیرینی سریع خشک می شود و مثل خیلی از کرم های تزئینی دیگر که حاوی کره یا خامه هستند نیازی به نگهداری در یخچال نیست و شما می توانید رویال آیسینگ را به مدت طولاتی در بیرون از یخچال و در جای خشک نگهداری کنید.

به هر حال اگر با طرز تهیه و درست کردن رویال آیسینگ آشنایی ندارید ما در این پست آموزش شیرینی پزی بارونک ، طرز تهیه آیسینگ به همراه مواد لازم آماده کرده ایم که شما با این آموزش شیرینی پزی می توانید به تنهایی همانند یک شیرینی پز حرفه ای ، رویال آیسینگ براق ، زیبا و شفاف درست کنید.

مواد لازم رویال آیسینگ
سفیده تخم مرغ نصف یک تخم مرغ
تارتار یا آبلیمو یک هشتم قاشق چایخوری
وانیل یک چهارم قاشق چایخوری
پودرقند نصف پیمانه
رنگهای خوراکی مایع یا ژله ای یا پودری به میزان لازم
مراحل تهیه رویال آیسینگ

1. از نیم ساعت قبل تمامی مواد را از یخچال خارج می کنیم تا به دمای محیط برسند. البته تخم مرغ تا خنک است سفیده آن را جدا کنید و کنار بگذارید تا به دمای محیط برسد چون بعد از گرم شدن این کار کمی سخت خواهد بود. 2. برای شروع نصف سفیده تخم مرغ را در یک کاسه تمیز و خشک می ریزیم و آن را با همزن هم می زنیم تا کف کند و فومی شکل شود. برای این کار معمولا یک دقیقه زمان مورد نیاز است. سپس پودر تارتار یا آبلیمو را اضافه می کنیم و دوباره هم می زنیم تا سفیده تخم مرغ فرم بگیرد و از ظرف بیرون نریزد.

3. در این مرحله باید ظرف حاوی سفیده تخم مرغ را به روش بن ماری گرم کنید. برای این کار ظرف حاوی سفیده تخم مرغ را روی بخار کتری قرار می دهیم و در حالی که مرتب آن را هم می زنیم پودر قند چند بار الک شده را طی چند مرحله و به تدریج اضافه می کنیم و مدام هم بزنیم. تقریبا باید سه تا چهار دقیقه ترکیب سفیده و پودر قند را هم بزنیم تا آیسینگ یکدست و یکنواختی حاصل شود.

4. سپس آیسینگ را با رنگ های مختلف رنگ آمیزی می کنیم و در قیف بدون ماسوره می ریزیم و سراغ تزیین کوکی ها با آیسینگ می رویم. برای این کار بهتر است دور کوکی ها را با آیسینگ دورگیری کنید سپس داخل کوکی ها را با آیسینگ تزیین کنید بعد از تزیین کمی صبر کنید تا خشک شود. بعد از خشک شدن می توانید دوباره با رنگ های دیگر ، روی کوکی های کره ای خود را تزیین کنید.

5. توجه کنید ما در این آموزش روی کوکی های کره ای خود را تزیین کردیم. شما می توانید رویال آیسینگ را در رنگ های متفاوت درست کنید و برای تزیین انواع بیسکویت ، شیرینی و کیک استفاده کنید. در ادامه نمونه کوکی تزیین شده با رویال آیسینگ را مشاهده می کنید.

عکس کوکی تزیین شده با رویال آیسینگ

نکات تزیین با رویال آیسینگ

از بین بردن حباب ها

برای اینکه حباب های ایجاد شده روی سطح کوکی ها را از بین ببرید می توانید از خلال استفاده کنید و یا اینکه چند بار سینی حاوی کوکی ها را به آرامی به سطح بکوبید تا حباب ها از بین بروند و سطح آیسینگ کوکی ها یکدست شود.

نگهداری آیسینگ و کوکی ها

کوکی ها را بعد از تزیین بهتر است به مدت یک روز در محیط خشک قرار بدهید تا سفت شوند سپس آن ها را می توانید در نایلون های کوچک قرار بدهید و روی آن ها را با روبال بسته بندی و تزیین کنید. خود آیسینگ را می تواند در یک ظرف در بسته به مدت چند روز نگهداری کنید.



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : چهار شنبه 21 آذر 1397
.

طرز تهیه سوپ سبزیجات

سوپ سبزیجات ، دستور پخت سوپ سبزیجات با مرغ و بدون مرغ ، طرز تهیه سوپ سبزیجات خوشمزه و مجلسی ، soup sabzijat
دستور پخت سوپ سوپ سبزیجات با مرغ و جو پرک

سوپ سبزیجات یکی دیگر از سوپ های خوشمزه و پرطرفدار می باشد و با مواد و دستورات آشپزی متفاوتی پخته می شود. من همیشه برای سوپ سبزیجات ، از مرغ ، جو پرک ، کرفس و جعفری خرد شده استفاده می کنم. البته اگه مرغ موجود نداشتم از آب مرغ و یا عصاره مرغ آماده استفاده می کنم و سوپ های سبزیجاتی که درست می کنم خیلی خوشمزه و عالی می شود.

به هر حال اگر با طرز تهیه سوپ سبزجات آشنایی ندارید در این پست آموزش آشپزی بارونک ، طرز تهیه و مواد لازم سوپ سبزجات را آماده کرده ایم که شما می توانید با این آموزش آشپزی ، سوپ سبزیجات خوشمزه و لذیذ برای 4 نفر درست کنید.

 
مواد لازم سوپ سبزیجات
جو پرک یک پیمانه
کرفس خرده شده یک و نیم پیمانه
هویج خرد شده یک و نیم پیمانه
جعفری خرد شده 200 گرم
آب مرغ دو لیوان
سیر : دو حبه دو حبه
فلفل سیاه به میزان لازم
نمک به میزان لازم
مراحل تهیه سوپ سبزیجات

1. ایتدا هویچ را به صورت نگینی و ریز خرد می کنیم و کنار می گذاریم. همین طور کرفس را هم به صورت نگینی و خیلی ریز خرد می کنیم تا هم بهتر پخته شود و هم اینکه موقع خوردن زیر دندان نیاید. سیر را رنده می کنیم و جعفری را هم به صورت ریز خرد می کنیم. در صورتی که تمایل به اضافه کردن قارچ داشته باشید مقدار 200 گرم قارچ را به صورت اسلایسی خرد کنید و آن را هم کنار بگذارید.

2. حالا نوبت تهیه آب مرغ است برای این کار مقداری گوشت مرغ را در یک قابلمه به همراه پیاز خرد شده ، نمک ، فلفل ، زردچوبه و پودر سیر بر روی حرارت قرار می دهیم تا بپزد. بعد از پختن گوشت مرغ با استفاده از یک صافی ، آب مرغ را جدا می کنیم و کنار می گذاریم.

3. در این مرحله از پخت سوپ سبزیجات، جو را در یک قابلمه با مقداری کافی آب روی حرارت قرار می دهیم تا بپزد. مدت زمانی که برای پخت جو نیاز است تقریبا یک ساعت می باشد. بعد از پخت جو ، آب مرغ را به همراه کرفس ، هویج و سیر رنده شده به قابلمه جو اضافه می کنیم و مقداری نمک و فلفل سیاه هم اضافه می کنیم و بعدش صبر می کنیم تا هویج وکرفس با حرارت ملایم بپزد. (در صورت تمایل می توانید گوشت مرغ پخته شده را با دست ریش ریش کنید و در این مرحله به سوپ اضافه کنید)

4. بعد از پخت هویج و کرفس ، جعفری خرد شده را به همراه سس بشامل (انتهای همین پست آموزش تهیه سس بشامل را نوشتم) اضافه می کنیم. در صورتی که مایل به اضافه کردن قارچ باشید در این مرحله اضافه کنید و دوباره نمک و فلفل سوپ را اندازه می گیریم اگر کم بود دوباره اضافه می کنیم و بعدش صبر می کنیم تا سوپ با حرارت ملایم بپزد و جا بیفتد. بعد از پخت کامل سوپ سبزیجات ، مقداری آبلیمو ترش اضافه می کنیم و سپس آن را سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این سوپ خوشمزه لذت ببرید.



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : یک شنبه 18 آذر 1397
.
تعبیر دیدن طلا در خواب ، تعبیر خواب طلای شکسته و کهنه و نو برای دختر مجرد و زن باردار ، تعبیر گم کردن و پیدا انگشتر ، گردنبند و النگوی طلا ، tabire khab tala
تعبیر دیدن طلا در خواب چیست؟

دیدن خریدن و فروختن طلای نو, کهنه و شکسته از طلا فروشی ، هدیه گرفتن طلا برای دختر مجرد و زن باردار + گم کردن و دزیددن طلا تا گرفتن طلا از مرده از نمونه خواب های ما در رابطه با تعبیر خواب طلا می تواند باشد.

به هر حال اگر شما هم خواب طلا دیده اید ما در این پست بارونک ، کامل ترین تعبیر دیدن طلا در خواب را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب آماده کرده ایم که در ادامه به راحتی می توانید تعبیر خواب طلای خود را بیابید.


تعبیر دیدن طلا در خواب

محمد بن سیرین : تعبیر دیدن طلا در خواب برای مردها نشانه غرمت ، تاوان ، غم و ناراحتی می باشد اما تعبیر دیدن طلا در خواب برای زن ها خوب و نیکو می باشد.

اگر خواب ببینید که طلا به دست آورده اید یا اینکه کسی به شما طلایی داده است خواب شما نشانه این است که مال و اموال خود را از دست می دهید و یا باید تاوان چیزی را بدهید و یا اینکه ممکن است مورد خشم کسی قرار بگیرید.

لوک اویتنهاو : دیدن طلا در خواب نشانه دوست داشتن چیزهای بی ارزش است.

جابر مغربی درباره تعبیر خواب طلا می گوید :

دیدن طلا در خواب برای مردها خوب و برای زن ها بد می باشد. اگر شخصی خواب ببیند که طلا و نقره در یک جا جمع شده است آن شخص عزت و جاه و مقام بدست می آورد و اگر خواب ببیند که با طلاساز در حال معامله است نشانه این است که با مرد دروغگوئی سر و کار پیدا خواهد کرد.

حضرت دانیال می گوید : اگر خواب ببینید که پری به تو چیزی داده است که جنس آن از طلا و نقره و یا هر چیزی از این جنس باشد نشانه بهتر شدن بخت و اقبال شما می باشد.


تعبیر خواب خوردن طلا

ابراهیم کرمانی : خوردن طلا در خواب نشانه این است که به اندازه آن از مال و اموال ات را برای زن خودت خرج خواهی کرد.


تعبیر خواب ذوب کردن طلا

از دیدگاه ابراهیم کرمانی ذوب کردن طلا در خواب نشانه افتادن بر سر زبان ها می باشد.

لوک اویتنها : آب کردن و ذوب کردن طلا در خواب نشانه آسایش مادی است.


تعبیر خواب پیدا کردن طلا

آنلی بیتون می گوید : اگر خواب ببینید که طلا پیدا کرده اید نشانه این است که در کسب افتحار و ثروت با توانایی پیروز می شوید و یافتن رگه ای طلا در خواب نشانه این است که به شهرتی پر دردسر خواهید رسید.

منوچهر مطیعی : اگر خواب ببینید که مقداری طلا پیدا کرده اید یا اینکه در خواب مقداری طلا در جیب و کفش خود ببینید خواب شما نشانه این است که به اندازه حجم آن طلا ، مال و اموال شما از بین می رود و زیان خواهید دید.

همچنین می گوید : اگر کسی خواب ببیند که طلا و یا جسمی شبیه طلا پیدا کرده است آن شخص مجبور به پرداخت دیه و یا تاوان خواهد شد.

تعبیر خواب گم کردن طلا

آنلی بیتون : اگر خواب ببینید که طلا گم کردید نشانه این است که بخاطر سهل انگاری بهترین فرصت ممکن را در زندگی خود از دست خواهید داد.


تعبیر خواب امانت دادن طلا

اگر خواب ببینید که طلا به کسی امانت می دهید ، بدانید آن کس که طلا امانت گرفته به شما خیانت خواهید کرد.

معبر دیگری می گوید : اگر شخصی خواب ببیند که سکه طلا به او داده اند آن شخص به ریاست می رسد و اگر خواب ببیند که سکه طلا گرفته است ، اگر مریض باشد شفا می بابد.


تعبیر خواب هدیه گرفتن طلا

آنلی بیتون : اگر دختری مجردی خواب ببیند که کسی به او زیورالاتی از جنس طلا هدیه می دهد نشانه این است که با مردی ثروتمند ازدواج خواهد کرد.

لوک اویتنها می گوید : طلا هدیه گرفتن نشانه شرمساری می باشد.


تعبیر خواب طلا فروشی

اگر در خواب زرگر ببینید خواب شما نشانه این است که با مردی دروغ گو و لاف زن مواجه خواهید شد.


تعبیر خواب طلای شکسته

دیدن طلای شکسته شده در خواب در حالت کلی برای مردان خوب و برای زنان بد و نشانه شر و دردسر می باشد. اگر خواب ببینید که النگوی طلایی شکست این خواب نشانه طلاق و جدا شدن پسر و دختری در بین فامیل می باشد و اگر کسی خواب ببینید که النگوی طلا در دستان خودش شکست نشانه این است که با همسر خود دچار اختلاف نظر خواهد شد و با او بحث و مشاجره لفظی خواهد کرد.

همچنین پیدا کردن النگوی طلای شکسته شده نشانه روبرو شدن با دزد است و اگر خواب ببینید که النگوی طلای شکسته شده را برای فروختن به بازار می برید بدانید دزدی که آشنا است و بی آنکه خود شما متوجه بشوید مال شما را اندک اندک می دزدد.

و اگر خواب ببینید که از برادر ، خواهر ، دوست و آشنایی النگوی طلای شکسته شده و یا ضربه دیده هدیه می گیرید خواب شما نشانه این است که مال خودت را به کسی می دهید و اگر هم ندهید آن کس مال شما را می دزدد و می برد.



:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : شنبه 17 آذر 1397
.
سالاد تن ماهی با خیارشور ، سالاد تن ماهی با سیب زمینی ، سالاد تن ماهی با پیازچه ، طرز تهیه سالاد تن ماهی و مواد لازم ، salad tone mahi
دستور تهیه سالاد تن ماهی با سیب زمینی ، پیازچه و خیارشور

سالاد تن ماهی یکی از سالاد خوشمزه و محبوب می باشد و مواد اصلی این سالاد ، تن ماهی ، سیب زمینی ، خیارشور و پیازچه می باشد. برای سالاد تن ماهی معمولا از سس مایونز به همراه مقداری ماست خامه ای یا ماست موسیر استفاده می کنند.

به هر حال اگر با طرز تهیه و درست کردن سالاد تن ماهی آشنایی ندارید ما در این پست آموزش آشپزی بارونک ، طرز تهیه سالاد تن ماهی به همراه مواد لازم آن برای 4 نفر آماده کرده ایم که در صورت تمایل می توانید با این آموزش آشپزی ، همانند یک آشپز حرفه ای سالاد تن ماهی خوشمزه و عالی درست کنید.

طرز تهیه سالاد سزار خوشمزه
طرز تهیه سالاد سزار خوشمزه
سالاد سزار از سالاد های مجلسی و بسیار معروف ایتالیایی است که ...
مواد لازم سالاد تن ماهی
تن ماهی 1 عدد
سیب زمینی 2 عدد
پیازچه 7 عدد
خیارشو خرد شده نصف لیوان
شوید و جعفری خرد شده نصف لیوان
قوطی سبزیجات (نخود فرنگی ، ذرت و هویج ) 1 عدد
سس مایونز به میزان لازم
آبلیمو ترش به میزان لازم
فلفل و نمک به میزان لازم
مراحل تهیه سالاد تن ماهی

1. ابتدا سیب زمینی ها را به صورت آبپز می پزیم و وقتی کاملا خنک شدند آن ها را به صورت نگینی و ریز خرد می کنیم و کنار می گذاریم. سپس پیازچه ها را به صورت ظریف خرد می کنیم. (من از قسمت سبز پیازچه ها استفاده کردم)

2. تن ماهی را در یک قابلمه به همراه مقداری آب روی حرارت قرار می دهیم تا به مدت 20 دقیقه بجوشد و بپزد. بعد از خنک شدن ، درب تن ماهی را باز می کنیم و روغنش را جدا می کنیم. خیارشور را هم به صورت نگینی و ریز خرد می کنیم و کنار می گذاریم و در انتها شوید و جعفری را هم به صورت ریز خرد می کنیم.

3. پس از آماده کردن مواد سالاد حالا آن ها را باهم مخلوط می کنیم برای این کار در یک ظرف مناسب ، سیب زمینی خرده شده را به همراه پیازچه های خرد شده و تن ماهی باهم مخلوط می کنیم. سپس خیارشور را که از قبل به صورت نگینی خرد کردیم به همراه قوطی سبزیجات ، جعفری و شوید خرد شده اضافه می کنیم. در انتها مقداری آبلیمو ترش تازه + نمک و فلفل اضافه می کنیم و دوباره همه مواد را به آرامی مخلوط می کنیم.

4. در این مرحله از طرز تهیه سالاد تن ماهی ، باید سس سالاد را اضافه کنیم برای این کار 2 قاشق غذاخوری سس مایونز را به همراه 1 قاشق غذاخوری ماست خامه ای یا ماست موسیر در یک کاسه مخلوط می کنیم و سپس آن را به ظرف سالاد اضافه می کنیم و تمامی مواد را به آرامی باهم مخلوط می کنیم. البته مقدار سس کاملا سلیقه ای است و شما می توانید این سالاد تن ماهی را با مقدار سس خیلی کم و به صورت رژیمی درست کنید. امیداوریم از خوردن این سالاد خوشمزه و لذیذ لذت ببرید.



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : شنبه 17 آذر 1397
.

تعبیر خواب الماس

تعبیر دیدن الماس در خواب ، تعبیر خواب الماس قرمز, آبی, صورتی, سفید, بنفش, زرد در خواب ، تعبیر پیدا کردن و گم کردن الماس و جواهر در خواب
کاملترین تعبیر خواب الماس از دید معبران

تعبیر دیدنالماس و جواهر در خواب شامل خریدن و فروختن الماس ، دزدیدن, پیدا کردن, هدیه گرفتن و هدیه دادن الماس و دیدن الماس به رنگ های قرمز, سبز, صورتی, زرد, بنفش, سیاه و آبی در خواب می تواند از نمونه های خواب های ما در رابطه با تعبیر خواب الماس باشد.

به هر حال باید دید شما خواب الماس را با چه شرایط و ویژگی های دیده اید. ما در این پست بارونک ، کامل ترین تعبیر خواب الماس را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب آماده کرده ایم که در ادامه مشاهده می کنید.


تعبیر دیدن الماس در خواب

آنلی بیتون : در حالت کلی دیدن الماس در خواب نشانه موفقیت است. مگر اینکه خواب ببینید که از روی جسد کسی الماسی ربوده می شود دیدن الماس در این شرایط نشانه این است که دوستان ، شما را به بی وفایی و بد عهدی متهم خواهند کرد.

و اگر خواب ببینید که کیف پولتان پر از اسکناس های نو و الماس است علامت این است که شما دوستانی خواهید داشت که شعار آن ها در زندگی دمی خوش است و عشق های لطیف ، دنیا را برای شما به مکانی زیبا تبدیل خواهد کرد.

اما اگر یک زن ورزشکار خواب الماس ببیند نشانه این است که روزهایی لبریز از سعادت و موفقیت در پیش رو دارد و هدایایی باشکوه به او داده خواهد شد.

و اگر بازرگان و تاجری خواب الماس ببیند نشانه این است که او معاملات سود آوری انجام خواهد داد.

معبر دیگری بنام لیلا برایت می گوید :

دیدن الماس در خواب نشانه این است که شما روزهایی پر از خوشی و شادی در پیش رو دارید و اگر شخصی خواب ببینید که مقدار زیبادی الماس دارد یعنی اینکه سعادت و خوشبختی در انتظار آن شخص است.

در کتاب سرزمین رویاها نوشته شده است :

دیدن الماس در خواب نشانه ناکامی در زندگی شخصی می باشد.

داشتم الماس در خواب نشانه این است که کارها و معامله های شما به خوبی پیش خواهد رفت.


تعبیر خواب هدیه گرفتن الماس

آنلی بیتون : اگر شخصی خواب ببیند که صاحب قطعه ای از الماس شده است و آن را به او هدیه داده اند نشانه این است که آن شخص مورد لطف و احترام مقامات بالا قرار خواهد گرفت.

اما اگر یک دختر خواب ببیند که نامزدش به او الماس هدیه می دهد نشانه این است که ازدواج آن دختر با افتخار و سربلندی همراه خواهد شد.


تعبیر خواب گم کردن الماس

آنلی بیتون : اگر خواب ببینید که الماس خود را گم می کنید خواب شما نشانه رسوایی و مرگ خواهد بود.

کتاب سرزمین رویاها در این باره نوشته اند :

گم کردن الماس در خواب نشانه ناتوانی مالی و ناخوشی می باشد.


تعبیر خواب پیدا کردن الماس

اگر در خواب الماس پیدا کردید بدانید یک نفر واقعا عاشق شما است.


تعبیر خواب خریدن الماس

خریدن الماس در خواب نشانه غم است.


تعبیر خواب فروش الماس

فروختن الماس در خواب نشانه یک مصیبت بزرگ است.


تعبیر خواب دزدیدن الماس

دزدیدن الماس در خواب نشانه ضررهای بزرگ می باشد.


سایر موارد مربوط به تعبیر خواب الماس

  • داشتن الماس های بدل در خواب نشانه مرگ یک دشمن است.
  • داشتن مقدار زیادی الماس در خواب نشانه موفقیت و احترام است.
  • اگر خواب ببینید که دیگران مقداری زیادی الماس دارند نشانه این است که منفعت بزرگی نصیبان خواهد شد.

برخی از کاربران درباره تعبیر خواب الماس به رنگ های قرمز ، زرد ، صورتی ، بنفش و آبی سوال می پرسند در این باره باید بگوییم که تا به امروز هیچ کدام از معبرین درباره رنگ های الماس صحبتی نکرده اند و در کتاب های تعبیر خواب آن ها چیزی در مورد این موضوع نوشته نشده است.

شاید دلیل این موضوع نبود الماس به رنگ های مختلف در آن زمان بود. البته این استدلال هم درست است که رنگ الماس تفاوتی در تعبیر خواب الماس نداردو می توانید فارغ از رنگ الماس تعبیر خواب الماس خود را از قسمت بالا مشاهده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : چهار شنبه 14 آذر 1397
.

طرز تهیه ساندویچ مغز

ساندویچ مغز ، دستور پخت ساندویچ مغز و سرخ کردن مغز ، طرز تهیه ساندویچ مغز و زبان با قارچ ، sandwich magz
دستور پخت ساندویچ مغز مرحله به مرحله

ساندویچ مغز از ساندویچ های خوشمزه و لذیذ می باشد و طرفداران خاص خودش را دارد. این ساندویچ بیشتر مورد علاقه آقایان می باشد تا خانم ها. شما می توانید ساندویچ مغز را با توجه به ذائقه خود با مغز گوساله یا گوسفندی تهیه کنید و همچنین به آن مقداری گوشت زبان یا بناگوش اضافه کنید تا خوشمزه تر و لذیذتر شود.

به هر حال اگر با طرز تهیه ساندویچ مغز آشنایی ندارید ما در این پست آموزش آشپزی بارونک ، طرز تهیه و درست کردن ساندویچ مغز به همراه مواد لازم آن آماده کرده ایم که شما می توانید با استفاده از این آموزش آشپزی ، ساندویچ مغز خوشمزه و مخصوص برای 4 نفر درست کنید.

توجه : در صورتی که بخواهید ساندویچ مغز را برای 2 نفر درست کنید از یک چهارم مغز گوساله و یا نصف مغز گوسفندی استفاده کنید.

مواد لازم ساندویچ مغز
مغز 1 عدد
نان ساندویچی 4 عدد
پیاز 1 عدد بزرگ
آب 1 لیوان
جعفری به میزان لازم
لیموترش به میزان لازم
فلفل به میزان لازم
نمک به میزان لازم
کره به میزان لازم
مراحل تهیه ساندویچ مغز

1. ابتدا مغز گوساله یا گوسفندی خود را داخل قرار می دهیم تا سرد شود سپس پوست ، رگ و ریشه آن را تمییز می کنیم و می شوییم. پس از شستن کامل مغز ، آن را در یک ظرف مناسب با یک لیوان آب ، یک عدد پیاز از وسط نصف شده ، مقداری جعفری ، نمک و فلفل بر روی حرارت قرار می دهیم تا آب داخل قابلمه بجوشد.

2. پس از اینکه آب داخل قابلمه به جوش آمد یک ربع تا 20 دقیقه زمان نیاز است تا مغز به طور کامل بپزد. پس از پختن کامل مغز به وسیله صافی آب آن را جدا می کنیم و صبر می کنیم تا مغز به طور کامل خنک شود.

3. پس از خنک شدن مغز با یک چنگال آن را له می کنیم و سپس آن را در یک تابه با مقداری کره روی حرارت قرار می دهیم و تفت می دهیم تا کمی سرخ شود. سپس حرارت زیر تابه را خاموش می کنیم و مقداری آب لیمو ترش ، جعفری خرد شده ، نمک و فلفل اضافه می کنیم و همه مواد را مخلوط می کنیم.

4. در مرحله آخر از طرز تهیه ساندویچ مغز ، نان ساندویچی را از وسط برش می دهیم و مقداری مغز مخلوط شده داخل آن قرار می دهیم و روی مغز را با یک حلقه لیمو ترش و برگ جعفری تازه تزیین می کنیم و سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این ساندویچ مغز خوشمزه با سس دلخواه خود لذت ببرید.

نکات ساندویچ مغز

برخی از افراد موقع تفت دادن و سرخ کردن مغز با کره مقداری زعفران و قارچ هم اضافه می کنند. برخی دیگر هم موقع پختن مغز ، علاوه بر پیاز ، نمک ، فلفل و جعفری شده ترجیح می دهند چند حبه سیر هم اضافه کنند. شما هم با توجه به ذائقه خود می توانید زعفران و سیر اضافه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : چهار شنبه 14 آذر 1397
.

مدل لباس بافتنی بچه گانه

مدل لباس بافتنی بچه گانه دخترانه پسرانه ، عکس جدیدترین مدل های لباس دستبافت دختر پسر ، مدل ست بافتنی زیبا و شیک بچه گانه جدید
عکس انواع مدل لباس بافتنی بچه گانه دخترانه پسرانه مد روز

با رسیدن فصل پاییز و زمستان بازار لباس های بافتنی و دستبافت گرم می شود و آن دسته از خانم های ایرانی که بافتنی بلد هستند شروع به بافتن لباس های گرم برای فرزند پسر یا دختر خود می کنند. برای لباس های بافتنی به دلیل تنوع در نوع بافت و ظاهر مدل های بسیار متنوعی وجود دارد و شما اگر بافتنی بلد باشد می توانید انواع مدل بافتنی بچه گانه برای کودک خود ببافید.

ما در این پست بارونک در بخش مدل لباس بچه گانه ، عکس انواع مدل لباس بافتنی شامل مدل بلوز بچه گانه ، مدل شوار دخترانه و پسرانه ، مدل شال و کلاه بافتنی ، مدل سارافون بافتنی ، مدل پلیور و ژاکت بافتنی ، مدل سرهمی بافتنی ، مدل کت ، پالتو ، سویشرت ، کاپشن بافتنی ، مدل دامن بافتنی و ... آماده کرده ایم که می توانید در ادامه این مدل های زیبا را مشاهده کنید.

مدل پالتو بافتنی دخترانه ، عکس پالتو بافتنی بچه گانه

مدل پالتو بافتنی دخترانه ، مدل بلوز بلند بافتنی بچه گانه

مدل شنل بافتنی بچه گانه دخترانه جدید

مدل بلوز و شلوار بافتنی پسرانه ، مدل شال و کلاه و دستکش بافتنی پسرانه جدید

مدل بلوز و شلوار بافتنی بچه گانه پسرانه به همراه دستکش و کلاه

مدل سارافون بافتنی دخترانه ، مدل های جدید لباس بافتنی

مدل لباس بافتنی جدید ، مدل سویشرت بافتنی پسرانه دخترانه

ایده برای لباس بافتنی

اگر برای لباس بافت فرزند پسر یا دختر خود به دنبال ایده ای خاص و زیبا هستید ما در این پست بارونک زیباترین و جدیدترین مدل های لباس بافتنی بچه گانه در انواع مدل های دخترانه و پسرانه آماده کرده ایم که شما می توانید با دیدن این مدل ها برای بافت لباس کودک خود ایده بگیرد.

امروزه خیلی از خانم های ایرانی با یاد گرفتن هنر بافتن ، برای فرزندشان لباس های بافتنی در انواع رنگ و مدل های زیبا می بافند. چرا شما نتوانید برای کودک خود بافتنی ببافید؟ لباس های بافتنی دستبافت نسبت به لباس های بازاری ، علاوه بر اینکه مقرون به صرفه هستند بسیار گرم هم می باشند و از فرزند شما در برابر سرما محافظت خواهند کرد.

انواع مدل لباس بافتنی دخترانه زیبا ، مدل سارافون و لباس بافتنی جدید بچه گانه

مدل لباس بافتنی پسرونه ، ست بلوز و شلوار و کلاه بافتنی پسرانه

عکس مدل ست لباس بافتنی بچه گانه پسرانه - مدل بافتنی بچه گانه مجلسی زیبا و اسپرت

گلچین زیباترین مدل لباس بافتنی بچه گانه

عکس مدل لباس بافتنی بچه گانه دخترانه

عکس انواع مدل بلوز و شلوار بافتنی پسرانه شیک ، انواع لباس بافتنی پسرانه

مدل لباس های بافتنی ویژه شب یلدا

مدل سارافون بافتنی بچه گانه دخترانه طرح شب یلدا

گالری جدیدترین مدل های لباس بافتنی ، مدل دامن و سارافون بافتنی زیبا

مدل سرهمی بافتنی ، مدل لباس بافتنی جدید شیک و زیبا

مدل بلوز بافتنی ، مدل شلوار بافتنی ، لباس بافتنی جدید

مدل بافتنی پسرانه زیبا ، مدل بلوز و شویشرت بافتنی کلاه دار صورتی شیک

مدل سارافون بافتنی دخترانه جدید ، مدل لباس بافتنی پالتو بچه گانه

مدل پالتو بافتنی بچه گانه دخترانه

مدل لباس بافتنی شیک و زیبا

مدل لباس بافتنی ، مدل سویشرت بافتنی دخترانه زیبا و شیک

عکس سارافون بافتنی بچه گانه دخترانه

مدل بافتنی بچه گانه

مدل سویشرت بافتنی ، مدل سرهمی بافتنی

مدل سرهمی بافتنی پسرانه زیبا و شیک مدل روز

عکس انواع مدل دامن و بلوز بافتنی جدید و زیبا

لباس بافتنی برای بچه دختر

انواع مدل لباس بافتنی دخترانه ، مدل بافتنی بچه گانه دخترانه

 



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : سه شنبه 13 آذر 1397
.
لاله اسکندری ، بیوگرافی و عکس لاله اسکندری و همسرش ، فرزند لاله اسکندری ، پدر و مادر لاله اسکندری ، خواهر و برادر لاله اسکندری
عکس لاله اسکندری

لاله اسکندری متولد سال 1354 در تربت حیدریه است . او در یک خانواده 7 نفره بزرگ شده است. پدرش عبدالواحد اسکندری پس از سال ها تدریس بازنشسته شده بود و در سال 95 فوت کرده است. دو خواهر هنرمند به نام های ستاره اسکندری و سارا اسکندری دارد که ستاره بازیگر و سارا چهره پرداز می باشد.

سیامک اسکندری تنها برادر لاله اسکندری است و در حرفه عکاسی مشغول به تحصیل است. لاله اسکندری فارغ التحصیل رشته طراحی گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی تهران می باشد. لاله اسکندری برعکس خواهرش متاهل می باشد و در سال 1390 با شخصی بنام سامان فیروزی ازدواج می کند و این زوج تا به امروز بچه دار نشده اند و هیچ فرزندی ندارند.

خانم اسکندری اولین کار بازیگری خود را با بازی در فیلم متولد ماه مهر در سینما به کارگردانی احمدرضا درویش و در سال 1378 شروع کرد. او علاوه بر بازیگری در زمینه هنرهای تجسمی فعالیت می کند و در چندین نمایشگاه عکس ، نقاشی و موزاییک در ایران و سایر کشورها نظیر سوئد و آمریکا شرکت کرده است.

عکس لاله اسکندری و همسرش ، همسر لاله اسکندری کیست؟ ، لاله اسکندری و شوهرش ساسان فیروزی

لاله اسکندری و همسرش ساسان فیروزی

لاله اسکندری و خواهرش ، عکس لاله اسکندری و خواهرش ستاره اسکندری

لاله اسکندری و ستاره اسکندری

ماجرای آشنایی و ازدواج با ساسان فیروزی

لاله اسکندری در این باره می گوید : من فارغ التحصیل رشته گرافیک هستم و علاقه زیادی به این رشته دارم و در بخش دکوراسیون و کارهای موزاییک و چیدمان خانه و بخش زیبایی شناسی آن سال های زیادی است فعالیت می کنم.

برای همین به دیدن آثاری از این قبیل بسیار علاقه مند هستم و برای همین تصمیم گرفتم در سال 1386 به نمایشگاهی که در تبریز در همین موضوع برپا شده بودم بروم تا ببینم می توانم در خارج از تهران هم فعالیت داشته باشم. شرکت ساسان هم در این نمایشگاه غرفه داشت.

من پس از بازدید از غرفه آن ها تصمیم گرفتم به شرکت آن ها بروم تا با این نوع فعالیت هم آشنا شوم. و نهایتاً اینکه با شرکت ساسان مشعول به کار شدم و یکسری کارهای تبلیغاتی باهم انجام دادیم و به واسطه همین کار بیشتر باهم آشنا شدیم و در نهایت ازدواج کردیم.

علت طلاق سحر دولتشاهی از رامبد
علت طلاق سحر دولتشاهی از رامبد
طلاق سحر دولتشاهی و رامبد جوان در سال 1393 پس از 6 سال زندگی ...

لاله اسکندری ، عکس پدر لاله اسکندری

عکس مرحوم پدر لاله اسکندری

جشن سالگرد ازدواج لاله اسکندری و همسرش

لاله اسکندری در اردیبهشت 1397 با انتشار عکسی در صفحه شخصی اش به مناسب هفتمین سالگرد ازدواجش نوشت : چه زود هفت سال گذشت ، هفت سال باهم روزهای تلخ و شیرین زیادی را تجربه کردیم و امیدوارم سالیانی طولانی در کنار هم باشیم ساسان نازنین ...



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : سه شنبه 13 آذر 1397
.

طرز تهیه کیک کدو حلوایی

کیک کدو حلوایی ، دستور پخت کیک کدو حلوایی ، طرز تهیه و مواد لازم کیک کدو حلوایی بدون ماست ، cake-kado-halvaei
آموزش دستور پخت کیک کدو حلوایی مرحله به مرحله

کیک کدو حلوایی یکی از انواع کیک های خوشمزه و فصلی می باشد و طرفداران خاص خودش را دارد. در پخت این کیک به دلیل اینکه از کدو حلوایی استفاده می شود بسیار مقوی و مغذی می باشد و می توانید کیک کدو حلوایی را به همراه چایی داغ به عنوان یک عصرانه عالی در روزهای سرد پاییز و زمستان سرو کنید.

ما قبلا در بارونک طرز تهیه کیک اسفناج و کیک تولد خامه ای را منتشر کردیم و امروز هم دستور تهیه کیک کدو حلوایی مخصوص روزهای سرد سال را آماده کرده ایم که در ادامه مشاهده می کنید. برای کیک کدو حلوایی روش های پخت متفاوتی وجود دارد برای مثال برخی افراد کیک کدو حلوایی را بدون فر در قابلمه یا تابه و بر روی گاز درست می کنند و یا حتی برخی دیگر آن را به همراه ماست و به صورت رژیمی درست می کنند.

به هر حال اگر با طرز تهیه و پخت کیک کدو حلوایی آشنایی ندارید ما در این دستور شیرینی پزی بارونک ، طرز تهیه کیک کدو حلوایی را به همراه مواد لازم آماده کرده ایم که شما با این آموزش شیرینی پزی می توانید کیک کدو حلوایی خوشمزه و مخصوص همانند یک شیرینی پز حرفه ای درست کنید.

مواد لازم کیک کدو حلوایی
آرد سه صفر  2 پیمانه
کدوحلوایی پخته و پوره شده 1 پیمانه
تخم مرغ 4 عدد
بیکینگ پودر 1 قاشق چایخوری
جوش شیرین 1 قاشق چایخوری
نمک 1 پنس
وانیل یک چهارم قاشق چایخوری
شکر 1 پیمانه
روغن مایع 1 پیمانه
گردو نگینی خرد شده به میزان لازم
مراحل تهیه کیک کدوحلوایی

1. برای این کیک به یک پیمانه کدو حلوایی پخته و پوره شده بدون آب نیاز داریم برای این کار حدود نیم کیلو کدو حلوایی را پوست می گیریم و پس از خرد کردن در یک قابلمه مناسب می ریزیم و بر روی حرارت قرار می دهیم تا بپزد. توجه کنید برای پخت کدو حلوایی وقتی آب قابلمه به طور کامل تبخیر شد کدو حلوایی ها را تا داغ است له و پوره می کنیم. (پوره کدو حلوایی باید بدون آب باشد وگرنه کیک خمیر خواهد شد)

2. بعد از آماده کردن و پختن کدو حلوایی ، فر را بر روشن می کنیم و بر روی درجه 175 سانتی گراد تنظیم می کنیم تا گرم شود. نکته دیگری هم که باید در پخت کیک کدو حلوایی رعایت کنید این است که باید همه مواد از قبل به دمای محیط رسیده باشند. برای شروع آرد را سه مرتبه الک می کنیم و آرد الک شده را همراه بیکینگ پودر ، نمک و جوش شیرین با همزن دستی مخلوط می کنیم و آن را کنار می گذاریم.

3. سپس در یک ظرف جدا تخم مرغ ، شکر و وانیل را باهم مخلوط می کنیم و با دور تند همزن هم می زنیم تا کرمی رنگ شود. و بعدش به ظرف تخم مرغ ، روغن اضافه می کنیم و به مدت دو دقیقه دیگر با دور تند همزن هم می زنیم و پس از آن پوره کدو حلوایی بدون آب را اضافه می کنیم و هم می زنیم و در انتها ظرف حاوی آرد را به آرامی و در سه مرحله اضافه می کنیم و دوباره هم می زنیم. گردو را به صورت نگینی و ریز خرد می کنیم و در دومین و سومین مرحله اضافه کردن آرد ، گردو را هم اضافه می کنیم.

4. پس از آماده کردن مایه کیک ، کف قالبی را که برای پخت کدو حلویی در نظر گرفتیم چرب می کنیم و کمی هم آرد می پاشیم و سپس مایه کیک را داخل قالب ریخته و به مدت 45 تا 60 دقیقه داخل فر گرم شده می گذاریم بپزد. در این مدت خلال دندان را داخل کیک فرو ببرید اگر تمیز از کیک خارج شد کیک کدو حلوایی شما به طور کامل پخته است. منبع



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : یک شنبه 11 آذر 1397
.

 

آش رشته با کوفته قلقلی ، طرز تهیه آش رشته با کوفته قلقلی ، دستور پخت آش رشته با کوفته ریزه ، مواد لازم آش رشته با کوفته قلقلی ، ash reshteh kofte gelgeli

دستور پخت آش رشته با گوشت چرخ کرده کوفته ریزه

آش رشته با کوفته قلقلی طعم بسیار لذیذ ، بی نظیر و عالی دارد و خوردن این آش را برای کسانی که عاشق آش رشته هستند توصیه می کنیم. مطمئن باشید با خوردن آش رشته با کوفته ریزه دیگر هیچ وقت آش رشته بدون کوفته را نخواهید خورد و خوردن آن را مثل ما به همه توصیه خواهید کرد.

ما قبلا در بارونک طرز تهیه آش رشته سنتی را نوشتیم و امروزم در بخش آموزش آشپزی بارونک ، طرز تهیه و دستور پخت آش رشته با کوفته قلقلی را آماده کرده ایم که شما با این آموزش آشپزی می توانید برای 4 نفر آش رشته خوشمزه و مخصوص همانند یک آشپز حرفه ای درست کنید.

مواد لازم آش رشته کوفته قلقلی – 4 نفر
نخود نصف پیمانه
لوبیا چیتی نصف پیمانه
عدس نصف پیمانه
آب قلم 4 پیمانه
آب 5 لیوان
گوشت چرخ کرده 200 گرم
سبزی خرد شده ۵۰۰ گرم
پیازداغ به مقدار نیاز
رشته آشی 400 گرم
کشک 2 پیمانه
نعناع داغ به میزان لازم
سیرداغ به میزان لازم
فلفل سیاه به میزان لازم
زردچوبه به میزان لازم
نمک به میزان لازم
مراحل تهیه آش رشته با کوفته قلقلی

1. برای تهیه این آش خوشمزه ، ابتدا باید حبوبات را از یک شب قبل خیس کنید و سعی کنید چند باری آبشان را عوض کنید تا هم نفخش برود و هم موقع پخت راحت تر پخته شوند.

2. برای شروع در یک قابلمه مناسب ، نخود و لوبیا چیتی را به همراه 5 پیمانه آب بر روی حرارت می گذاریم تا به جوش بیاید. وقتی آب داخل قابلمه به جوش آمد حرارت زیر قابلمه را کم می کنیم و درب قابلمه را می گذاریم تا حبوبات با حرارت ملایم بپزند.

3. بعد از اینکه نخود و لوبیا چیتی تقریبا نیم پز شدند عدس را همراه آب قلم به قابلمه آش اضافه می کنیم و صبر می کنیم تا این بار حبوبات به طور کامل بپزند. البته در 30 دقیقه آخر پخت ، سبزی خرده شده را به مواد داخل قابلمه اضافه می کنیم و بعد از چند دقیقه نصف پیاز داغ را همراه مقداری نمک ، فلفل و زردچوبه اضافه می کنیم و منتظر می مانیم تا همه مواد به خوبی با حرارت ملایم بپزند.

4. در این مدت زمان 200 گرم گوشت چرخ کرده را همراه یک عدد پیاز رنده شده و مقداری نمک و فلفل ورز می دهیم و با دست گوشت ورز داده شده را به شکل کوفته های ریز و قلقلی در می آوریم و سپس کوفته های آماده شده را در یک تابه با مقداری روغن سرخ می کنیم و بر روی حوله های کاغذی قرار می دهیم تا روغن اضافی آن ها گرفته شود. سپس آن ها را کنار می گذاریم و به ادامه مراحل پخت آش رشته کوفته قلقلی می پردازیم.

5. در اواخر پخت حبوبات و سبزی ، رشته آش را به قابلمه آش اضافه می کنیم و مرتب هم می زنیم و اجازه می دهیم تا آش با حرارت کم بپزد. همچنین در این مرحله نیمی از کشک را با مقداری از آب آش رقیق می کنیم و در انتهای پخت به آش اضافه می کنیم.

6. بعد از اینکه آش به خوبی پخت و جا افتاد آن را در ظرف سرو می کشیم و روی آن را با کوفته قلقلی سرخ شده ، نعنا داغ ، سیر داغ ، پیاز داغ و کشک تزیین می کنیم و سپس آن را سرو می کنیم. امیدوارم از خوردن این آش رشته کوفته قلقلی لذت ببرید.

نکات پخت آش رشته کوفته قلقلی

سبزی آش

سبزی این آش شامل تره ، جعفری ، اسفناج و گشنیز به نسب های مساوی می باشد. برای راحتی پخت شما می توانید سبزی آش را از سبزی فروشی های معتبر به صورت آماده و خرد شده هم بخرید و استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : جمعه 9 آذر 1397
.

 

تعبیر خواب برهنه بودن ، تعبیر خواب برهنگی دختر و پسر زیبا ، تعبیر خواب برهنه شدن همسر و شوهر در خواب ، tabir khab berahnegi

 

کامل ترین تعبیر خواب برهنه شدن و لخت بودن عورت

دیدن برهنه بودن خود ، مرد ، زن ، همسر و شوهر ، برهنه بودن مرده و میت ، پا و معلوم بودن عورت (اندام تناسلی) مرد و زن ، و برهنه راه رفتن و دویدن مردان و زنان لخت در خواب می تواند از نمونه خواب های متدوال ما در رابطه با خواب برهنگی و برهنه بودن باشد و باید دید شما خواب برهنگی و برهنه شدن را با چه شرایطی دیدید.

ما در این پست بارونک ، تعبیر خواب کامل برهنگی ، برهنه بودن و لخت شدن پسر و دختر زیبا و زشت + برهنه بودن شوهر و همسر را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب آماده کرده ایم که می توانید در ادامه تعبیر خواب دقیق خود را مشاهده کنید.


تعبیر خواب لخت بودن

محمد بن سیرین : اگر خواب ببینید که برهنه هستید و از مردم خجالت می کشید این خواب نشانگر این است که شما به زودی قصد رفتن به سفر حج خواهید کرد. و اگر در کنار مرد پاکدامن و عفیف باشی و این خواب را ببینید گناه شما بخشیده می شود و اگر آن مرد درستکار و صالح نباشد تعبیر این خواب خوب نیست.

امام صادق (ع) می گوید: اگر مرد صالح و پاکدامنی خواب ببینید که برهنه و لخت است تعبیر این خواب خیر و خوبی است ولی اگر آن مرد مفسد و بدکردار باشد و چنین خوابی ببیند تعبیرش رسوائی و بدی است.

همچنین می فرماید : اگر مرد بیماری خواب ببیند که برهنه است این خواب نشانه این است که به زودی از دنیا خواهد رفت.

ابراهیم کرمانی دیدن برهنه بودن و لخت بودن در خواب را بر سه وجه تعبیر می کند :

  • اگر خواب ببینید که برهنه هستید و در طلب دنیا و مادیات هستید این خواب نشانه غم و اندوه می باشد.
  • اگر خواب ببینید که بخاطر بیماری برهنه شده اید یعنی اینکه به زودی از دنیا خواهید رفت.
  • اگر خواب ببینید که برهنه و جنب شده اید یعنی اینکه در کار خودت دچار سرگردانی و عجز خواهید شد.

اسماعیل بن اشعث : اگر خواب ببینید که لباس خود را از دست داده اید و یا اینکه آن را از بدنت در آورده اند و برهنه شده اید این خواب نشانه این است که قدر و ارزش تو کم می شود و دچار حقارت و خواری خواهی شد.

منوچهر مطیعی تهرانی درباره برهنه بودن در خواب می گوید :

اگر کسی در خواب خودش را برهنه ببیند یعنی اینکه مردم او را همان طور که هست خواهند شناخت و اگر در خواب برهنه بودیم و لباس پوشیدیم یعنی اینکه از گزند و آسیبی در امان خواهیم ماند. همچنین می گوید اگر در خواب برهنه و لخت بودیم و کسی به ما لباس پوشاند یا اینکه خودمان لباس پوشیدیم به لطف کسی از رسوائی نجات خواهیم یافت.

در حالت کلی دیدن بدن برهنه دیگران در خواب نشانه این است که از شخصیت نهانی دیگران آگاهی پیدا می کنیم و لخت شدن در خواب نشانه این است که خودمان کاری انجام می دهیم که بر سر زبان ها می افتیم و دیگران درباره ما حرف می زنند و از ما بدگوئی می کنند.


تعبیر خواب برهنه بودن عورت (آلت تناسی)

جابر مغربی : برهنه بودن و معلوم بودن عورت در خواب نشانه رنج ، سختی و رسوائی می باشد. اما اگر عورت پوشیده باشد این خواب برای مرد درستکار و صالح خوب است ولی برای شخص فاسق بد می باشد.

منوچهر مطیعی تهرانی می گوید : اگر خواب دیدیم که برهنه هستیم ولی عورت ما پوشیده است این خواب نشانه این است که از چیزی می ترسیم که فاش شدن آن رسوائی نمی آورد.

معبر دیگری می گوید :

اگر خواب ببینید که عورت شما معلوم است و مردم آن را می بینند این خواب نشانه این است که راز تو فاش می شود. ولی اگر خواب ببینید که عورت خود را پوشانده اید یعنی اینکه راز شما مخفی و پوشیده می ماند.

همچنین می گوید : اگر خواب ببینید که عورت شما ظاهر شده ولی زود آن را پوشاندید و کسی آن را ندید این خواب نشانه این است که اگر بیمار بودید بهبود پیدا می کنید و اگر بدهکار بودید بدهی خود را پرداخت می نمایید و یا اگر دچار ترس و بیم شده اید در امان خواهید بود.


تعبیر خواب برهنه بودن همسر

اگر خواب ببینید که ز ن شما برهنه است یعنی اینکه اعضای فامیل درباره شما حرف می زنند.


تعبیر خواب برهنه بودن دختر

برهنه بودن یک دختر جوان و زیبا نشانه تکبر و خودخواهی است.



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : جمعه 9 آذر 1397
.

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه آش کشک محلی

آش کشک ، آش کشک خوشمزه شمالی ، دستور پخت آش کشک ، آموزش آشپزی آش کشک ، ash kashk

 
دستور پخت مرحله به مرحله آش کشک ساده

آش کشک از آش های سنتی و خوشمزه کشورمان می باشد که دستور پخت ساده و آسانی دارد. آش کشک همانند آش رشته در مناطق مختلف کشورمان همانند مازندران ، شیراز ، اصفهان ، شهرکرد ، تبریز و ... با دستورات پخت متفاوتی طبخ می شود.

اگر با طرز تهیه آش کشک آشنایی ندارید ما در این پست آشپزی بارونک ، طرز تهیه و درست کردن آش کشک به همراه مواد لازم آماده کرده ایم که شما با این آموزش آشپزی می توانید آش کشک خوشمزه و مخصوص همانند یک آشپز حرفه ای برای 5 تا 6 نفر درست کنید.

مواد لازم آش کشک
جو دو و نیم لیوان
عدس یک لیوان
سبزی آش نیم کیلو
لوبیا چیتی یا قرمز دو لیوان
کشک یک و نیم لیوان
نخود 2 لیوان
پیاز 2 عدد بزرگ
نعنا خشک به میزان لازم
روغن مایع به میزان لازم
زردچوبه به میزان لازم
فلفل قرمز به میزان لازم
نمک به میزان لازم
مراحل تهیه آش کشک

1. برای تهیه آش کشک حبوبات شامل جو ، نخود و لوبیا را از یک شب خیس می کنیم تا علاوه بر اینکه نفخ شون برود راحت تر پخته شوند. برای شروع جو را در یک قابلمه به همراه یک لیوان عدس و 3 لیوان سبزی آش خرده شده روی حرارت قرار می دهیم تا هم جو و عدس نرم تر شود و هم سبزی بپزد.

2. بعد از اینکه جو و عدس پختند لوبیا چیتی یا قرمز و نخود از قبل پخته شده را اضافه می کنیم و کمی هم زردچوبه می زنیم و بعدش اجازه می دهیم تا آش با حرارت ملایم بپزد. در این مدت زمان پیاز داغ و نعنا داغ دست می کنیم البته من برای پیاز داغ چند حبه سیر رنده کردم و اضافه کردم. کشک را هم قبل از اضافه کردن باید گرم کنیم تا موقع اضافه کردن به اصلاح کشک نپرد. برای این کار کشک را با دو ملاقه از آش در یک ظرف جدا مخلوط می کنیم تا کشک گرم شود.

3. در این مرحله کشک گرم شده را به قابلمه آش اضافه می کنیم و خوب هم می زنیم. من کشک یک و نیم لیوان اضافه کردم. شما می توانید با توجه به سلیقه خود یک لیوان و یا بیشتر اضافه کنید. فقط یادتان باشد بعد از اضافه کردن کشک نمک آش را اندازه بگیرید و در صورت نیاز نمک اضافه کنید چون کشک به خودی خود نمک دارد. بهتر است مقداری فلفل قرمز هم اضافه کنید.

4. بعد از اضافه کردنکشک نصف پیاز داغ و نعنا داغ آماده شده را به آش اضافه می کنیم و بعدش صبر می کنیم تا آش با حرارت ملایم بپزد و به خوبی جا بیفند. بعد از پخت آش حرارت زیر قابلمه آش را خاموش کنید و آن را در ظرف سرو بکشید و روی آن را با نصف پیاز داغ و نعنا داغ باقی مانده تزیین کنید و سپس سرو کنید. امیدواریم از خوردن این آش کشک خوشمزه و عالی لذت ببرید.



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : جمعه 9 آذر 1397
.

طرز تهیه کیک اسفناج خوشمزه و منحصر به فرد

کیک اسفناج ، کیک اسفناج با خامه فرم گرفته ، طرز تهیه کیک اسفناج خوشمزه ، دستور تهیه و پخت کیک اسفناج ، cake esfenaj
دستور پخت کیک اسفناج با خامه مرحله به مرحله

کیک اسفناج یا همون کیک سبز یکی از کیک های خوشمزه و خاص می باشد که اگر شما این کیک را مطابق این آموزش درست کنید به هیچ وجه طعم اسفناج موقع خوردن کیک احساس نخواهید کرد و شما می توانید این کیک را برای فرزند خود که علاقه ای برای خوردن اسفناج ندارد با عنوان کیک سبز سرو کنید.

کیک اسفناج ، کیک بسیار خوشمزه و شیکی می باشد و کمتر کسی پیدا می شود که با دستور پخت کیک اسفناج یا همون کیک سبز آشنایی داشته باشد. شما می توانید با این کیک از مهمان های خود پذیرایی کنید و آن ها را شگفت زده کنید.

اگر با طرز تهیه کیک اسفناج آشنایی ندارید ما در این آموزش شیرینی پزی بارونک ، طرز تهیه کیک اسفناج خوشمزه به همراه مواد لازم را قرار دادیم که شما به وسیله این آموزش می توانید به تنهایی همانند یک شیرینی پز حرفه ای ، کیک اسفناج خوشمزه و عالی درست کنید.

مواد لازم کیک اسفناج
تخم مرغ 3 عدد
برگ اسفناج بدون ساقه یک پیمانه پر
شکر 1 پیمانه
روغن مایع سه چهارم پیمانه
وانیل یک چهارم قاشق چایخوری
آبلیمو ترش 1 قاشق غذاخوری
آرد سفید سه صفر 2 پیمانه
بیکینگ پودر 2 قاشق چایخوری
نمک یک چهارم قاشق چایخوری
مراحل تهیه کیک اسفناج

1. ابتدا همه مواد را از یخچال خارج می کنیم تا به دمای محیط برسند و فر را با دمای 175 درجه سانتی گراد روشن می کنیم تا گرم شود. برای شروع اسفناج ها را خرد می کنیم و در پیمانه می ریزیم و آن ها را با دست فشرده می کنیم تا یک پیمانه پر ، برگ اسفناج داشته باشیم.

2. سپس یک پیمانه اسفناج را به وسیله میکسر همراه روغن مایع و آبلیمو ترش پوره می کنیم و اسفناج های پوره شده را کنار می گذاریم. همچنین آرد را به همراه نمک و بکینگ پودر مخلوط می کنیم و 3 مرتبه آن را الک می کنیم و کنار می گذاریم.

3. در این مرحله تخم مرغ ها را همراه وانیل و شکر با دور تند همزن به مدت 5 دقیقه هم می زنیم تا مایه کرم رنگ و روشن تبدیل شود. سپس مخلوط پوره اسفناج را اضافه می کنیم و به مدت یک دقیقه دیگر با همزن هم می زنیم تا مخلوط یکنواختی داشته باشیم.

4. بعد از اضافه کردن مخلوط پوره اسفناج ، مخلوط آرد را به آرامی و در 3 مرحله اضافه می کنیم و به آرامی هم می زنیم تا همه مواد باهم مخلوط شوند و مایه کیک یکنواخت و یکدستی داشته باشیم.

5. بعد از آماده کردن مایه کیک اسفناج ، اکنون کف قالبی که برای پخت در نظر گرفته اید کمی چرب می کنیم و کاغذ روغنی می اندازیم. پس از آن مایه کیک را به آرامی داخل قالب می ریزیم و به مدت تقریبا 45 تا 60 دقیقه داخل فر گرم شده می گذاریم تا بپزد. برای اطمینان از پخت کیک می توانید خلال دندان را داخل کیک فرو ببیرید و اگر خلال دندان تمییز خارج شد یعنی اینکه کیک اسفناج شما کاملا پخته است.

6. بعد از اینکه کیک اسفناج به خوبی پخت آن را از فر خارج می کنیم و بعد از کمی خنک شدن از قالب در می آوریم و روی آن را با خامه فرم گرفته و دانه های انار تزیین می کنیم. امیداویم از خوردن این کیک خوشمزه و خاص لذت ببرید.



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : جمعه 9 آذر 1397
.

طرز تهیه سوپ اسفناج

سوپ اسفناج ، طرز تهیه سوپ اسفناج با خامه ، دستور پخت سوپ اسفناج خوشمزه و مخصوص ، soup esfenaj
 دستور پخت سوپ اسفناج با خامه و جو پرک

سوپ اسفناج از سوپ های خوشمزه و کم کالری می باشد که این سوپ همانند سوپ ورمیشل در شهرهای ایران با مواد مختلفی طبخ می شود. وقتی هوا سرد می شود بازار سوپ و آش های ایرانی گرم می شود و سوپ اسفناج هم یکی از این سوپ هاست. در شهرهای مختلف ایران سوپ اسفناج را با مواد مختلفی همچون اسفناج ، خامه ، شیر ، قارچ ، پیازچه ، سیب زمینی ، تره فرنگی و کرفس درست می کنند.

من اضافه کردن این همه مواد مختلف را به هیچ وجه پیشنهاد نمی کنم چون باعث می شود طعم سوپ اسفناج به کل عوض شود. من برای پخت سوپ اسفناج همیشه از دستوری که برایتان در ادامه قرار دادم استفاده می کنم و واقعا سوپ های اسفناجی که با این روش درست می کنم خیلی خوشمزه و خوش طعم می شود.

به هر حال اگر با طرز تهیه سوپ اسفناج آشنایی ندارید ما در این آموزش آشپزی بارونک ، طرز تهیه و درست کردن سوپ اسفناج خوشمزه و خوش طعم را برای شما آماده کرده ایم که شما با این آموزش آشپزی می توانید به تنهایی سوپ اسفناج خوشمزه و خوش طعم همانند یک آشپز حرفه ای درست کنید.

مواد لازم سوپ اسفناج
اسفناج نیم کیلو
جو پرک ۲ قاشق غذاخوری
آب مرغ ۳ لیوان
خامه ۳ قاشق غذاخوری
سیر ۱ حبه
کره ۲۰ گرم
پیاز ۱ عدد
نمک به میزان لازم
فلفل سیاه به میزان لازم
مراحل تهیه سوپ اسفناج

1. ابتدا اسفناج ها را پس از تمیز کردن و شستن آبکش می کنیم و در قابلمه مناسب به صورت درب باز بر روی حرارت قرار می دهیم تا اسفناج ها بپزدو وقتی اسفناج ها پخت آن ها را داخل غذاسازی می ریزیم و به طور کامل پوره می کنیم و سپس کنار می گذاریم.

2. پس از پخت اسفناج ها در یک قابلمه ، جو پرک را همراه آب مرغ روی حرارت قرار می دهیم تا جو پرک هم بپزد. پیاز را هم به صورت نگینی و ریز خرد کنید و کنار بگذارید. سیر را هم با رنده به صورت ریز رنده کنید و آن را هم کنار بگذارید.

3. پس از اینکه مواد سوپ را آماده کرده ایم کره را همراه پیازهای خرد شده در داخل قابلمه ای که برای پخت سوپ آماده کرده ایم بر روی حرارت قرار می دهیم و تفت می دهیم سپس سیر رنده شده را هم به قابلمه سوپ اضافه می کنیم و دوباره تفت می دهیم.

4. در این مرحله اسفناج های پوره شده را به همراه نمک و فلفل اضافه می کنیم و دوباره تفت می دهیم تا همه مواد باهم مخلوط شوند. سپس جو پرک پخته شده با آب مرغ را اضافه می کنیم و اجازه می دهیم تا سوپ با حرارت ملایم بپزد و جا بیفتد.

5. بعد از اینکه سوپ اسفناج پخت و به غلظت دلخواه رسید حرارت زیر قابلمه را خاموش می کنیم و خامه را اضافه می کنیم و سوپ را هم می زنیم تا به طور کامل خامه وسوپ در هم حل شوند. در انتها مقدار کمی لیمو ترش اضافه کنید و هم بزنید تا سوپ اسفناج خوشمزه و خوش طعمی داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : شنبه 3 آذر 1397
.
نان نارگیلی ، طرز تهیه نان نارگیلی یزدی و تبریز ، دستور تهیه نان نارگیلی خوشمزه بدون فر ، nane nargili
دستور پخت نان نارگیلی خوشمزه مرحله به مرحله

نان نارگیلی از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین نان ها می باشد که مواد اولیه آن در هر خانه ای پیدا می شود. نان نارگیلی دستور پخت و تهیه بسیار آسان و ساده ای دارد و شما می توانید این نان نارگیلی خوشمزه را در وعده صبحانه همراه با کره یا ماست و ... سرو کنید. نان نارگیلی شهرهای تبریز و یزد از معروف ترین نان های نارگیلی می باشد.

اگر با طرز تهیه نان نارگیلی آشنایی ندارید ما در این پست آموزش شیرینی پزی بارونک ، طرز تهیه نان نارگیلی به همراه مواد لازم نان نارگیلی آماده کرده ایم که شما با این آموزش شیرینی پزی می توانید نان های نارگیلی خوشمزه و عالی برای صبحانه یا وعده عصرانه خود درست کنید.

مواد لازم نان نارگیلی
آرد سفید 4 لیوان
شکردانه ریز یک سوم لیوان
آب ولرم نصف لیوان
خمیرمایه 1 قاشق غذاخوری سر پر
تخم مرغ  3 عدد
کره آب شده 50 گرم
وانیل یک قاشق چایخوری
نمک 1 قاشق چایخوری
پودرنارگیل 4 قاشق بزرگ
مراحل تهیه نان نارگیلی

1. ابتدا خمیر مایه را درست می کنیم برای این کار خمیر مایه را همراه یک قاشق غذاخوری شکر و آب ولرم فعال می کنیم. سپس در ظرفی بزرگ 4 لیوان آرد ، یک سوم لیوان شکر و یک قاشق چایخوری شکر را باهم مخلوط می کنیم تا خمیر یکدست به دست بیاید. در این مرحله تخم مرغ ها را با مقدار وانیل گفته شده هم می زنیم و بعد آن را کنار می گذاریم.

2. در این مرحله با با دست وسط خمیر را گود می کنیم و 50 گرم کره آب شده ، 3 عدد تخم مرغ وانیل زده شده و مایه خمیر عمل آمده را وسط خمیر می ریزیم و به آرامی تمامی مواد را باهم مخلوط میکنیم. اگر احساس کردید چسبندگی خمیر زیاد است می توانید مقداری آرد هم کم کم اضافه کنید ولی مراقب باشید آرد زیادی به خورد خمیر ندهید. در این مرحله خمیر را با دست خوب ورز می دهیم و در ظرفی که از قبل آن را چرب کردیم خمیر را استراحت می دهیم.

3. بعد از استراحت من خمیر را با دستم به شکل استوانه حالت دادم و در ظرف چرب شده کنار هم قرار دادم و دوباره نیم ساعت استراحت دادم. (شما هر شکل دیگری که دوست دارید می توانید به خمیر شکل بدهید) بعد از استراحت دوم خمیر به خوبی پف کرد و استوانه های خمیر به هم چسبیدند برای شما هم باید این طور باشد. توجه کنید حتما باید به خمیر دو بار استراحت بدهید این خیلی مهم است. بعد از استراحت دوم با توجه به ذائقه و سلیقه خود ، روی خمیر های استوانه ای کره بمالید و سپس مقداری شکر و پودر نارگیل بپاشید.

4. اکنون نوبت پخت نان های نارگیلی است برای این کار نان های نارگیلی را در طبقه پایین فر گرم شده با دمای 180 درجه سانتی گراد به مدت نیم ساعت بگذارید تا به خوبی بپزند. (فرم گرم شده یعنی باید فر را از قبل به مدت 15 دقیقه روشن کنید تا گرم شود)

5. بعد از اینکه نان های نارگیلی را تست کردید و مطمئن شدید به خوبی پخته شدند آن ها را از فر خارج می کنیم و بعدش مشاهده خواهید کرد که نان های نارگیلی بخاطر اینکه دو بار استراحت دادیم چقدر پوک و خوشمزه شده اند. شما می توانید نان نارگیلی آماده شده را کره و مربا و یا اینکه با چای شیرین سرو کنید. امیدواریم از خوردن این نان های نارگیلی خوشمزه لذت ببرید.



:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : پنج شنبه 1 آذر 1397
.

طرز تهیه کیک تولد خانگی

کیک تولد خانگی ، کیک تولد خونگی ، طرز تهیه کیک تولد خامه ای و شکلاتی ، دستور تهیه کیک تولد ، روش تزیین کیک تولد ساده ، cake tavalod
دستور تهیه کیک تولد خانگی خامه ای و شکلاتی

معمولا کیک های تولد را به شیوه ها و روش های مختلفی درست می کنند و در طرح های مختلف و زیبا تزیین می کنند. خیلی از افراد عاشق کیک های تولد خامه ای هستند و خیلی دیگر عاشق کیک های تولد شکلاتی که هر دو را شما می توانید به آسانی و به صورت خانگی همانند شیرینی پز های حرفه ای درست و تزیین کنید.

خیلی از بانوان ایرانی فکر می کنند درست کردن کیک تولد کار سختی است و باید حتما آن را از بیرون سفارش بدهید اما این موضوع حقیقت ندارد. در حالت کلی پایه اکثر کیک های تولد ، همان کیک اسفنجی می باشد که طرز تهیه بسیار آسان و ساده ای دارد و بعد آن را با شیوه های متنوع تزیین می کنند که البته این کار نیاز به کمی مهارت و تمرین دارد.

در ادامه من به شما روشی یاد خواهم داد که به وسیله آن شما می توانید کیک تولد خود را به زیباترین و خوشمزه ترین شکل ممکن همانند کیک های تولد بازاری تزیین کنید. ما در این آموزش آشپزی بارونک ، طرز تهیه و مواد لازم کیک تولد اسفنجی را قرار دادیم که شما با این آموزش شیرینی پزی می توانید کیک تولد خوشمزه و عالی درست کنید.

مواد لازم کیک تولد
تخم مرغ  4 عدد
آرد قنادی  100 گرم
آب جوش یک چهارم پیمانه
شکر  100 گرم
بیکینگ پودر نصف قاشق چایخوری
وانیل مایع  نصف قاشق چایخوری (وانیل پودری یک چهارم قاشق چایخوری)
پودر تارتار یک چهارم قاشق چایخوری (یا به همین میزان آبلیمو استفاده کنید)

توجه : در صورتی که می خواهید کیک تولد شما کمی بزرگ تر باشد می توانید از دو برابر مواد گفته شده استفاده کنید مثلا تخم مرغ به جای 4 عدد از 8 عدد استفاده کنید.

مراحل تهیه کیک تولد

1. اگر می خواهید کیک تولد شما شکلاتی باشد باید از مقدار آرد گفته شده کم کنید و به جای آن پودر کاکائو اضافه کنید یعنی از مقدار آرد گفته شده سه یا چهار قاشق غذاخوری برمی دارید و به همان اندازه پودر کاکائو اضافه می کنید.

2. برای شروع ابتدا تخم مرغ ها را از یخچال بیرون می آوریم و تا سرد هستند زرده و سفیده تخم مرغ ها را از هم جدا می کنیم و در کاسه های جداگانه قرار می دهیم سپس بر روی کاسه ها سلفون می کشیم و در بیرون از بخچال آن ها را قرار می دهیم تا به دمای محیط برسند. توجه کنید کاسه ای که در آن سفیده تخم مرغ ها را قرار دادید باید کاملا تمیز باشد و به هیچ وجه زرده تخم مرغ وارد سفیده نشود چون در این صورت سفیده تخم مرغ خوب پخت نمی کند.

3. در ادامه آرد و بکینگ پودر را در یک ظرف مناسب با همزن دستی مخلوط می کنیم و بعدش دو یا سه بار آن را الک می کنیم و آن را کنار می گذاریم. حالا سفیده تخم مرغ را به همراه پودر تارتار در یک ظرف مناسب بریزید و به مدت دو دقیقه با دور متوسط همزن هم می زنیم تا کف کند و بعدش با سرعت تند هم می زنیم تا جایی که وقتی که کاسه را بر می گردانیم سفیده تخم مرغ نریزد. سپس نصف شکر گفته را به صورت قاشق به قاشق به سفیده تخم مرغ اضافه می کنیم و با دور تند همزن آن را هم می زنیم تا سفیده کاملا سفت شود و به شکل قله تیز دربیاید. (اگر شکرتان دشت است آن را با آسیاب ریز کنید مواظب باشید پودر نشود)

4. در این مرحله کاسه حاوی زرده تخم مرغ را به همراه وانیل و بقیه شکر در یک ظرف مناسب می ریزیم و ابتدا به مدت یک دقیقه با دور کند همزن هم می زنیم و بعد با دور متوسط هم می زنیم و همزمان یک چهارم پیمانه آب جوش را کم کم اضافه می کنیم و به صورت مرتب هم می زنیم تا زرده تخم مرغ کاملا غلیظ و کشدار شود و حجم آن هم زیاد شود.

5. سپس آرد الک شده و ظرف حاوی سفیده را به ظرف زرده تخم مرغ اضافه می کنیم و به روش فولد کردن هم می زنیم. (روش فولد کردن) پس از اینکه تمامی مواد کیک را به خوبی باهم مخلوط کردیم و مایه کیک یکنواخت و یکدستی حاصل شد نوبت پختن کیک است. برای این کار مایه کیک را در قالبی که برای پختن کیک آماده کرده ایم می ریزیم.

6. حالا فر را روشن می کنیم و بر روی 175 درجه تنظیم می کنیم و به مدت 15 دقیقه صبر می کنیم تا فر گرم شود. توجه کنید کف قالب را به هیچ عنوان چرب نکنید و حتما با کاغذ روغنی کف قالب را بپوشانید. پس از اینکه فر گرم شد قالب را در طبقه اول فر قرار می دهیم و به مدت 50 دقیقه منتظر می مانیم تا کیک بپزد. سپس در فر را باز می کنیم و یک چنگال داخل کیک فرو می کنیم اگه مواد کیک به چنگال نچسبیده باشد کیک حاضر است در غیر اینصورت کیک مان خام است و باید به مدت 10 دقیقه دیگر داخل فر بماند تا کامل بپزد.

 
تزیین کیک تولد

1. بعد از پختن کامل کیک آن را از فر بیرون می آوریم و بعد از اینکه کمی خنک شد از قالب در می آوریم. سپس آن را با یک چاقوی بزرگ در 3 قسمت مساوی و به صورت لایه ای برش می دهیم و خامه کشی می کنیم. من موقع خامه کشی همیشه کیک را با شیر مرطوب می کنم برای این کار لایه اول را با برس و با شیر مربوط می کنیم سپس خامه می زنیم و موز و گردو روی لایه اول قرار می دهیم. (طرز تهیه خامه فرم گرفته قنادی)

2. سپس لایه دوم را همانند لایه اول با برس و شیر مربوط می کنیم و خامه می زنیم و آن را بر روی لایه اول می گذاریم و لایه بعدی را هم به همین شکل خامه می زنیم و بعد از اینکه لایه آخر را گذاشتیم می توانید رویه کیک را مثل من خامه کشی کنید و یا اینکه همه جای کیک را با توجه به سلیقه خود با خامه فرم گرفته و یا اینکه با گاناش شکلاتی بپوشانید و آن را تزیین کنید.

3. همچنین شما می توانید به هنگام درست کردن خامه فرم گرفته از انواع رنگ های خوراکی استفاده کنید و کیک تولد خود را در رنگ های مختلف تزیین کنید. من خودم از خامه فرم گرفته سفید و تقریبا صورتی روشن استفاده کردم. امیدواریم از خوردن این کیک تولد خوشمزه لذت ببرید.



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : پنج شنبه 1 آذر 1397
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی